Bør jeg ringe føden?

MiaDenPia

Elsker forumet
Synes småttisen har vært så rolig idag i forhold til normalt, har drukket ett glass saft spist en is , og noe har jeg merka men ikke sånn som det pleier...
Klarer plutselig å bøye meg også uten att det er særlig ubehagelig... føler noe ikke stemmer, har spist og drukket godt, og lagt på rygg i 30 mins
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Ja, det bør du. Du skal kjenne like mye liv hver dag!
 
Gjorde det, filk beskjed om att det var bare å komme, så da blir det å hive seg rundt

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Da var jeg på vei til føden (måtte komme dit og ikke på pol som vanligvis) , har merka noen små spark etter jeg dro men greit å få det sjekket likevell

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Bra at du ringte for å få det skjekka. Håper alt står bra til med lille og deg :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *
 
Håper de fikk sjekket, og at alt er som det skal :)


Venter ei lita snuppe 5. august :)
 
Typisk at det blir romstering i magen når du har fått komme inn!
I forrige svangerskap var jeg redd det begynte å lekke fostervann i uke 33, og akkurat da var babyen helt musestille, så jeg ble kjempenervøs. Men på kontrollen på sykehuset ble det full aktivitet etter at jeg drakk et glass juice, og det lakk ikke fostervann heller. :) Men- det er mye bedre med en kontroll for mye enn en for lite! :)
 
Da var ul også gjort og alt så fint ut, var ei hyggelig dansk jordmor og lege:)


Skulle derimot aktivitetsnivået fortsette å være lavt de neste 12 t måtte jeg bare ringe igjen (skulle ha veldig lav terskel for å ringe)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Da var ul også gjort og alt så fint ut, var ei hyggelig dansk jordmor og lege:)


Skulle derimot aktivitetsnivået fortsette å være lavt de neste 12 t måtte jeg bare ringe igjen (skulle ha veldig lav terskel for å ringe)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Så bra at alt viste seg å være i skjønneste orden med den lille <3
 
Så bra :) er jo bare å ringe om det sku være noe da ja :)
Godt at de tok deg på alvor og at du fikk positive svar :)


* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *
 
Off, er redd for om jeg kan bli overfokusert på å kjenne liv , føler all fokus er på lille i magen

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
De sier jo att det skal være likemye liv hver dag, men jeg synes det blir liksom litt vanskelig å skulle holde rede på og redd for å bli for overfokusert og att jeg ikke får slappet av og nyte den siste tiden

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Så bra at alt var bra med den lille :) Godt å bli sjekket en gang for mye enn en gang for lite.. :)
 
Ja d va godt å få d sjekket og att alt var bra, :)
føler min generelle fysiske form og er bedre enn på lenge:) selv om jeg er supertrøtt og til tider føler jeg sover dagen lang...


Er 4 uker igjen til termin i morra

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Også sovna jeg på sofaen igjen , føler nesten jeg ikke gjør annet om dagen... bør jeg ta det opp på neste kontroll tro,??

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Også sovna jeg på sofaen igjen , føler nesten jeg ikke gjør annet om dagen... bør jeg ta det opp på neste kontroll tro,??

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Tror det er veldig vanlig!:) det er tungt nå på slutten. Kunne også sovet døgnet rundt, men har to små som krever sitt. Så bare nyyyyt det så lenge du har muligheten til det!:)


Venter nr 3 4. August:)
 
Jepp, det gjør jeg også for det meste for når jr er hjemme blir det mindre dagsoving...

Men Off, så i tvil angående småttisen, var på kontroll her for 2 dager sia eller noe, og da var alt bra , og har nå merka aktivitet etter det, men synes ikke småen er kjempe aktiv som for 3 dager sia, da var det veldig (men tror småen fikk ett sukkerkikk da for fikk servert jordbær og is)

Jeg synes ikke jeg kan sammenlikne dagene sånn livsmessig, men mulig jeg er for opptatt av å kjenne etter sånn att jeg blir for overforkusert og ikke får slappet av kanskje?

Kanskje jeg burde laget meg noe middag, blitt mestens brød/havregryn idag, mannen jobber sent..

Men så usikker på om jeg bør ringe føden å hør, men har jo kjent liv ...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp