Bør jeg ringe føden?

Takk:) ligger med ctg nå, men denne gangen fikk jeg beskjed om å ligge på sia, ikke opplebd før

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Og når de målte blodtrykket og, da måtte jeg ligge på sia med armene i hjertehøyde

Mulig en ny måte å gjør det på kansje

Sitter å venter på lege nå for sjekk, hjertelyden var vist fin.

Da har jeg sittet å ventet 15 minutter hvertfall... skulle ta en urinprøve fikk jeg beskjed om også forsvant hun, før det fikk jeg beskjed om att legen skulle ta en sjekk og... Burde jeg trekke i snora? Føler meg litt glemt men kanskje de ha mye å gjøre

Møtte ei veldig hyggelig lege som tok ul sjekket og forklarte og alt var bra med babyen. Hun sa det var helt normalt å kjenne mindre nå på slutten og att mengden kunne variere fra dag til dag, og att så lenge man kjenner bevegelser i løpet av dagen så er det bra... fikk også beskjed om å ikke ligge på rygg nå fremover rett og slett for at da får baby og jeg mindre blod så jeg skulle ligge på siden (og helst på venstre side) hvis jeg lå (har stortsett bare lagt på rygg hvis jeg har villet kjenne om det er liv)

Hun gjorde en grundig undersøkelse av småen og målte ditt og datt

Fikk også spurt om det jeg evt måtte lure på

I alt en god opplevelse

Ønsker alle her inne en fin dag

Takk:) Det håper jeg å, hun sa att mengden liv kan variere fra dag til dag, men så lenge man har kjent liv er alt ok, trodde man skulle kjenne like mye hver dag jeg... men det begynner vell å bli trangt der inne er 36+4 eller noe nå

Da har jeg vært på kontroll , alt bra med baby, men er vist noe med blodet mitt så jeg må på sykehuset å ta blodprøver i nær fremtid (legen har sendt henvisning). Også skal jeg gå til ukentlige kontroller fra nå

Men jeg undrer, synes småen er så lite aktiv, eller dvs drakk noe saft på morgenen og fikk respons. Og da jeg satt på legekontoret merket jeg godt med liv, men nå 3-4 timer senere synes jeg det har stilnet (sovd en times tid) og spist nettopp noe mat og har lagt på sofaen i over 15 minutter, kan det hende han sover?

Måtte foresten ligge på rygg idag, når jeg skulle bli målt og sånn, endatil jm har sagt jeg ikke skal.mmm

Varmen påvirker baby bare sånn at det er sagt selvom du sikkert vet det selv :-). Prøv med kald drikke kald klut på pannen kald klut på magen kjølig dusj osv. Så lenge du kjenner han gjennom dagen så er nok alt fint og de på føden har jo sagt til deg at alt er bra med baby. Visst du stresser så stresser baby også :-(

Thanks, det virker logisk og ja har måttet dusje to ganger idag samt bena i kaldt vann ...
Har vært så varmt her att jeg mestens holder meg innomhus...

Jeg ble informert om att varmen ikke plagde baby som den plager oss, blodet holder samme temp selv om vi er varm sa hun (jm)
Sent from my rk30sdk using BV Forum mobile app

Huff! Idag synes jeg småen har vært mindre aktiv, her varierer aktiviteten fra dag til dag så jeg kan ikke si hva som er vanlig...

Men er ikke sånn att det er null aktivitet for jeg har merka bevegelse, bare ikke så mye som i går, da kunne jeg se bevegelsene utenpå magen....

Har spist saft is og drukket saft og fått respons, har dog ikke prøvd å legge meg ned rett etter inntaket, det pga sure oppstøt...

Har time på svangerskapspoliklinikken i morgen formiddag ( bestilt av fastlegen) for en tid tilbake,

Er uke 37+5 sånn ca

Bør jeg være bekymret?

Spiste en is og drakk 2 glass saft føre jeg la meg på sofaen ca 30 minutter uten respons, så tok en telefon til føden og snakka med en meget hyggelig jordmor... som sa at varmen kunne påvirke og lite drikke så det var lurt å drikke masse i varmen.... skulle se det ann en times tid om det tok seg opp... og evt også drikke mer saft ... og se og hvis det ikke bedret seg så skulle jeg ringe og komme over... (de anbefalte å ligge nedpå en times tid , tidligere har jeg hørt en halvtime )

Men fikk respons rett etterpå fra småen og det er jo positivt

Så får bare følge litt med

H

Back
Topp