Synd med negativ test da Sender mange klemmer
Om ikke annet skjer det noe fremover for dere i helsevesenet
Om ikke annet skjer det noe fremover for dere i helsevesenet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP14/IVF#1 - CD2
Da var første sprøyte satt!!
Jeg leste gjennom bruksanvisningen til Menopur sånn 3 ganger, var så redd for å gjøre noe feil. Forskjellige sprøyter, og ting skulle blandes her og der. Men når selveste sprøyta var klar gikk det veldig fint! Jeg syns jo heldigvis sånt er litt spennende. Kjente ikke stikket, men svei bittelitt når jeg sprøytet inn bare. Da er det 3 dager til på kun menopur, før jeg begynner på fyremadel også på dag CD6. UL-kontroll neste tirsdag, blir veldig spennende!! Kanskje jeg da rekker uttak før neste helg. Håper simuleringen fungerer for meg.
Kjære lille vakre potensielle baby.. Nå får du se å få ut fingeren! Du har en familie her som venter på deg.
Så spennende og høre Håper dem får ut mange fine egg og slikt
Synes du er tøff som stikker deg selv Der hadde jeg slitt
Masse lykke til
Hehe, da er du tøff Tror jeg var et snømonster i mitt forrige livSyns det var litt rart å stikke første gangen, men nå føles det skremmende greit egentlig! Mannen tuller med at jeg har vært sprøytenarkoman i et tidligere liv!
Kjempespent på hvor mange egg de finner og får ut! Kjekt å se at du har fått 2-3 på test allerede
PP14/IVF#1 - CD9 - STIM.DAG 8
Første UL-kontroll
Fyyy søren jeg var spent i dag tidlig!! Jeg har vært skikkelig redd for at de ikke skulle finne noen eggposer på UL i dag, og si at hele forsøket bare må avbrytes. Men det var gode nyheter heldigvis! Gyn så 13 fine follikler! Tre av dem var 16-17 mm, og resten var 11-16 mm, pluss fin slimhinne. Veldig fornøyd med det, og veldig lettet!
Nå må de bare være av god kvalitet også da! Det er så mye "enn om / tenk om / hva skjer hvis" i denne prosessen at jeg blir helt gæren! Jeg håååper for det første at eggene modnes enda mer over helgen, deretter håper jeg at det faktisk er egg inni der som de får tatt ut, og så håper jeg at de eventuelle eggene er av såpass god kvalitet at de befruktes og utvikler seg normalt. Hvis alt dette skjer og jeg får noe å sette inn neste uke er jeg storfornøyd.
Noen ganger syns det er er helt utenkelig at folk klarer å lage barn på egen hånd!
Ellers går stimuleringen fint! Merker ikke noe særlig til det, bortsett fra at jeg er veldig sliten og trøtt. Vært delvis sykemeldt denne uka, ettersom jeg har en veldig krevende jobb, så har vært deilig å kunne senke skuldrene litt og fokusere på forsøket. Har en helt fantastisk sjef som støtter meg gjennom dette på en helt ekstraordinær måte. Jeg er heldig jeg.
Nå er det altså to dager til med stimulering (menopur og fyremadel, samme dose), før en ekstra UL-kontroll på fredag. Da blir det avgjort om det blir uttak på mandag eller tirsdag! Spennende tider!!
- TP -
Wow! For et fantastisk antall!!! Dette tror jeg blir både baby og søskenbabyer på frys!PP14/IVF#1 - CD9 - STIM.DAG 8
Første UL-kontroll
Fyyy søren jeg var spent i dag tidlig!! Jeg har vært skikkelig redd for at de ikke skulle finne noen eggposer på UL i dag, og si at hele forsøket bare må avbrytes. Men det var gode nyheter heldigvis! Gyn så 13 fine follikler! Tre av dem var 16-17 mm, og resten var 11-16 mm, pluss fin slimhinne. Veldig fornøyd med det, og veldig lettet!
