* Baby makin' project *

Takk for det snuppa mi [:)] Håper det snart er tid for EL sprøyta ja, det hadde vært fantastisk om ting var klart etter UL'n på mandag. Får i alle fall håpe det [:)] Tenk om det faktisk er egg inne i de eggposene da!! Wuæh [&:] *Håpehåpehåpe*

Lørdag [:D] Tjohoooo! Og for et nydelig vær! [:D] Kan det bli bedre?

Sprøyte 11 er satt, 1 igjen før ny UL som forhåpentligvis er den siste [:)] Håper noen av de små eggposene har kommet seg og blitt store de også [8|]
Når kjenner man at det skjer ting der nede, er det når man setter EL sprøyta? Er så redd det er dårlig tegn å ikke kjenne noe som helst [:(] Men er selvsagt glad jeg slipper å gå rundt og ha vondt [:)]

I dag skal vi i bursdag!! [:D] Hvor vi får servert kalkun til middag [:)] Namme! Også er det ikke utenkelig at det blir kake også!! [:D] For en dag!!

Dette kommer til å gå som en drøm vennen! Kan ikke huske at jeg kjente noe som helst til hverken puregon eller el-sprøyta... men fikk jo ut 4 perfekte egg da. Ble veldig skuffa med en gang over det lave antallet, men resultatet ser jo foreløpig bra ut[:D]

Kos deg i bursdag og det fine været i dag!
klem

Inne for å ønske deg en riktig god helg... [:)]

ElinR: Kan skjønne at du kjente det når det var så mange egg som vokste der inne [;)] Fantastisk resultat!

tullemor79: Du har et utrolig resultat av de 4 eggene dine snuppa! Tvillinger! [:D] Kan ikke få sagt det nok [;)] Husker du sa du ikke kjente noe særlig, men du hadde mye EL slim hadde du ikke det? Har ikke antydning til noe som helst, noen som helst plass jeg [8|] Kunne ikke kroppen bare gitt meg et lite tegn på at noe er i ferd med å skje da?! [8|] Blæh!

mklu83: Håper du også har hatt en super fin helg! Nå er det bare rett over en uke til du starter på spray!! [:D] Spennende tid fremover!

Ja, sprøyte 12 er i alle fall satt [:D] Får håpe alt ser bra ut og er klart på UL i morgen [8|] Er liksom så klar for å få uttaket overstått jeg. Er på en måte forberedt på at det kanskje ikke er et eneste egg inni noen av eggposene [:(] Det er jo en sjanse for det når det er så få eggposer som var store på forrige UL [:(] Men har et håp om at noen av de andre har kommet seg litt... *HÅPE* [:)]

I dag skal vi spise hos mamma.. igjen! [:D] Sånn er det å være mamma jente og minstemann [:)] Sier jo ikke nei takk til en invitasjon. Ellers så er det så dårlig vær at det blir innekos for alle penga i dag [:D]

Og i morgen er det endelig mandag, og det betyr ny UL! [:D]

Masse lykke til på ul i morgen Lille Mille!! [;)]
Satser på at eggposene dine har vokst seg store og fine iløpet av helga. Jeg hadde jo også masse små eggposer og noen store etter å ha sprøyta i d som føltes som ualminnelig lang tid... Og på uttaksdagen dukket d jo opp 31 egg, siden de ikke hadde sett de eggposene som lå bak de fremste... Kanskje ikke en ønskesituasjon å få for mange heller, men d jeg prøver å si er at man fort kan bli overraska i positiv retning også [;)]
Og mye kan jo skje der nede i løpet av noen dager, de snakket jo om å avbryte mitt uttak siden de mente de vokste så sakte, men gav dem et par dager til.. og vips... rene hønsegården jo [:-]
Skal krysse d som krysses kan for deg i morgen, denne gangen skal d være deres tur!

Lykke til på UL imorgen[:)] Satser på at eggposene har vokst seg store nok, og at det ligger mange egg inni dem[;)] Skjønner godt at du vil ha uttaket over, dagen kommer nok fortere enn du aner[;)]

Masse masse lykke til ihvertfall Dette skal gå bra[:)][:)][:)]

Lykke til med UL i morgen vennen!!! Dette går så bra![:)]

MsRose: Takk for oppmuntrende ord [:)] Du vet hvordan man får opp humøret til folk du! [;)] Satser på at det blir regne hønsegården her også, sånn som hos deg! [;)] Men syke 31 egg!? Oh my God! Du er The Eggmaker du [8D] Takk for at du er den du er, søta [:)]

snoopy81: Takk snuppa! [:D] Håper du har rett! Nå.. gleder du deg du da? [;)] Denne gangen skal det gå rette veien for deg! [:D]

ElinR: Når du sier det, så blir det jo sånn.. ikke sant? [;)] Elin bestemmer for Elin er kongen!

tullemor79: Takker og bukker! [:D] Lykke til hos legen i morgen [;)] Du vet hva jeg syns du burde. Ta vare på deg selv nå [;)]

ORIGINAL: Serene

Lykke til med UL i morgen [:)]

Takk Serene mor! [:D] Jeg må jo si i like måte [;)] Tenk i morgen får dere vite om det er en gutt eller ei lita jente! Så spennende!

Lykke til med ul imorgen! Krysser alt for at du får sette eggløsningssprøyten nå.. [:)]

Serene: Nå er jeg spent på hvordan det går for dere i dag altså [:)] Gutt eller jente?

mklu83: Tusen takk snuppa [;)] Ja den EL sprøyta hadde vært fin å kunne sette snart nå syns jeg.. men vi får se [8|]

Ja, da sitter jeg her og venter på at klokka skal nærme seg den 3 UL'n... Uff.. kjenner ingen forskjell så regner ikke med at det har skjedd noe nytt [:(] Men det får vi jo se klokka 13.15, som er altfor lenge til [:'(] Skulle gitt mye for et lite tegn på at det vokser eggposer der nede, men N-A-D-A! [:(] Blæh! Jaja, sånn kan det gikk.

Gleder meg til oppdatering[:)] Dumt at det er så lenge til a[8D] Men klokka går fort...heia...heia[:D]

Lykke til i dag snuppa! Sender du en sms? er på jobb jeg vettu!

Møkka lege[:@][:@][:@] At det går an å oppføre seg sånn, skjønner at søstra til mannen din bare brukte jm under svangerskapet. Kommer jeg til å gjøre også tror jeg. Er så satt ut nå, så burde sikkert tatt den sykemeldinga. men, men, får prøve meg litt til på jobb å se det an...

3 UL overstått i dag! 8 eggposer på 17 mm. Fra 4 eggposer på forrige UL til 8 på denne UL'n. [:)]

Så i kveld 23.30 settes EL sprøyta, og så blir det uttak på onsdag! [:D] Hjelpes!! Jeg tør ikke [:(] Snakk om å ha mixede følelser [&:]

Håper det er noen egg der inne i posene, og håper iallefall 1 egg lar seg befrukte [8|] For noen grufulle dager vi går inn i nå [&:] Får sette tilbake 1 egg på fredag (dersom det er noe å sette tilbake selvsagt)! [8|]

Mye rart som kverner oppe i hodet nå gitt..

Sitter her i kveld med små menssmerter, er det vanlig da? Hmm.. Jaja.. ingen ting er unormalt i denne kroppen tror jeg [8D] To og en halv time til EL sprøyta settes! [:D]

Ja jeg gruer meg litt [&:] Men har heldigvis min kjære som skal gjøre ALT for meg [:)] Eller det er jeg som skal stikkes, men det er han som ordner det [:D] Snille mannen min!

Men er litt bekymret siden sykepleieren sa det var veldig vanlig å bli blå, hoven og få kløe etter stikket.. AUE tenker jeg da.. Men det går nok bra det også! [:)]

Jepp, Pregnyl ja [:)] Hun sa det sikkert bare for å si at det var ikke unormalt å få en reaksjon - og at det ikke var noe å bli redd for.. Håper det iallefall [:)]

Hihihi [8D] Hva er det vi ikke må igjennom [;)] Men vi overlever vel det meste, gjør vi ikke det da Elin? [;)]

Hormonfri dag! [:D] Ingen spray, ingen sprøyte.. føles som jeg har glemt å gjøre det, men jeg skal jo virkelig ikke [:)] Deilig! Føler meg plutselig litt normal [8D]

Nå drar jeg snart for å få litt akupunktur igjen [:)] Kjenner jeg gruer meg litt i dag faktisk - vil ikke hun skal stikke oppå blåmerket jeg fikk forrige gang [:(] Aue!

EL sprøyta ble satt i går kveld den [:)] Gikk jo bra det også.. var veldig nervøs når jeg så hvor mye som skulle sprøytes inn (iallefall i forhold til mine smådoser på puregon), men det gikk jo bra det og. Det eneste jeg kjente var at det svei litt - og det overlever man [:D]

Så nå er jeg klar for uttak snart, om nøyaktig 24 timer skjer det [:D] Wuæh! Skummelt!

Nå er det ikke lenge igjen vennen.tenk i morgen er det utak.[:)]Blir veldig spennende dette,håper på mange fine egg[:)]

Back
Topp