* Baby makin' project *

Takk for alle hilsner i dagboka mi jenter [:)] Til tross for lite svar fra meg så har dere lagt igjen kommentarer - det setter jeg veldig pris på [;)]

Har hatt/ har fremdeles en liten skrive pause fra dagboken - dette for at jeg ikke skal tenke så mye, analysere alt sammen for mye. Holde det hele litt på avstand [:)] Og det hjelper faktisk.

Men jeg tenker masse på dere, det skal dere vite [;)]

Det er godt å få ting litt på avstand, og å være litt mindre aktiv her inne er nok en lur måte for å greie det..

Masse varme klemmer til deg snuppa..

Bare innom for å sende en stor klem til verdens beste Lille Mille[:)]

Klem fra meg og Oda[:)]

Tusen takk, søte snille [;)]

I går fikk venninnen min en sønn, og i neste uke skal svigerinna mi ta planlagt keisersnitt for å få frem sin tredje sønn [:)] Er jo selvsagt glad, men med en liten blanding av bitterhet... [&:] Uff, nå er jeg så lei av å glede meg på alle andre sine vegne hele tiden - kan jeg ikke snart få muligheten til å glede meg på mine egne vegne også? [:(]

Wuæh! Kjenner jeg noen som ikke er gravide liksom? Nei, faktisk ikke! [:@]

Skjønner veldig godt hva du mener... Syns du er sterk som holder såpass bra ut som du gjør, tror ikke jeg hadde klart det på samme måten. Det er tungt når alle rundt deg er gravide eller har fått baby. I vår prøvetid var det vel bare ett par stykker av de nærmeste som ble gravide, men det var nesten uutholdelig... Og jeg vet jo at du har enda flere en "ett par stykker" som er gravid eller har fått, så det krever mye å hele tiden skal glede seg på deres vegne. Forhåpentligvis er det ikke lenge til dere (og JEEEEEEGG[:D]) kan glede dere over DIN mage med en liten junior inni[:)]

Tusen takk *blomsterpia*n min [:)] Du er alltid så god å ha du! Hva skulle jeg gjort uten deg? [;)] Får håpe du har rett, og at det ikke er lenge til [:)]

Uff ja skjønner godt de følelsene der Lille Mille[&:] Alle andre blir gravid[&:] Men vet du: jeg er helt sikker på at det nærmer seg deres tur og snart[:)][:)][:)] Du sjkal og bli mamma en dag kan du vel skjønne[:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Tusen takk *blomsterpia*n min [:)] Du er alltid så god å ha du! Hva skulle jeg gjort uten deg? [;)] Får håpe du har rett, og at det ikke er lenge til [:)]

Du vet du kan tømme tanker til meg om det trengs[:)] Har alltid tid til deg snuppa[:)]
Det SKAL ikke være lenge til dere lykkes[:)]

Tusen takk jenter [:)] De besteste jentene i verden!

Tusen takk Elin [;)] Vet ikke helt hva som skjer fremover.. skal snakke med porsgrunn igjen i morgen. Og lurer på om jeg skal høre om det hadde vært noe å tatt laprapskopi før neste forsøk.. i tilfelle det er noe mer hokuspokus på gang inne i magen min [8|] Men vi får se - vil ikke gjøre det før til sommeren uansett. Får se hva de sier... [:)]

Ender nok opp med å måtte ha nytt fersk forsøk til høsten.. kanskje.. men vi får se. Tar ingen ting for gitt i denne prosessen lenger.. Men det er jo faktisk ikke så lenge til høsten heller, og det blir jo skikkelig spennende da, for dere skal jo "lage" søsken til Silje [;)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Lille Mille

Ender nok opp med å måtte ha nytt fersk forsøk til høsten.. kanskje.. men vi får se. Tar ingen ting for gitt i denne prosessen lenger.. Men det er jo faktisk ikke så lenge til høsten heller, og det blir jo skikkelig spennende da, for dere skal jo "lage" søsken til Silje [;)]

uff nei kan dessverre ikke ta ting for gitt her i prosessen[:(] d er mye mer stressende å prøve på nr 1 enn nr 2 hvertfall!

