Noen som vet om det er mulig å sikre barn liggende i bil? Finnes det noe sete som det er full liggestilling på, feks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow visste ikkje de fanns noet sånt her.
Åh, DEN hadde vært super å hatt!! Baby er 6 mnd, min far bor 80 mil unna, så hadde jeg hatt den der kunne vi dratt dit i sommer!! Du vet ikke ca pris på den?
Smart! iallfall for de som har babyer som sover i bil
Skal dere reise mer enn den turen? Jwg hadde nok kjøpt stolen som vist over. Men jeg er gal på sånt, nytt utstyrSaken er at jeg må evt dra alene med to barn hvis vi skal dit, samboeren har mye å gjøre med slått osv. Å da hadde det vært fryktelig lettvint å kunne kjøre på natta slik at ungene kanskje sover mesteparten av veien frem.
stolen gjør det jo bra i tester, men jeg lurer litt på hvordan det er om man kræsjer.For boxette har jeg aldri vært anbefalt pga dårlig beskyttelse og athodet da blir slengt rundt.Saken er at jeg må evt dra alene med to barn hvis vi skal dit, samboeren har mye å gjøre med slått osv. Å da hadde det vært fryktelig lettvint å kunne kjøre på natta slik at ungene kanskje sover mesteparten av veien frem.
Den hadde jeg også lyst på. Finnes understell til også og brukes som vogn. Finnes sportsdeler til også. Hadde lyst på britax b-smartÅh, DEN hadde vært super å hatt!! Baby er 6 mnd, min far bor 80 mil unna, så hadde jeg hatt den der kunne vi dratt dit i sommer!! Du vet ikke ca pris på den?
Den fikk full pott på plustest både i frontkollisjon og sidekollisjon, noe ikke alle "vanlige" bilseter får engang. Den kan ikke sammenlignes med boxette.stolen gjør det jo bra i tester, men jeg lurer litt på hvordan det er om man kræsjer.For boxette har jeg aldri vært anbefalt pga dårlig beskyttelse og athodet da blir slengt rundt.
Ville sjekket opp det hvertfall før jeg evt kjøpte
Du må nok Google for å finne forhandler og pris. Men tror den koster endel. Ville glatt kjøpt en slik selv om jeg skulle kjørt langt med baby. Man kan si hva man vil om bilstol, men det er ikke bra for små babyer å sitte for lenge av gangen i bilstolen.Åh, DEN hadde vært super å hatt!! Baby er 6 mnd, min far bor 80 mil unna, så hadde jeg hatt den der kunne vi dratt dit i sommer!! Du vet ikke ca pris på den?
nå sier eksperter at der ikke er farlig å sitte lenge i bilstol så velger jeg å høre på de hvertfal! Det har jo vært sagt siden 2006 hvertfall.Du må nok Google for å finne forhandler og pris. Men tror den koster endel. Ville glatt kjøpt en slik selv om jeg skulle kjørt langt med baby. Man kan si hva man vil om bilstol, men det er ikke bra for små babyer å sitte for lenge av gangen i bilstolen.
Kanskje du finner på Finn.no eller lignende? Mange bruker slikt sete en eller to ganger![]()