PP1 - CD17
Altså hva skjer nå, jeg er på CD17 og har fortsatt ikke hatt EL eller tegn til det engang!
Føler meg helt urutinert! Men jeg har hatt ganske smertefulle eggløsninger nå etter fødsel, så jeg er sikker på at det ikke har vært!
..eller.... tror jeg da.
Vi har bare hatt sex én gang og, for et par dager siden, så føler dette ble skikkelig halvhjertet! 
Tok en el-test i dag tidlig for å sjekke ståa, og streken der var nesten ikke synlig engang. Så, ja.. hvem vet hvor jeg er i løypa
Altså hva skjer nå, jeg er på CD17 og har fortsatt ikke hatt EL eller tegn til det engang!
Føler meg helt urutinert! Men jeg har hatt ganske smertefulle eggløsninger nå etter fødsel, så jeg er sikker på at det ikke har vært!..eller.... tror jeg da.
Vi har bare hatt sex én gang og, for et par dager siden, så føler dette ble skikkelig halvhjertet! 
Tok en el-test i dag tidlig for å sjekke ståa, og streken der var nesten ikke synlig engang. Så, ja.. hvem vet hvor jeg er i løypa

Kjenner jeg er skikkelig klar for å starte prøvingen, og det er nok også litt pga. at jeg forventer at det kommer til å ta litt tid!
Det går bra med oss, lille har blitt to år og vi leker med tanken om nummer to - selv om det føltes helt uaktuelt ut for kort tid siden, og fortsatt egentlig gjør det litt av og på fremdeles. Jeg er skeptisk til å bli så påvirket både fysisk og mentalt av hele prosessen igjen. Er så takknemlig for det vi har
Men vi prøver litt naturlig i førsteomgang, så får vi se
Heldigvis så føler jeg at jeg ikke har like mye tid til BV / prøvestress denne gangen, er mye å henge fingrene i!
Jeg har én graviditetstest liggende.. Hvis jeg ennå ikke har merket noe eggløsningsaktig på mandag så ryker hvertfall den!

Blir gæren av at det tar lang tid, hadde lett svidd av en test i dag hvis jeg hadde hatt noen liggende!
Blir jeg desperat stikker jeg innom Meny og plukker med meg en pakke Make Sure i morgen etter jobb.
Spennendeeee!! 

Gleder meg til update
Spennende
Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn