Innom for å ønske deg en god onsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du slutta å oppdatere, Trønderprøver?Hvordan går det?
Masse lykke til hos Hausken!Huff.. Jeg gikk litt i kjelleren da TR kom forrige gang, så da har jeg ikke orket å oppdatere noe her. Også er det veldig lite som skjer da, så har ikke så mye å skrive. Venter på EL nå.. Har ikke orket å tempe hele syklusen denne gangen, så begynte i dag (CD11). Tok akkurat den første el-testen også, som var negativ som forventet. Venter el rundt fredag!
Jeg oppsummerer litt her samtidig jeg! Denne måneden har jeg prøvd å ikke tenke så mye på babymaking osv osv, men klarer ikke å holde meg unna forumet, for det er så mange spennende reiser å følge! Ingen kjerringråd denne gangen, men vi bruker litt Prefert når vi har sex nå rundt el. Akkurat i dag føler jeg meg ganske rolig, og sikker på at vi kommer til å bli gravide om ikke lenge. Men du vet hvordan det er, plutselig endrer jeg helt og blir superpessimistisk! Så jeg koser meg med dagens optimisme, og håper det gjør susen! Vi hadde jo gledet oss ganske lenge til å være "prøvere", så nå får vi virkelig valuta for pengene, sånn prøve-messig..
Skal på Hausken neste tirsdag, altså om 8 dager. Blir skikkelig, skikkelig spennende å høre hva de har å si! Bare sjekke ordentlig hvordan det står til med oss liksom. Jeg håper de sier: "Åjaaa, dette er jo grunnen til at du ikke blir gravid, gjør sånn her"! Men jeg tipper de sier: "Nei, her ser alt veldig fint ut. Bare fortsett og prøv".
Ble litt lengre svar enn jeg hadde tenkt, haha. Du er snill som spør hvordan det går da!
Huff.. Jeg gikk litt i kjelleren da TR kom forrige gang, så da har jeg ikke orket å oppdatere noe her. Også er det veldig lite som skjer da, så har ikke så mye å skrive. Venter på EL nå.. Har ikke orket å tempe hele syklusen denne gangen, så begynte i dag (CD11). Tok akkurat den første el-testen også, som var negativ som forventet. Venter el rundt fredag!
Jeg oppsummerer litt her samtidig jeg! Denne måneden har jeg prøvd å ikke tenke så mye på babymaking osv osv, men klarer ikke å holde meg unna forumet, for det er så mange spennende reiser å følge! Ingen kjerringråd denne gangen, men vi bruker litt Prefert når vi har sex nå rundt el. Akkurat i dag føler jeg meg ganske rolig, og sikker på at vi kommer til å bli gravide om ikke lenge. Men du vet hvordan det er, plutselig endrer jeg helt og blir superpessimistisk! Så jeg koser meg med dagens optimisme, og håper det gjør susen! Vi hadde jo gledet oss ganske lenge til å være "prøvere", så nå får vi virkelig valuta for pengene, sånn prøve-messig..
Skal på Hausken neste tirsdag, altså om 8 dager. Blir skikkelig, skikkelig spennende å høre hva de har å si! Bare sjekke ordentlig hvordan det står til med oss liksom. Jeg håper de sier: "Åjaaa, dette er jo grunnen til at du ikke blir gravid, gjør sånn her"! Men jeg tipper de sier: "Nei, her ser alt veldig fint ut. Bare fortsett og prøv".
Ble litt lengre svar enn jeg hadde tenkt, haha. Du er snill som spør hvordan det går da!
Var bare nysgjerrig, tenkte du nærma deg el snart Vi ligger liksom helt omvendt i syklusen, jeg venter på tr Skjønner at du går helt i kjelleren når tr kommer, det gjør jeg og og bare hater livet litt og spesielt når typen også blir lei seg.. huff.Huff.. Jeg gikk litt i kjelleren da TR kom forrige gang, så da har jeg ikke orket å oppdatere noe her. Også er det veldig lite som skjer da, så har ikke så mye å skrive. Venter på EL nå.. Har ikke orket å tempe hele syklusen denne gangen, så begynte i dag (CD11). Tok akkurat den første el-testen også, som var negativ som forventet. Venter el rundt fredag!
