* Baby makin' project *

Søt du er Randålf Fantastisk er du!

Ja skal bli godt å slappe av litt en måned nå gitt [:)] Tror kroppen har godt av det.

Snakket med klinikken nå, snille Paula som tok telefonen. [:)] Var hun som snakket så lenge med oss etter uttaket og følte liksom at hun bryr seg litt.. Så nå får vi litt info om fryseforsøk i posten i nærmeste fremtid.

Hvordan går det med deg da vennen? Er dere klar for fryseforsøk før jul eller vil du slappe av litt uten hormoner først? Jeg har bestemt at denne gangen SKAL det være deres tur, kanskje det blir tvillinger på dere å![8D]

Går bra her. [:)] Er jo vant til dette etter snart 6 år med prøving.. uff.. way to long! Men men.. de sender oss infoen om fryseforsøket og resept på progynova, så kan vi bestemme selv og ringe inn når vi er klare [:)] Vi får se hvordan det går, kan jo være at de ikke overlever opptiningen [8|] Hørte du noe om prosentsjansene på det?

Hehe, det er helt i orden Randålf!! Tror ikke jeg fikk noen prosent på overlevelse jeg...[8|][8|]

Takk for svar alle sammen [;)] Får håpe 1 av eggene overlever iallefall.. *håpehåpehåpe*

Hvordan går det med deg vennen min? Tenker på deg vettu. [:)][:)][:)]

Håper alt står bra til med deg lille venn[:)]

Hvor er du vennen? Synes jeg ser deg så sjeldent her inne..[:(] Håper alt står bra til med deg.

Innom med en stor klem! [:)]

Snille dere er jenter, som legger igjen hilsner i dagboken min til tross for at det ikke er noe morsomt som foregår her [:)]

En liten oppdatering fra min side. Det har gått veldig bra egentlig - har hatt litt å henge fingrene i den siste tiden. Det har vært veldig godt for meg kjenner jeg [:)] Alt har vært fint til i dag. For i dag var vi i bryllupet til venninna mi som er gravid. Et nydelig brudepar! Men blir hele tiden påmint om at ALLE andre blir gravide så lett. Bruden er jo gravid, en annen venninne som var der og fikk også vite at enda en annen venninne har blitt gravid nå. Uff [:(] Kjenner jeg blir lei meg igjen jeg. Hvorfor skal noen få det til så lett? [:(] Har så vidt tenkt tanken og vips så sitter de der med kul på magen [:(] Jeg blir jo glad på deres vegne, de er jo utrolig heldige, men det gjør så vondt innerst inne [:(] Jeg gidder ikke det her mer jeg! Vil ikke ha det sånn lenger! [:@][:(]

Jeg blir fly forbanna! [:@] For en idiotisk dritt kropp jeg har!! En kropp som ikke skjønner hva den er skapt for [:@] Skal det aldri bli vår tur? [:(]

Tar kvelden med litt vondt i hjertet nå, og håper at morgendagen får meg litt opp av kjelleren igjen [8|]

Huff vennen.
Ikke noe morro å få alt det slengt i fleisen etter en slik nedtur.
Husk at vi alle forstår deg her inne, og at det er lov å føle slik.

Sender over en stor trøsteklem og håper du tenker litt lysere i dag. For det SKAL bli deres tur også snuppa [:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Huff [&o] Sånne dager er ikke lette nei. Og ekstra sårt er det jo å se den ene etter den andre blir gravid "lett som bare det" etter at en selv har hatt en nedtur med mislykket forsøk.
Det er både normalt og fullstendig lov å kjenne at det gjør litt vondt innerst inne, du er ikke slem av den grunn. Det handler jo ikke om at en ikke unner andre å få barn, det er bare det at en skulle så inderlig gjerne oppleve det selv.

Sender over en diger klem, håper du har det bedre i dag vennen. Din tur kommer, vi vet bare ikke når.

Signerar denne. Kjenner meg veldig igjen i det du føler på no. At omtrent ALLE andre får det til lett som berre det. Men forumet her visar jo at det er dessverre ikkje like lett for alle sjølv om me fortjenar det akkurat like masse som ALLE desse andre. Det skal bli vår tur og! Snart har du kul på magen din og! [:)]

Huff vennen, det er ikke greit når det dukker opp den ene gravide etter den andre rundt en. Tror vi alle her inne vet hvor vondt det gjør å oppleve dette, så det er bare å øse det ut over oss. Har vel aldri grini så mye noen gang som når jeg fikk vite at ei venninne var blitt gravid den ene gangen de hadde seg første måneden de prøvde på nr 2 og jeg akkurat hadde hatt negativt fersk forsøk. Det var rett og slett grusomt[:(] Håper du har det litt bedre i dag

Vet så inderlig godt hvordan du har det nå[:(] En gang jeg fikk melding fra en av mine nærmeste venninner om at hun var gravid knakk jeg helt sammen og tømte hele tårelageret mitt iløpet av kort tid... Det er så forferdelig tøft å sitte på sidelinjen og se på at "alle andre" bare vasker undertøyet til mannen før de er gravide... Mammaen min f.x ble innmari lett gravid, begge mine søstre er kommet til mens hun hadde spiral faktisk... Mens begge søstrene til mamma for eksempel kun har barn ved hjelp av IVF. Hvor er rettferdigheten liksom?!?!
Også har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg har sneket i køen foran deg, det skal du vite... Tenker mye på deg snuppa, håper du klarer å se fremover til fryseforsøk og forhåpentligvis stor mage i den værste sommervarmen til neste år[;)]

Hei på du snuppelupp! Nå er det snart på tide med et kafébesøk igjen![:D]

Hei hei snuppa[:)][:)][:)] Masse takk for fine ord i dagboken min, du er er ei godjente du[:)][:)][:)] Kjenner veldig godt den følelsen med at "alle" andre blir gravid[&:][:(] Men når dere så er klar igjen for fryseforsøk er det deres tur, sånn er det bare[:)][:)][:)] Håper du får en fin dag.. Masse gode Randålf klemmer[:)][:)][:)]

Back
Topp