Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som fler og fler investerer i en sånn hvis de ikke får til amming [emoji4]Jeg fikk ikke til ammingen sist. Jeg har sett på den, så dersom jeg må gi opp denne gangen også kommer jeg til å kjøpe den![]()
Ja den ser jo genial ut. Den fantes ikke da sønnen var baby for 6 år siden, men vil helt klart kjøpe den om jeg gir flakse denne gangen ogsåVirker som fler og fler investerer i en sånn hvis de ikke får til amming [emoji4]
Den fantes ikke når jeg fikk første for 4,5 år siden heller, da hadde jeg sikkert kjøpt den [emoji6]Ja den ser jo genial ut. Den fantes ikke da sønnen var baby for 6 år siden, men vil helt klart kjøpe den om jeg gir flakse denne gangen også
Pratet litt med samboer i går om å kjøpe sånn, og han var også bestemt på å kjøpe [emoji6] Han var meget lei av å måle opp flasker sist [emoji5]Hvis jeg ikke får til amming har mannen krevd at vi skal kjøpe slik![]()
Var generelt ikke noe problem med flaskene sist, bare fryktelig kjett på natta når jeg var så trøtt [emoji42] Er nok lettvint med en sånn melkemaskin som man bare trenger å trykke på en knapp[emoji6]Jeg er veldig på gjerdet når det gjelder denne. Når jeg bare fikk dreisen på mengde og rutine på å koke og avkjøle vann, synes jeg tilberedningen var det minste problemet med flaskene sist. Hvis noen derimot kunne laget en maskin som BÅDE vasket og steriliserte flaskene på kort tid - DA hadde jeg vært solgt!! [emoji23]
Jeg er veldig på gjerdet når det gjelder denne. Når jeg bare fikk dreisen på mengde og rutine på å koke og avkjøle vann, synes jeg tilberedningen var det minste problemet med flaskene sist. Hvis noen derimot kunne laget en maskin som BÅDE vasket og steriliserte flaskene på kort tid - DA hadde jeg vært solgt!! [emoji23]