Tullemor79
Gift med forumet
Det er knallvær ja!! Så satser på at det ikke blir tåke[8D] Skal jobbe kvelden i dag ja, men er greit det egentlig. Er meldt bra vær hele uka[:D][:D] Lykke til hos psykologen[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snuppis!
Gratulerer som stikker snuppa og masse lykke til
ORIGINAL: *blomsterpia*
Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere kommer helskinnet gjennom forsøket uten at noe skal avbryte det[:)] Jeg kjenner det er sommerfugler i magen!
Her går tiden kjempefort ja! Men tickeren skjønner jeg ikke helt, for hun er jo ikke 2 mnd før på søndag den 13. Merkelig at ikke tickeren viser det samme[8|] Må finne ut av det[:D]
ORIGINAL: Lille Mille
ORIGINAL: *blomsterpia*
Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere kommer helskinnet gjennom forsøket uten at noe skal avbryte det[:)] Jeg kjenner det er sommerfugler i magen!
Her går tiden kjempefort ja! Men tickeren skjønner jeg ikke helt, for hun er jo ikke 2 mnd før på søndag den 13. Merkelig at ikke tickeren viser det samme[8|] Må finne ut av det[:D]
Elin har nok rett i det hun sier om tickeren din [;)] Men søndag er jo ikke langt unna [;)]
Får håpe han skjemmer deg litt bort i dag da Randålf [;)] Du fortjener noe godt nå som du snart er full av hormoner og det som er [;)]
Vet du hva jeg syns? Jeg syns ikke mannfolk forstår seg på kvinner!! Jeg syns vi fortjener kreditt for å gjøre det vi gjør i forbindelse med forsøkene osv. Vi sniffer i flere uker, vi stikkes med sprøyter, vi spriker med bena, vi får smerter og andre bivirkninger.. Fortjener blomster syns jeg! Sa det til mannen min her om dagen, at nå er det lenge siden jeg har fått blomster [:(] Da sa han at du får det iallefall ikke når du ber om det, for da vet du jo om det! Åh [:@] Han hadde ikke tenkt på det om jeg ikke hadde sagt noe eller! Blæh! Hadde det vært mannen min som måtte gjennom dette så hadde jeg jo absolutt vist han at jeg setter pris på det, men det kan man kanskje ikke forlange av en mann?!
Jaja, det er vel sånn det er [8D]
3'dje dag med sprøytestikking [:D] Tenkte jeg skulle prøve å gjøre det selv i dag, men det var rett og slett umulig [:(] Jeg får meg ikke til å stikke den gjennom huden [:(] Så mannen må nok gjøre det hele veien han.. Uff, blir flau over at jeg ikke får det til selv, men jeg klarer ikke!
Håper det skjer saker og ting der inne nå, men kjenner ingenting.. [8|] Det er jo selvsagt bra at jeg slipper og kjenne noe, men da blir man igjen redd for at det ikke fungerer [8|] Kan jo også være for tidlig da, og at puregonen ikke har rukket og gjøre noe enda.. Det er jo bare dag 3 i dag så...
I dag er det helg! [:D] Og det er fint vær! [:D] Kan det bli bedre?