* Baby makin' project *

Lykke lykke til i morgen. Med så mange som ønsker at akkurat DIN test skal bli positiv, så må den jo bare bli det[:D][:D] Ville jo vært ufint av den å overse et så samlet sterkt ønske[;)]

Jeg har trua! Gleder meg til oppdatering i morgen

Masse lykke til med testen! Kryssar fingrane for at den er positiv!!! [:)]

Rugedag 14 - testedag! [&:]

Og testen ble negativ [:(] Jeg visste det - jeg kjenner kroppen min bedre jeg tror.. Kan ikke bare den forbanna dritt tanta se å komme og bli ferdig nå da! [:@] HAAAAT!

Litt sur og gretten i dag, og gruer meg til å få spørsmål fra de som vet vi har vært gjennom dette; Har du testet? Har du fått mensen? Er du gravid? HOLD KJEFT! Angrer på at så mange vet dette.. orker ikke måtte forklare hvordan en negativ test ser ut [:(] Skulle ønske alt var som før jeg... før tanken på å få barn dukket opp [:(] Hvorfor skal det være så himla vanskelig [8|][:(] Blæh!

Får ringe sykehuset etterpå å si ifra [:(] 

Dette gjør meg vondt,LilleMille :(
vet ikke hva jeg skal si...
vet hvordan du har det..
sender over varme tanker og klemmer... <3

Dumme dumme dumme testen Nå har du lov å ha utbrudd husk det[:)] Få ut alle følelsene og stålsett deg til fryseforsøk[:)][:)][:)] De to egga i frysen er gullegg

Det er lov å være sinna nå snuppa[:@][:@] Men det var jo ikke sånn det skulle gå idag[:(]
Veldig lei meg på dine vegne. Håper du klarer å fordøye testen i løpet av noen dager, skuffelsen er størst da.

Ta vare på deg selv, og tenk fremover.

Kjære snuppa mi, det gjør meg så vondt å lese at du fikk negativ teset.
Føler virkelig med deg. [:(][:(][:(]
Bare å sende meg ett pm hvis du vil få ut litt, er her for deg vettu.
Sender deg tonnevis av klemmer, tenker på deg.

Nei, nei, nei vennen. Var jo ikke sånn det skulle gå[:(][:(] Huff, vet hvordan du har det nå. Det er helt grusomt å få den negative testen midt i fleisen[:(] Får satse på full klaff på fryseforsøket deres også, du har jo to gullegg der!!

Du må bare si ifra om det er noe jeg kan gjøre for deg. Har tatt ut feriedag i dag så jeg er hjemme.

Klemme på vennen

Kjære vennen[:(]det var trist og lese at det ikke gikk for deg[:(]vet ingen ord kan trøste deg akkurat nå[:(]og livet føles sikkert for j....[:(]Jeg vet utmerket åssen du har det,har vært der endel ganger selv[:(]Det er tøft og det er innmari vondt,det verste gir seg etter litt.Men en går alltid rundt og tenker når blir det min tur??[:(]
Selv om det høres fjernt ut nå så blir det din tur vennen[:)]Sikkert vondt og forstå akkurat nå,kommer til og reagere akkurat likt som deg!!!!!!

Bare si fra vist det er noe....god klem til deg[:)]

Kjempe leit å lese at du fikk en negativ test.. (Var ikke det som var bestilt nei, feil i leveransen tydeligvis)
Skjønner følelsene dine de siste dagene. Har vært der, og vet hvordan det kjennes på kroppen...
Håper at det går bedre med dere etter at skuffelsen har lagt seg, og greier å se frem om fryseforsøk..
Det blir deres tur! Ikke vær redd for det.. [:D] Jeg har stor tro på at dere sitter der med egne barn når denne karusellen er over.. [:D]

Få ut det du måtte føle for.. Du har lov å være sint idag. Og å gråte er bare bra.. Få det ut..

Mange trøste klemmer deres vei idag..

Hei.
Ville bare gi deg en god klem [:)]

Sender over en stor klem vennen. Ikke sånn det skulle gå. [:(]
Er lov å vere forbanna, sliten og lei. Gråt og kjenn på følelsene dine.
Er her for deg vet du.

Stor klem fra Fruit.

uffa meg vennen[:(][:(]det var ikke slik d skulle gå[:(][:(]
Sender deg tonnevis av klemmer,jeg er her om du trenger å prate[:)]klem;)

Åssen går det med deg vennen??

ORIGINAL: mklu83

Kjempe leit å lese at du fikk en negativ test.. (Var ikke det som var bestilt nei, feil i leveransen tydeligvis)
Skjønner følelsene dine de siste dagene. Har vært der, og vet hvordan det kjennes på kroppen...
Håper at det går bedre med dere etter at skuffelsen har lagt seg, og greier å se frem om fryseforsøk..
Det blir deres tur! Ikke vær redd for det.. [:D] Jeg har stor tro på at dere sitter der med egne barn når denne karusellen er over.. [:D]

Få ut det du måtte føle for.. Du har lov å være sint idag. Og å gråte er bare bra.. Få det ut..

Mange trøste klemmer deres vei idag..

Signerar denne

Hvordan går det snuppa? Du er vel alene nå om jeg husker rett, håper du i så fall har familie/venner som støtter deg rundt deg. Tenker mye på deg, syns dette var veldig urettferdig[:(] Vet du noe om når dere kan gå i gang med fryseforsøk? Det er kanskje godt å ha det å se frem imot?

Tusen takk for gode tanker og gode ord alle sammen. Setter veldig pris på det [;)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Hvordan går det snuppa? Du er vel alene nå om jeg husker rett, håper du i så fall har familie/venner som støtter deg rundt deg. Tenker mye på deg, syns dette var veldig urettferdig[:(] Vet du noe om når dere kan gå i gang med fryseforsøk? Det er kanskje godt å ha det å se frem imot?

Det går bra *blomsterpia* [;)] Takk som spør. Er litt opp og ned i humøret riktignok - skikkelig hormonell vil jeg kalle det. [&:] Men det er går greit allikevel.
Ja min kjære er på hyttetur, men jeg har heldigvis verdens beste mamma som skjemmer meg bort [:)] Hihi.. hva skulle man gjort uten sin mamma? [;)] Kom aldri igjennom på telefonen til sykehuset i går. Linjene var stengt frem til 12 og etter det var det bare opptatt - så jeg får ringe på mandag tenker jeg. Vet derfor ikke noe om fryseforsøket enda [&:] Og først så må jo mensen komme [:@] Den kommer jo aldri! Åh! Så som sykehuset sa ved innsettingen så måtte jeg gå på crinonen over helgen og ringe de igjen da. Kjenner jeg er dritt lei crinonen - spesielt siden det ikke er noen vits i å bruke den lenger [:@] Blæ!

Takk for all støtte snuppelupp [;)]

Tusen takk for gode klemmer og fine hilsner jenter [:)] Det varmer godt det skal jeg si dere.

I dag er endelig tanta på plass! Var søren meg på tide etter å ha holdt meg for narr i over en uke med mensurringer! [:@] Åhh! Kjenner jeg er veldig klar for en hormonfri måned nå, så får vi se hva som skjer fremover..

Tusen takk for oppmuntrende ord i dagboka mi Du er fantastisk, du vet det sant
Godt at tanta kom til slutt da og skjønner godt det skal bli godt uten hormoner en måned[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp