* Baby makin' project *

Håper du får ei flott 17.mai feiring i morgon Lille Mille

Ønsker deg en riktig fin helg.

Og en strålendes 17 mai-feiring.....[:D][:D][:D][:D]

Må dere kose dere masse...

Heisann snuppa! Hvordan går det med deg? Er du fortsatt sinna på verden? Håper du hadde en fin 17.mai feiring iallefall! Kan se ut til at det må bli en date til uka, tror det blir litt hektisk i dag gitt [:(][:(]

Jeg er ikke så sinna på verden i dag [:)] *flau* Hihi.. hvordan er det ikke da?? Opp og ned så det jomer etter, og jeg går ikke på ivf medisiner en gang [8D]

Igår var en driiiit slitsom dag (igjen).. først oppfølgingssamtale med sjefen så time hos psykologen [:'(] Mye greier for hjernen å ta inn over seg.
Begynner å bli litt klokere på hvorfor jeg er som jeg er da. Der har psykologen slått spikern i kista altså [:)] Rart at jeg ikke har sett det selv egentlig, men måtte en "livslinje" til for å få meg til å forstå. Timen gikk altfor fort da, så kom bare til 6 klasse på barneskolen [8D] Resten kommer kanskje neste gang..?

Men når det gjelder jobben, så hjelper de samtalene veldig lite [:'(] Blir bare irritert på det som foregår der når jeg snakker med sjefen! Slavedrift [:@]

Men ellers så er det greit [;)] Hihi.. Bortsett fra den kinken jeg våknet opp med på høyre side av nakken i dag [:(] Klarer ikke se til høyre, ikke se opp eller ned. Litt som hemmet i dag ja [&:]

Tullis!! Vi tar date'n en annen gang [;)] Begynte å rydde og vaske her istad, men ikke lett med hodet på skakka gitt [&:]

ORIGINAL: *Bobbo*

Fikk bare så veldig lyst til å gi deg en STOOOOOOR klem vennen.

jeg også

Tusen takk jenter [:)] Tar meg en pause herfra jeg skjønner dere. Får ting litt på avstand mens jeg går til behandling hos psykologen osv.
Men jeg får oppdatering på det som skjer - så jeg er informert [;)]

Jenter, dere vet hvor redd jeg er for ting  - for og ikke å snakke om det å gå til psykolog? Gjett hva som skjedde når jeg var hos psykologen i dag da??

http://www.varden.no/article/20090527/NYHET/379847821/1001/_

eller

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article4360064.ece

Nå vil jeg ikke dit mer!! Vil bare være hjemme [:(]

Satt inne på kontoret og snakket med psykologen, så ringte telefonen hennes og hun fikk beskjed om at vi MÅTTE ut NÅ! Hun løp nesten, mens jeg diltet etter.. ned nødutgangtrappen med sandaler er ikke lett altså, og der stod den gjengen med bevæpnede politi [X(] Følte de siktet rett på meg.. det var skikkelig skummelt [:(]

Hvorfor må sånne ting alltid skje meg??

Oj!! Skjønner godt du ble redd av en sånn opplevelse, det hadde jeg også blitt uten tvil!

Men dette er jo heldigvis ikke noe som skjer daglig, så ikke vær redd for å gå til psykologen likevel[:)] 
Har savnet deg her inne, men skjønner du vil ha ting litt på avstand i "ventetiden". Bare en liten sommer først, så er dere i gang! Deilig tanke!
Stor klem fra meg!!

Sender deg en god klem og håper at alt er bra med deg[:D]

ORIGINAL: Serene

Signerer denne.
Håper alt er bra med deg vennen, tenker masse på deg.

Super stor klem (puppe-dama)

Åhh.. [:)] Beste jentene mine da!! Jeg har det bra jeg.. Skal ta jegerprøven i kveld - eksamensnerver deluxe! Men dere må vite at jeg følger med på dere selv om jeg ikke er her så mye, men jeg gjør det undercover [8D] Hihi..

ORIGINAL: Lille Mille

Åhh.. [:)] Beste jentene mine da!! Jeg har det bra jeg.. Skal ta jegerprøven i kveld - eksamensnerver deluxe! Men dere må vite at jeg følger med på dere selv om jeg ikke er her så mye, men jeg gjør det undercover [8D] Hihi..

Masse lykke til på jegerprøven. [:)][:)][:)]
Så kos å se deg her snuppa. Og kos å høre at du følger med undercover. Thi hi.

Ha en strålende uke. Super stor klem.

Har savnet deg her jeg oxo lille mille[:(]
men godt du følger med litt under cover[8D]hihi[;)]
Ønsker deg masse lykke til med jegerprøven[:)][:)]
klem;)

Jeg bestod jegerprøven med glans! [:D] 47 av 50.. Veldig fornøyd! [:D] Så nå kan jeg strikke videre på babyteppet jeg holder på med.. men blir nok til at jeg beholder det selv - er sykt mye jobb med så tynt garn gitt. [&:] Tror det skal bli bra til slutt [:)]

Gratla med bestått jegerprøve[:)][:)][:)] Jeg skulle egentlig ta den i 95, men gjorde det ikke og det kan jeg angre litt på nå ja[:D][:D][:D]

Takk for god sommer hilsen Serene [;)] Og selvsagt, god sommer til deg også med spiren som vokser og gror i magen [;)]

Har hatt noen flotte dager i sola nå, og plutselig slo det meg at vi må igjennom IVF (vet det jo egentlig, men dere skjønner hva jeg mener?)
Ble påmint det nå ved at jeg fikk beskjed om at enda en venninne har blitt gravid.. ok, jeg burde være glad på hennes vegne, men det er så surt!! [:@] Ikke var det planlagt heller liksom!! Uff, jeg HATER at det skal feile meg noe!! Jeg HATER at folk får det rett opp i fanget!! Jeg HATER at jeg hater alt sammen!! [:@]

Blæh! Også hater jeg at hele IVF planen har gått rett i vasken siden TR fremdeles ikke har kommet [:(] Ingenting som går som planlagt lenger jo..... [:(]

Jaja.. får legge hele greia på hylla inntil de åpner igjen i porsgrunn... Har jo ventet 5 år og 4 måneder nå, hva gjør vel 1-2-3 måneder til liksom?! Blææææh!

Sender deg positive tanker på at tr er rett rundt hjørnet[:)] Du skal se at den kommer, den spilte meg ett puss sist nå også. Er nok litt for mange tanker som svirrer i hodet ditt nå skal du se. Prøv og slapp av så kommer den nok av seg selv.
Jeg krysser alt for at den kommer og at du snart får sette igang du også

Ønsker deg en fortsatt god sommer

Jaa.. det er sommerferie da.. eller kan jeg si høst allerede kanskje?? Det regner og regner og regner jo.. ikke så koselig når mannen min endelig har ferie!! Åhh! [:@]

Sol - sol kom til meg, regn - regn gå din vei!

Kanskje det hjelper nå...? [8|]

Da er det akkurat 20 dager til jeg skulle ha begynt på sprayen. Men neida, her skal ting ikke falle lett på plass gitt. For det første så har jo forrige syklus gjort så jeg er 2 uker etter skjemaet, og hvem vet hvor lang denne syklusen vil bli nå..?
Dette er så frustrerende dette her [:(] Ikke nok med at jeg både gruer og gleder meg til å starte med alt sammen, men nå vet jeg ikke en gang om når vi kan komme i gang! Ringer til porsgrunn når de åpner, det er jo planen uansett, for å si hvilken syklusdag jeg er på. Forhåpentligvis er jeg da på dag 7-8, men dersom syklusen er på bærtur denne gangen også så kan jeg jo også være på dag 40 osv [:@] Åhh! What to do?????

På torsdag fikk min bestevenninne sin sønn.. en nydelig liten gutt [:)] Men jeg må ærlig innrømme at jeg er driiiit sjalu! [:(]
Går også nå og venter på en annen venninnes baby - er nok ikke lenge før h*n kommer ut, hadde termin i går så. Det som er ekstra spennende med denne babyen er at moren og faren ikke vet hva det er som kommer.. det kan være en liten gutt, eller så kan det være en liten jente.

Kjenner at det er skikkelig tungt nå for tiden.. det er så veldig mange som får det så lett [:(] Dumminger!

Jaja.. da får jeg fortsette å "nyte" regnværet jeg da [:'(] Fysj!

Back
Topp