Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Har du slutta å oppdatere, Trønderprøver?:confused004Hvordan går det?❤️

Huff..:hilarious: Jeg gikk litt i kjelleren da TR kom forrige gang, så da har jeg ikke orket å oppdatere noe her.:oops: Også er det veldig lite som skjer da, så har ikke så mye å skrive. Venter på EL nå..:meh: Har ikke orket å tempe hele syklusen denne gangen, så begynte i dag (CD11). Tok akkurat den første el-testen også, som var negativ som forventet. Venter el rundt fredag!:smiley-bounce012


Jeg oppsummerer litt her samtidig jeg! Denne måneden har jeg prøvd å ikke tenke så mye på babymaking osv osv, men klarer ikke å holde meg unna forumet, for det er så mange spennende reiser å følge! :rolleyes: Ingen kjerringråd denne gangen, men vi bruker litt Prefert når vi har sex nå rundt el. Akkurat i dag føler jeg meg ganske rolig, og sikker på at vi kommer til å bli gravide om ikke lenge. Men du vet hvordan det er, plutselig endrer jeg helt og blir superpessimistisk!:hilarious: Så jeg koser meg med dagens optimisme, og håper det gjør susen! Vi hadde jo gledet oss ganske lenge til å være "prøvere", så nå får vi virkelig valuta for pengene, sånn prøve-messig..

Skal på Hausken neste tirsdag, altså om 8 dager. Blir skikkelig, skikkelig spennende å høre hva de har å si! Bare sjekke ordentlig hvordan det står til med oss liksom. Jeg håper de sier: "Åjaaa, dette er jo grunnen til at du ikke blir gravid, gjør sånn her"! Men jeg tipper de sier: "Nei, her ser alt veldig fint ut. Bare fortsett og prøv". :wacky:

Ble litt lengre svar enn jeg hadde tenkt, haha. Du er snill som spør hvordan det går da! :Heartred
 
Huff..:hilarious: Jeg gikk litt i kjelleren da TR kom forrige gang, så da har jeg ikke orket å oppdatere noe her.:oops: Også er det veldig lite som skjer da, så har ikke så mye å skrive. Venter på EL nå..:meh: Har ikke orket å tempe hele syklusen denne gangen, så begynte i dag (CD11). Tok akkurat den første el-testen også, som var negativ som forventet. Venter el rundt fredag!:smiley-bounce012


Jeg oppsummerer litt her samtidig jeg! Denne måneden har jeg prøvd å ikke tenke så mye på babymaking osv osv, men klarer ikke å holde meg unna forumet, for det er så mange spennende reiser å følge! :rolleyes: Ingen kjerringråd denne gangen, men vi bruker litt Prefert når vi har sex nå rundt el. Akkurat i dag føler jeg meg ganske rolig, og sikker på at vi kommer til å bli gravide om ikke lenge. Men du vet hvordan det er, plutselig endrer jeg helt og blir superpessimistisk!:hilarious: Så jeg koser meg med dagens optimisme, og håper det gjør susen! Vi hadde jo gledet oss ganske lenge til å være "prøvere", så nå får vi virkelig valuta for pengene, sånn prøve-messig..

Skal på Hausken neste tirsdag, altså om 8 dager. Blir skikkelig, skikkelig spennende å høre hva de har å si! Bare sjekke ordentlig hvordan det står til med oss liksom. Jeg håper de sier: "Åjaaa, dette er jo grunnen til at du ikke blir gravid, gjør sånn her"! Men jeg tipper de sier: "Nei, her ser alt veldig fint ut. Bare fortsett og prøv". :wacky:

Ble litt lengre svar enn jeg hadde tenkt, haha. Du er snill som spør hvordan det går da! :Heartred
Masse lykke til hos Hausken!:Heartred
 
Huff..:hilarious: Jeg gikk litt i kjelleren da TR kom forrige gang, så da har jeg ikke orket å oppdatere noe her.:oops: Også er det veldig lite som skjer da, så har ikke så mye å skrive. Venter på EL nå..:meh: Har ikke orket å tempe hele syklusen denne gangen, så begynte i dag (CD11). Tok akkurat den første el-testen også, som var negativ som forventet. Venter el rundt fredag!:smiley-bounce012


Jeg oppsummerer litt her samtidig jeg! Denne måneden har jeg prøvd å ikke tenke så mye på babymaking osv osv, men klarer ikke å holde meg unna forumet, for det er så mange spennende reiser å følge! :rolleyes: Ingen kjerringråd denne gangen, men vi bruker litt Prefert når vi har sex nå rundt el. Akkurat i dag føler jeg meg ganske rolig, og sikker på at vi kommer til å bli gravide om ikke lenge. Men du vet hvordan det er, plutselig endrer jeg helt og blir superpessimistisk!:hilarious: Så jeg koser meg med dagens optimisme, og håper det gjør susen! Vi hadde jo gledet oss ganske lenge til å være "prøvere", så nå får vi virkelig valuta for pengene, sånn prøve-messig..