Nå må de bare være av god kvalitet også da! Det er så mye "enn om / tenk om / hva skjer hvis" i denne prosessen at jeg blir helt gæren! Jeg håååper for det første at eggene modnes enda mer over helgen, deretter håper jeg at det faktisk er egg inni der som de får tatt ut, og så håper jeg at de eventuelle eggene er av såpass god kvalitet at de befruktes og utvikler seg normalt. Hvis alt dette skjer og jeg får noe å sette inn neste uke er jeg storfornøyd.
Noen ganger syns det er er helt utenkelig at folk klarer å lage barn på egen hånd!
Ellers går stimuleringen fint! Merker ikke noe særlig til det, bortsett fra at jeg er veldig sliten og trøtt. Vært delvis sykemeldt denne uka, ettersom jeg har en veldig krevende jobb, så har vært deilig å kunne senke skuldrene litt og fokusere på forsøket. Har en helt fantastisk sjef som støtter meg gjennom dette på en helt ekstraordinær måte. Jeg er heldig jeg.
Nå er det altså to dager til med stimulering (menopur og fyremadel, samme dose), før en ekstra UL-kontroll på fredag. Da blir det avgjort om det blir uttak på mandag eller tirsdag! Spennende tider!!
- TP -
Endelig var onsdag her!! Wooow, så gode nyheter! Så glad på dine vegne! Haha, enig med deg i det - helt utrolig hvor avansert naturen er og at det i 9/10 tilfeller går helt av seg selv hos de fleste Ddt høres ut som du har veldig fine forhold rundt deg, og er flink også selv til å roe ned. Dette blir det baby av Spent på neste oppdatering!
Wow! For et fantastisk antall!!! Dette tror jeg blir både baby og søskenbabyer på frys!
Gleder meg til neste oppdatering!!
Dette er fantastiske nyheter!!!! Åååh så utrolig spent på dine vegne!! God cocktail det der! hehe! Jeg var helt klar i hodet men det tok smertene så bare det! nyyyyyt helgen for nå blir det snart baby!!PP14/IVF#1 - CD11 - STIM.DAG 10
UL-kontroll nr. 2
Da var det jaggu meg fredag! Var spent på å se om det var noe fremskritt i dag, og det var det jammen! Alle folliklene hadde vokst, og sju av dem er over 14 mm (det er visst den størrelsen de regner som "sannsynligvis moden")! I tillegg var det 3-4 stk som lå rett under, som kanskje rekker å bli store nok ila. helgen. Livmorslimhinne på 7,7 mm. Nå er det bare å kose seg og nyte helgen!
Fordiii..
Det blir uttak på mandag!!
Ææææææ!! Enn at det blir uttak på mandag!! Jeg gruer meg så sykt, og gleder meg og! Merkelig følelse dette, men det blir såå godt å få det gjort! Fikk med meg en cocktail av smertelindring i dag: Paracet, paralgin forte, oxynorm og kvalmestillende. Kommer til å være så sykt nervøs på mandag, men jeg mååå prøve å få i meg noe frokost! Håper jeg blir knocket helt ut av de pillene.
Jeg har hele veien sagt at hvis de får ut over 5 egg så skal jeg være veldig fornøyd! Nå håper jeg bare det faktisk er noen fine egg inni eggposene, og at de er av god kvalitet!
Skal sette siste dose med menopur i kveld, og så siste fyremadel i morgen tidlig. Ovitrelle er hentet ut, og skal settes i morgen kveld. Sprøytefri dag på søndag, hallelujah!! Har hatt lite bivirkninger, men er veldig trøtt og puppene er kjempeømme i dag!
Har akkurat bestilt indisk mat som vi skal hente straks. Så er det bare å slenge beina på bordet og kose seg!
Nyt helgen alle sammen! Og tusen takk for all støtte og gode ord her inne, jeg setter veldig stor pris på det!!
-TP-