Baby bokser

Jeg hentet på Rimi før de slutta med det... Tenker å hente flere, men noen må man kanskje vente med til uke 28?

Tenkte jeg skulle ta en runde å bestille etterhvert :)

Kanskje noen som har hentet vil vise hva som var i?

Henta på Rimi rett før de sluttet med det, henta på Rema i beg av desember og Apotek 1 dag. Elsker sånne pakker.

er det noe skikkelig i pakkene nå? som det faktisk er verdt å hente de for?

De jeg har kikka på må man være 28 uker for å hente så får vente et par uker til :) syns det er litt artig med dissa pakkene - er jo enda mer moro for ungene å åpne da :D

Det lurer jeg og på. Noen av vilkårene er ikke gode.... I allefall sist var det mange som gav bort kontakt infoen din til 3 part for markedsføring....
Apotekene og matbutikkene er greie. De gir for det meste bort div reklame produkter i håp om at du skal kjøpe dem senere :)

Sist fikk vi f.eks. febertermometer, skjeer, tåteflaske, body, ulike kremer, våtservietter, tørrservietter, smokker, vaskemaskinsåpe, bleier til baby og truseinnlegg til mor, husker ikke alt jeg, men var overrasket over at det var så nyttig. Ingenting er vel gratis sånn sett, det er jo vareprøver. Men syntes det var fint å lese om de ulike produktene og ikke minst prøve dem ut.

Jeg tror det var babybox, libero og rema jeg bestilte denne gangen. Jeg styrer unna de direkte bokklubbene

er det noe skikkelig i pakkene nå? som det faktisk er verdt å hente de for?

Det lurer jeg og på. Noen av vilkårene er ikke gode.... I allefall sist var det mange som gav bort kontakt infoen din til 3 part for markedsføring....

I den fra Rimi var det bleier, våtservietter, nattbind fra libresse, en smokk, noe vaskepulver osv... Det meste var vareprøver, men fortsatt greit å få og kunne prøve ut litt tenker jeg... Vet ikke om den er mulig å få tak i lenger da... Men er vel mye lignende i de andre også som kommer fra matbutikker, apotek osv...

Noen som har linken til der alle gratis pakkene kan bestilles? Har hvert mye reklame om det på Facebook, men finner det ikke nå:)

Har fått til nå:
- 4 smokker
- 1 tåteflaske
- en del bleier
- 1-2 pakker bind
- 1 Body
- 1 del vareprøver
- 3 pakker med våtservietter.
- 1 boks tørr stelleklut
- diverse kremer i reisestørrelse.
- 1 boks engangsammeinnlegg og noe annet.
- poser til å ha brukte bleier i

Har fått til nå:
- 4 smokker
- 1 tåteflaske
- en del bleier
- 1-2 pakker bind
- 1 Body
- 1 del vareprøver
- 3 pakker med våtservietter.
- 1 boks tørr stelleklut
- diverse kremer i reisestørrelse.
- 1 boks engangsammeinnlegg og noe annet.
- poser til å ha brukte bleier i

Hvilke pakket er dette fra da?

Back
Topp