Skal på Hausken neste tirsdag, altså om 8 dager. Blir skikkelig, skikkelig spennende å høre hva de har å si! Bare sjekke ordentlig hvordan det står til med oss liksom. Jeg håper de sier: "Åjaaa, dette er jo grunnen til at du ikke blir gravid, gjør sånn her"! Men jeg tipper de sier: "Nei, her ser alt veldig fint ut. Bare fortsett og prøv". :wacky:

Ble litt lengre svar enn jeg hadde tenkt, haha. Du er snill som spør hvordan det går da! :Heartred

Spennede med time. Uansett utfall er det godt å ha vært innom for en sjekk. Gjør at man senker skuldrene litt fremfor å gå og gruble :)
 
Huff..:hilarious: Jeg gikk litt i kjelleren da TR kom forrige gang, så da har jeg ikke orket å oppdatere noe her.:oops: Også er det veldig lite som skjer da, så har ikke så mye å skrive. Venter på EL nå..:meh: Har ikke orket å tempe hele syklusen denne gangen, så begynte i dag (CD11). Tok akkurat den første el-testen også, som var negativ som forventet. Venter el rundt fredag!:smiley-bounce012


Jeg oppsummerer litt her samtidig jeg! Denne måneden har jeg prøvd å ikke tenke så mye på babymaking osv osv, men klarer ikke å holde meg unna forumet, for det er så mange spennende reiser å følge! :rolleyes: Ingen kjerringråd denne gangen, men vi bruker litt Prefert når vi har sex nå rundt el. Akkurat i dag føler jeg meg ganske rolig, og sikker på at vi kommer til å bli gravide om ikke lenge. Men du vet hvordan det er, plutselig endrer jeg helt og blir superpessimistisk!:hilarious: Så jeg koser meg med dagens optimisme, og håper det gjør susen! Vi hadde jo gledet oss ganske lenge til å være "prøvere", så nå får vi virkelig valuta for pengene, sånn prøve-messig..

Skal på Hausken neste tirsdag, altså om 8 dager. Blir skikkelig, skikkelig spennende å høre hva de har å si! Bare sjekke ordentlig hvordan det står til med oss liksom. Jeg håper de sier: "Åjaaa, dette er jo grunnen til at du ikke blir gravid, gjør sånn her"! Men jeg tipper de sier: "Nei, her ser alt veldig fint ut. Bare fortsett og prøv". :wacky:

Ble litt lengre svar enn jeg hadde tenkt, haha. Du er snill som spør hvordan det går da! :Heartred
Var bare nysgjerrig, tenkte du nærma deg el snart:D Vi ligger liksom helt omvendt i syklusen, jeg venter på tr:banghead: Skjønner at du går helt i kjelleren når tr kommer, det gjør jeg og og bare hater livet litt og spesielt når typen også blir lei seg.. huff.

Gleder meg så til oppdatering fra timen hos Hausken! Håper alt står bra til og at dere blir gravide på egenhånd etterhvert! Da hadde jeg også fått håpet opp for min egen del:D Jeg fikk jo beskjed om at alt så bra ut og at det kommer til å gå snart, men nå er det søren meg ikke mange forsøk igjen før det har gått 1 år:nailbiting::banghead:
 
PP10 - CD14 - 0/1DPO

Sånn helt uoffisielt er jeg 0 eller 1 dpo i dag (day(s) past orgasm som mannen kaller det..:laughing002). Fikk ganske sterk el-test på tirsdag kveld, og enda sterkere i går ettermiddag. I tillegg fikk jeg skikkelige el-smerter i går ettermiddag, så regner med at jeg hadde EL i går kveld/natt. Tempen steg også 0,3 grader til i dag, så håper egget slapp!:love017 Hadde ikke forventet el før i morgen, men jeg sier ikke neitakk til at ting skjer litt tidligere enn forventet! Får vente et par dager og se om FF setter kryss.

Sånn mentalt går det litt opp og ned for tiden.:rolleyes: I det ene øyeblikket tenker jeg: Dette kommer til å gå! Alle bruker forskjellig tid, og snart er det vår tur! Og i det andre øyeblikket tenker jeg: Dette kommer aldri til å gå, vi kommer aldri til å få positiv test, og jeg får aldri oppleve å være gravid...:( Men mannen er superpostiv, til min store frustrasjon enkelte dager.:hilarious: Men jeg er samtidig glad for at han holder motet oppe såklart.:Heartred

På førstkommende tirsdag skal vi på fertilitetssjekk hos Klinikk Hausken, og nå begynner jeg å glede meg skiiiiikkelig! Uansett hva prøvene sier, så er det godt å få ting sjekket ordentlig. Jeg tipper jeg tar en tidligtest samme morgen, bare for å ha sjekket før jeg drar dit, men er jo i bestefall bare 6 dpo, så er vel egentlig ikke noe vits..

Oppdaterer etter sjekken hos Hausken såklart!:wav

- TP -
 
Last edited:
Deilig å være over i dpo-land!:cheers Håper denne pp'en er "the one"!:Heartbigred uansett veldig spent på å lese oppdatering fra Hausken!:love7 og ikke minst testingen! Krysser fingrene!
 
PP10 - CD16 - 3DPO
I dag kom krysset i FF, og jeg er offisielt (eller så offisielt som det kan bli her inne) 3 dpo! :smiley-bounce012 Digg at el kom så tidlig denne gangen, men vi rakk bare å ha sex to ganger før, og én gang dagen etter, så det var en liten strek i regningen!:yuck:

Da er det bare å ta på seg tålmodighetshatten og PRØVE å ikke tenke så mye på testing og symptomer.... Det kommer til å bli lett.....:hilarious:

Vet ikke hvorfor, men de siste dagene har jeg følt meg veldig optimistisk. Og det er ikke likt meg!:rolleyes: Ikke nødvendigvis fordi jeg tror jeg kommer til å bli preggers denne måneden, men jeg har bare en god følelse på at det kommer til å ordne seg. Deilig å kjenne litt på det, endelig!!

Mannen min er i slaget for tiden. Vi tok ut syklene våre i går, også smeller det fra han: "Betyr dette at i dag er Cycle Day 1"?
Altså, jeg måtte klaske meg selv i panna! :hilarious:

Lar det være avslutningen på dagens optimismeinnlegg :p Goood helg til dere som leser dette!:Heartred

- TP -
 

Vedlegg

  • b_DujwbW.png
    b_DujwbW.png
    45 KB · Visninger: 83
Last edited:
PP10 - CD16 - 3DPO
I dag kom krysset i FF, og jeg er offisielt (eller så offisielt som det kan bli her inne) 3 dpo! :smiley-bounce012 Digg at el kom så tidlig denne gangen, men vi rakk bare å ha sex to ganger før, og én gang dagen etter, så det var en liten strek i regningen!:yuck:

Da er det bare å ta på seg tålmodighetshatten og PRØVE å ikke tenke så mye på testing og symptomer.... Det kommer til å bli lett.....:hilarious:

Vet ikke hvorfor, men de siste dagene har jeg følt meg veldig optimistisk. Og det er ikke likt meg!:rolleyes: Ikke nødvendigvis fordi jeg tror jeg kommer til å bli preggers denne måneden, men jeg har bare en god følelse på at det kommer til å ordne seg. Deilig å kjenne litt på det, endelig!!

Mannen min er i slaget for tiden. Vi tok ut syklene våre i går, også smeller det fra han: "Betyr dette at i dag er Cycle Day 1"?
Altså, jeg måtte klaske meg selv i panna! :hilarious:

Lar det være avslutningen på dagens optimismeinnlegg :p Goood helg til dere som leser dette!:Heartred

-Trønderprøver
Haha herlig lesning!
God mage følelse er et godt tegn!! :D
Og ja det ordner seg uansett til slutt fine deg!
Og jeg håper det er nå!:Heartbigred:cheers
 
PP10 - CD16 - 3DPO
I dag kom krysset i FF, og jeg er offisielt (eller så offisielt som det kan bli her inne) 3 dpo! :smiley-bounce012 Digg at el kom så tidlig denne gangen, men vi rakk bare å ha sex to ganger før, og én gang dagen etter, så det var en liten strek i regningen!:yuck:

Da er det bare å ta på seg tålmodighetshatten og PRØVE å ikke tenke så mye på testing og symptomer.... Det kommer til å bli lett.....:hilarious:

Vet ikke hvorfor, men de siste dagene har jeg følt meg veldig optimistisk. Og det er ikke likt meg!:rolleyes: Ikke nødvendigvis fordi jeg tror jeg kommer til å bli preggers denne måneden, men jeg har bare en god følelse på at det kommer til å ordne seg. Deilig å kjenne litt på det, endelig!!

Mannen min er i slaget for tiden. Vi tok ut syklene våre i går, også smeller det fra han: "Betyr dette at i dag er Cycle Day 1"?
Altså, jeg måtte klaske meg selv i panna! :hilarious:

Lar det være avslutningen på dagens optimismeinnlegg :p Goood helg til dere som leser dette!:Heartred

-Trønderprøver
Haha, han har allerede pappahumoren down :hilarious: Blir spennende fremover! Når ryker første test?
 
