Baby Brezza Formula Pro 

V3ro9ca86

Gift med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har erfaringer med denne? Har veldig lyst på den, men spent på om den er like genial som den ser ut [emoji4]

Har lest om den og den ser smart ut! Kjøper den ikke før jeg evt. må gi opp amminga. Ammet i 5 mnd sist før jeg gikk over til MME (pga. kolikk, fikk MME på resept og fikk en helt ny baby samme dag!). Men vil prøve å amme igjen.

Så ser an :)
Men blir det flasker kan det godt tenkes jeg kjøper den

Jeg har ikke prøvd den selv, men her skrytes den opp i skyene :) Synes den virker genial, så jeg kommer til å kjøpe den dersom det viser seg at jeg ikke kan amme.

Ser nok ut som jeg må investere i en sånn [emoji4] Kommer ikke til å amme pga mye problemer med det sist. Ser veldig greit ut å slippe styret med å blande vann i riktig temp selv osv [emoji4]

Jeg fikk ikke til ammingen sist. Jeg har sett på den, så dersom jeg må gi opp denne gangen også kommer jeg til å kjøpe den :)

Jeg fikk ikke til ammingen sist. Jeg har sett på den, så dersom jeg må gi opp denne gangen også kommer jeg til å kjøpe den :)
Virker som fler og fler investerer i en sånn hvis de ikke får til amming [emoji4]

Virker som fler og fler investerer i en sånn hvis de ikke får til amming [emoji4]
Ja den ser jo genial ut. Den fantes ikke da sønnen var baby for 6 år siden, men vil helt klart kjøpe den om jeg gir flakse denne gangen også

Ja den ser jo genial ut. Den fantes ikke da sønnen var baby for 6 år siden, men vil helt klart kjøpe den om jeg gir flakse denne gangen også
Den fantes ikke når jeg fikk første for 4,5 år siden heller, da hadde jeg sikkert kjøpt den [emoji6]

Hvis jeg ikke får til amming har mannen krevd at vi skal kjøpe slik :)

Hvis jeg ikke får til amming har mannen krevd at vi skal kjøpe slik :)
Pratet litt med samboer i går om å kjøpe sånn, og han var også bestemt på å kjøpe [emoji6] Han var meget lei av å måle opp flasker sist [emoji5]

Denne har jeg også sett på. Jeg planlegger å amme så lenge der lar seg gjøre, men begge barna mine har gått over til MME før de ble året, så jeg kan levende se for meg at vi blir å investere i en slik hvis det blir MME før eller senere også denne gang.

Jeg er veldig på gjerdet når det gjelder denne. Når jeg bare fikk dreisen på mengde og rutine på å koke og avkjøle vann, synes jeg tilberedningen var det minste problemet med flaskene sist. Hvis noen derimot kunne laget en maskin som BÅDE vasket og steriliserte flaskene på kort tid - DA hadde jeg vært solgt!! [emoji23]

Jeg er veldig på gjerdet når det gjelder denne. Når jeg bare fikk dreisen på mengde og rutine på å koke og avkjøle vann, synes jeg tilberedningen var det minste problemet med flaskene sist. Hvis noen derimot kunne laget en maskin som BÅDE vasket og steriliserte flaskene på kort tid - DA hadde jeg vært solgt!! [emoji23]
Var generelt ikke noe problem med flaskene sist, bare fryktelig kjett på natta når jeg var så trøtt [emoji42] Er nok lettvint med en sånn melkemaskin som man bare trenger å trykke på en knapp[emoji6]

Storesøster var flaskebarn, og da hadde jeg ikke baby breeza. Det var noe styr, spesielt på nattestid. Håper veldig å få til ammingen nå, men om det ikke skulle gå så skal jeg definitivt investere i den :-)

Vi trodde at det gikk ganske greit uten maskinen men det er SÅ mye enklere med. Vi har ikke angret et sekund!

Back
Topp