* Baby makin' project *

Hei hei[:)]

Kossen er det med deg? Håpar du kosar deg med ein pause her fra. Ein trenger det innimellom. Men du er savna og vettu[;)]

Ønsker deg ei kjempe fin helg[:D]

Tillater meg å skrive litt her på vegne av Lille Mille jeg. Hun har det bra hun, skriver bare ikke så mye her inne for det er noen som sniker på henne og det synes hun ikke noe om. Alt er klart for fryseforsøk så snart de er klare for det selv!!

Ta godt vare på deg selv vennen, må få til et treff til snart. Er hjemme 100% jeg nå

Mange klemmer til deg vennen

Mange klemmer til deg Lille Mille, så synd at ikke eggene overlevde[:(] Men da satser fi på masse flotte egg på neste IVF

Huff da snuppelupp[:(][:(] Det var jo ikke sånn det skulle gå. Sender over haugetall av trøsteklemmer vennen, bedre lykke neste gang Gi et lite pling, så tar vi en kafetur en dag, skal spandere en trøstekake på deg nå før jul jeg, må jo lade opp til storspisinga!!

ORIGINAL: ElinR

gir deg masse klemmer her og jeg snuppa, masse lykke til med nytt uttak etterhvert[:D]

Masse klemmer herfra også

Hvordan går det med deg? Håper dere har begynt å se fram mot neste forsøk og at humøret snart er tilbake[:)][:)][:)]

innom å gir deg bøttevis av klemmer,takk for at du er den du er

God jul snuppaklem;)

Ønsker deg og dine en riktig jul og ett riktig godt nytt år.

Stoor juleklem fra meg

GOD JUL OG GODT NYTTÅR!

Ønsker deg ei strålande juletid og eit fantastisk nytt år!!!

God jul og godt nyttår!

God Jul og Godt Nytt År til deg og dine!

Takk for koselig kafetur snuppa, vi må fortsette med det etter jul også!! Kose deg masse i jula vennen[:)]

Savner ditt gode smittende humør her inne vennen... Håper alt står bra til og at du snart er i gang igjen[:)]

Takk for koselig kafé-tur i dag vennen!!![:)] Vet du leser her inne selv om du ikke skriver så mye[;)]

Hei! Har kopiert babysokk-oppskrifta di og skal prøve meg på den ein dag snart.. Trur eg har brukt ca samme oppskrift ein gong før. Men i det siste har eg brukt ei oppskrift der sokkane skal syast saman framme.. Blir litt finare med samansying bakpå! Me treng litt slikt å henga fingrane i no i denne kulda[;)] Og eg har mange bekjente som ventar bebissar i næraste framtid så eg har nok av folk eg kan strikke til! Flott at du legg ut enkelte oppskrifter på sida di! Du er svært kreativ og flink må eg sei! [:)]

hei hei vennen
Tenker på deg og håper du har d bra,takk for koselig hilsen i dagboka snuppa[:)][:)]
klemklem;)

Back
Topp