Haha, han har allerede pappahumoren down :hilarious: Blir spennende fremover! Når ryker første test?

Haha, ja det er helt tydelig! :hilarious:
Hmmm, jeg tror jeg må ta en test før jeg skal på Klinikk Hausken på tirsdag, selv om jeg bare er 6 DPO da. Bare for å liksom.. ha sjekket før vi drar dit, selv om jeg vet at det egentlig ikke er noe vits. :rolleyes: Men tipper jeg tar første "ordentlige" test rundt 10-11 DPO, altså neste helg! Hvordan er det med deg??:Heartred
 
Blir spennende med sjekk til uka, godt å sjekke alt som kan sjekkes :) Vi er ganske likt i løypa, 4 dpo her i dag. Håper på positiv test neste helg for oss begge :D
 
Haha, ja det er helt tydelig! :hilarious:
Hmmm, jeg tror jeg må ta en test før jeg skal på Klinikk Hausken på tirsdag, selv om jeg bare er 6 DPO da. Bare for å liksom.. ha sjekket før vi drar dit, selv om jeg vet at det egentlig ikke er noe vits. :rolleyes: Men tipper jeg tar første "ordentlige" test rundt 10-11 DPO, altså neste helg! Hvordan er det med deg??:Heartred
Åååh, stemmer! Herregud det er jo sykt spennende! Jeg krysser fingrene for positiv test ❤️
Jo det går bra med meg. Kvalmen har kommet, og er ganske mye trøtt og sliten. :hungover: Så prøver å nyte de fine periode inni mellom og ser frem til TUL 22.juni :)
 
Har lest hele dagboka di nå, og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i så mye av det du skriver! Husker så godt tilbake til hvordan hele prøveperioden var når jeg leser her. Det var DRITT! :p

Men det ordna seg for meg. Og det kommer til å ordne seg for deg også. Jeg krysser fingrene for deg og gleder meg til å lese når dere har vært på Hausken!

Hilsen innflytta "trønder"
 
Har lest hele dagboka di nå, og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i så mye av det du skriver! Husker så godt tilbake til hvordan hele prøveperioden var når jeg leser her. Det var DRITT! :p

Men det ordna seg for meg. Og det kommer til å ordne seg for deg også. Jeg krysser fingrene for deg og gleder meg til å lese når dere har vært på Hausken!

Hilsen innflytta "trønder"



Å, så koselig at du leser :Heartred Jeg hadde gledet meg til å være i prøvefasen, men fy søren, nå har jeg fått nok!!:hilarious:

Hvor lenge prøvde dere før du ble gravid, om jeg kan spørre?!:rolleyes:
 
PP10 - CD16 - 3DPO
I dag kom krysset i FF, og jeg er offisielt (eller så offisielt som det kan bli her inne) 3 dpo! :smiley-bounce012 Digg at el kom så tidlig denne gangen, men vi rakk bare å ha sex to ganger før, og én gang dagen etter, så det var en liten strek i regningen!:yuck:

Da er det bare å ta på seg tålmodighetshatten og PRØVE å ikke tenke så mye på testing og symptomer.... Det kommer til å bli lett.....:hilarious:

Vet ikke hvorfor, men de siste dagene har jeg følt meg veldig optimistisk. Og det er ikke likt meg!:rolleyes: Ikke nødvendigvis fordi jeg tror jeg kommer til å bli preggers denne måneden, men jeg har bare en god følelse på at det kommer til å ordne seg. Deilig å kjenne litt på det, endelig!!

Mannen min er i slaget for tiden. Vi tok ut syklene våre i går, også smeller det fra han: "Betyr dette at i dag er Cycle Day 1"?
Altså, jeg måtte klaske meg selv i panna! :hilarious:

Lar det være avslutningen på dagens optimismeinnlegg :p Goood helg til dere som leser dette!:Heartred

-Trønderprøver

Hahaha, digger utsagnene til mannen din:hilarious: morsom vending!
Lykke til med timen, gleder meg til oppdatering :D
 
Å, så koselig at du leser :Heartred Jeg hadde gledet meg til å være i prøvefasen, men fy søren, nå har jeg fått nok!!:hilarious:

Hvor lenge prøvde dere før du ble gravid, om jeg kan spørre?!:rolleyes:
Vi prøvde i et drøyt år, men fant ut etter 7-8 måneder at jeg hadde PCOS, noe som forklarte hvorfor jeg bare hadde hatt mensen 3 ganger på de månedene :p Fikk hormonhjelp, og da klaffet det til slutt!
 
Back
Topp