Haha herlig lesning!PP10 - CD16 - 3DPO
I dag kom krysset i FF, og jeg er offisielt (eller så offisielt som det kan bli her inne) 3 dpo! Digg at el kom så tidlig denne gangen, men vi rakk bare å ha sex to ganger før, og én gang dagen etter, så det var en liten strek i regningen!
Da er det bare å ta på seg tålmodighetshatten og PRØVE å ikke tenke så mye på testing og symptomer.... Det kommer til å bli lett.....
Vet ikke hvorfor, men de siste dagene har jeg følt meg veldig optimistisk. Og det er ikke likt meg! Ikke nødvendigvis fordi jeg tror jeg kommer til å bli preggers denne måneden, men jeg har bare en god følelse på at det kommer til å ordne seg. Deilig å kjenne litt på det, endelig!!
Mannen min er i slaget for tiden. Vi tok ut syklene våre i går, også smeller det fra han: "Betyr dette at i dag er Cycle Day 1"?
Altså, jeg måtte klaske meg selv i panna!
Lar det være avslutningen på dagens optimismeinnlegg Goood helg til dere som leser dette!
-Trønderprøver
Haha, han har allerede pappahumoren down Blir spennende fremover! Når ryker første test?PP10 - CD16 - 3DPO
I dag kom krysset i FF, og jeg er offisielt (eller så offisielt som det kan bli her inne) 3 dpo! Digg at el kom så tidlig denne gangen, men vi rakk bare å ha sex to ganger før, og én gang dagen etter, så det var en liten strek i regningen!
Da er det bare å ta på seg tålmodighetshatten og PRØVE å ikke tenke så mye på testing og symptomer.... Det kommer til å bli lett.....
Vet ikke hvorfor, men de siste dagene har jeg følt meg veldig optimistisk. Og det er ikke likt meg! Ikke nødvendigvis fordi jeg tror jeg kommer til å bli preggers denne måneden, men jeg har bare en god følelse på at det kommer til å ordne seg. Deilig å kjenne litt på det, endelig!!
Mannen min er i slaget for tiden. Vi tok ut syklene våre i går, også smeller det fra han: "Betyr dette at i dag er Cycle Day 1"?
Lar det være avslutningen på dagens optimismeinnlegg Goood helg til dere som leser dette!
-Trønderprøver
Haha, han har allerede pappahumoren down Blir spennende fremover! Når ryker første test?
Åååh, stemmer! Herregud det er jo sykt spennende! Jeg krysser fingrene for positiv testHaha, ja det er helt tydelig!
Hmmm, jeg tror jeg må ta en test før jeg skal på Klinikk Hausken på tirsdag, selv om jeg bare er 6 DPO da. Bare for å liksom.. ha sjekket før vi drar dit, selv om jeg vet at det egentlig ikke er noe vits. Men tipper jeg tar første "ordentlige" test rundt 10-11 DPO, altså neste helg! Hvordan er det med deg??
Har lest hele dagboka di nå, og jeg kjenner meg utrolig godt igjen i så mye av det du skriver! Husker så godt tilbake til hvordan hele prøveperioden var når jeg leser her. Det var DRITT!
Men det ordna seg for meg. Og det kommer til å ordne seg for deg også. Jeg krysser fingrene for deg og gleder meg til å lese når dere har vært på Hausken!
Hilsen innflytta "trønder"
PP10 - CD16 - 3DPO
-Trønderprøver
Vi prøvde i et drøyt år, men fant ut etter 7-8 måneder at jeg hadde PCOS, noe som forklarte hvorfor jeg bare hadde hatt mensen 3 ganger på de månedene Fikk hormonhjelp, og da klaffet det til slutt!Å, så koselig at du leser Jeg hadde gledet meg til å være i prøvefasen, men fy søren, nå har jeg fått nok!!
Hvor lenge prøvde dere før du ble gravid, om jeg kan spørre?!