* Baby makin' project *

Takk for alle gode ord jenter [:)] Vet ikke hva jeg skulle gjort uten alle dere altså [;)] Er ikke så mye her, eller jo jeg er her, men jeg skriver ikke så mye. Godt å få ting litt på avstand, og leve "normalt" litt også [:)]

Fikk info og sånt om fryseforsøket i går, så får vi se hva som skjer fremover. [8|]

Jeg drømte at jeg var ruger igjen i natt, og at jeg hadde glemt å ta crinone i flere dager [:(] Våknet med skikkelig hjertebank og måtte finne ut av om det var sant eller ikke.. uff.. den crinonen har satt sine spor gitt [8D]

Ellers føler jeg meg dritt for tiden [:(] Tror jeg har trøstespist litt for mye etter den negative testen, og føler meg oppblåst og fæl [:'(] Så i dag er det nok! Nå skal det gå i vann, frukt og grønnsaker. Har akkurat syklet i 30 minutter, og tar 30 minutter til senere i dag. Hvis jeg fortsetter sånn fremover så blir vel formen bedre også..? [8|]

Igjen, takk for alle hilsner i dagboken min [;)]

Vil ønske deg en riktig god helg vennen! Masse klemmer...

Turar i naturen hjelper på på psyken og det så det er ikkje å forakta! Det kan vera med på å bygga deg opp igjen fram mot neste forsøk! Eg er masse ute og går med musikk i øyrene mine og det hjelper meg veldig! Er forferdelig lett å trøstespisa litt etter negativt resultat ja det veit eg alt om! Hehe.. Ta godt vare på deg sjølv framover! Ha ei fin helg! Håpar ditt neste forsøk fører til spire i magen! [:)]

Vet du, jeg synes ikke det er noe galt i å trøstespise etter ett sånt resultat. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet over det[:)] Men hvordan man føler seg i kroppen med oppblåsthet osv er jo en annen sak. Jeg har trøstespist i alle år som prøver, og ikke vært særlig flink til å mosjonere så jeg ser ut deretter også[:D] Det er lov å gjøre det i en periode, og så se fremover som du har gjort[:)] Syns du er flink jeg!

Tenker mye på deg snuppa!

Heisann[:)]

Ei stund sidan eg har vore her no. Håpar det går bedre med deg etter forsøket.

Du har absolutt "lov" å føla at du ikkje er på topp no etter negativt forsøk. Viktig å ikkje gøyma følelsane og heller komma seg gjennom det før neste forsøk. Utrulig flinke du er til å trena då[:)]

Glede meg til å følga deg vidare. Det skal og kommer til å gå veien til slutt[:)]

Hei på seg. Hvordan går det med deg? Har dere bestemt dere for når dere vil i gang med fryseforsøk? Håper humøret ditt er tilbake på topp vennen. Savner deg jeg, tror vi må få til en kafetur snart!!!

Mange klemmer til deg fra meg

Hei og hopp[:)][:)][:)] Håper alt er bra med deg og at dere snart er klare for fryseforsøk[:)][:)][:)]

Håpar at du har hatt ei fin helg og at du føler at du får bygga deg litt opp dag for dag fram mot fryseforsøk no! Då får me satse alt på at det vert din tur! Ta godt vare på deg sjølv framover! Har jo faktisk lenger tid som prøvar bak deg enn meg du! Jammen glad eg ikkje visste at det skulle ta meir enn 5 år å bli gravid då eg starta prosessen! Men ein blir jammen sterk av litt motgang og! Me får berre satsa på at belønningen vår for tårer og smerter ligg rett rundt hjørnet for mange av oss her inne! Ønsker deg alt godt framover! [:)]

Tenker på deg lille Mille,håper du har det bra

ORIGINAL: snuppis!

Kommer du på julebordet/treffet 29.november på Egon på Byporten?

Da kan dere feire bursdagen min[8D][:D]

Hei snuppa[:)]

Hvordan går det med deg? Ser at du ikke er her så ofte, håper bare at det står bra til og at det er godt med en liten pause herfra før du er tilbake med superfriskt mot til fryseforsøket[:)]
Tenker på deg og er på pm om du behøver vet du[:)]

Hallo vennen[:)][:)]sender deg en klem og tanke,håper du har det bra[:)][:)]

Savner deg også lille mille.. Håper at alt er bra med deg vennen...

ORIGINAL: Ivara

Lille Mille [:(] Savner deg vennen [:(]

Skjønner godt behovet for et avbrekk herfra, man trenger det av og til. Håper du har det bra vennen, og at du snart kommer tilbake til oss.

Klem fra meg.

Signerer. Miss you søta.

Nå kan de som sniker på deg her inne for så å holde full oversikt se å slutte med det synes jeg, så vi kan få høre litt fra deg.

Mange klemmer til deg vennen![:D]

ORIGINAL: snuppis!

Savner deg, Mille-snuppa [:(]