Og derfor blir det nok bra med fryseforsøket ditt til høsten [;)] For hvis du klarer å holde roen så skader iallefall ikke det [;)] Gleder meg til å følge deg [:D]

Nå ble jeg skikkelig lei meg når jeg så signaturen din nå Lille Mille-snuppa[:(] Jeg blir så lei meg at det tar så lang tid før det virkelig klaffer, når dere på papiret har ett bedre utgangspunkt enn oss... Får rett og slett dårlig samvittighet[:(]

Syns det var veldig leit at det ikke klaffet på dette forsøket heller [:(] Håper det er fryseforsøket som skal til. Hvor mange egg fikk du på frys? Stoor klem til deg

Tusen takk jenter [:)]

Elin: Selvsagt skal du bli gravid før jul!! No doubt about it [:D]

*blomsterpia*:Du da, du skal jo ikke ha dårlig samvittighet for noe du, dere fortjente å få lille Oda - og det skal du aldri glemme! Alle på assistert fortjener å oppleve det å få positiv test, og å bli mamma [:)] Kommer du inn her igjen til høsten?? Eller skal dere vente lenger med søskenforsøk?

fano: Av 6 egg ut denne gangen, ble 4 befruktet - så da ligger det 3 i fryseren og venter på oss. Men jeg er skeptisk til om de overlever. De to eggene vi hadde på frys sist klarte seg jo ikke gjennom den prosessen, så hvorfor skal disse gjøre det? Uff, ikke bare bare det her... [8|] Men du er jo ruger, og skal ende opp med positiv test!! [:D] Og denne gangen skal det gå hele veien ut [;)] Heier på deg!

ORIGINAL: Lille Mille]

*blomsterpia*:Du da, du skal jo ikke ha dårlig samvittighet for noe du, dere fortjente å få lille Oda - og det skal du aldri glemme! Alle på assistert fortjener å oppleve det å få positiv test, og å bli mamma [:)] Kommer du inn her igjen til høsten?? Eller skal dere vente lenger med søskenforsøk?

Jo men jeg føler at vi ikke fortjente det like mye som dere fortjener ett lite nurk nå vet du[:)] Enig at alle her fortjener å bli mamma, men det er litt urettferdighet i rekkefølgen når det skjer på en måte[:)]
Vet ikke hvor lenge vi skal vente med søskenforsøk egentlig. Skal i allefall se hvordan hverdagen med jobb og barnehage blir til høsten først, for skal jeg begynne med hormoner og medisiner oppi det så blir det kanskje vel slitsomt i starten[:D]

Uff så trist at det ikke gikk denne gangen heller snuppa[:(][:(][:(] Håper de nå har en gullplan når du ringer de[:)][:)][:)] Masse masse klemmer fra meg[:)]

Jeg så i signaturen din idag. Jeg visste ikke om jeg hadde oversett at dere også hadde forsøk, men jeg tror ikke du har nevnt det at dere også har hatt forsøk. Jeg skjønner deg godt om du ikke ville at "hele Norge" skulle vite det. Ble veldig lei meg på deres vegne nå. Var jo din tur nå, føler jeg sniker i køen [:(] 

Sender over en stor klem...

PS! så mye nytt å nydelig du har laget, ja jeg følger med i bloggen din. [;)]

Trist at det gjekk den galne veien med deg igjen! Satsar alt på fryseegga dine no då! Håpar dei klarar seg til innsett denne gongen og at i alle fall ein av dei veks til ein fin liten bebis[:)] Masse lykke til!

Mitt 3. ICSI ser og ut til å ha gått gale tross positiv test på testdatoen[&o] Fekk småblødning seinare samme dag nemlig og ca vanlig mensblødning dei to dagane deretter[&o] Har to fryseegg eg og og håpar dei vert min store lykke sjølv om mine 4 fryseegg sist gjekk til grunne..

Back
Topp