Bør jeg ringe føden?

Det er liksom ikke så ubehagelig å bøye seg lenger, lettere å gå osv og å gjøre ting osv , burde vell egentlig være glad for det, men trodde egentlig att ting skulle føles tyngre nå....

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Spiste noe mat og hev inn på noe saft før jeg la meg ned på sofaen , satte timeren på mobilen på 30 mins, og lå å fokuserte og kjente etter, kjente ikke spark men kjente att småen romsterte der inne...

Blei ikke liggende en hel halvtime for så kom mannen hjem.....

Tenker å observere litt å slappe av og se ann og hvis ikke det tar seg opp til i morratidlig så ringer jeg er bare 4 uker i gjen så begynner vell å bli trangt

Sent from my rk30sdk using BV Forum mobile app

Du må bare ringe å høre med de ;) ikke greit å gå å være så bekymret.

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Sitter i senga nå og kjenner småen holder på med noe .... ser ann litt til men tenker å ta en sjekk anyay i morgen

Sitter i senga nå og kjenner småen holder på med noe .... ser ann litt til men tenker å ta en sjekk anyay i morgen

Gjør det du :) fortell en snill jm hvilke bekymringer du går med ;)

Da var det føden next, våkna tidlig, hev inn på ett glass med saft, og la meg ned igjen , lå en liten stund uten å få noe særlig respons fra mini... men ryggen synes ikke det var like godt idag.. pleier vanligvis ligge en halvtime...
Så da var det bare en telefon til føden og nå er jeg på vei

Lykke til. Håper alt står bra til ;)

Møtte på en veldig hyggelig jordmor, som sa att det var meget bra jeg tok kontakt, dersom man merker forandringer i bevegelse eller annet så vil de gjerne vite det Da satt jeg her med ctg må sitte her i 20 minutter mini romsterer vist som bare, kjenner noe av det og hører på ctg en og, så det er godt og hjertelyden er fin

Og bra med fostervann,det med ryggen var vist att ting begynte å sette seg... nå må jeg bare vente litt for legen som tok ul ante ikke hvordan han skulle fylle ut på papirene så han måtte ha hjelp... så det kom noen som skulle fylle de ut også kan jeg dra

Kjempe flott :)

Da var en ny dag, og stranda står for tur, ei strand så og si i ingenmannsland, oppe hos svigers langt fra byen og jeg kjenner jeg får angst bare av tanken, kjempe varmt her! Og småen har foreløpig ikke vært super aktiv, men har lagt 2 ganger på rygg og da har jeg kjent liv (den ene gangen etter frokost og den andre gangen ettet is og saft)

Da var en ny dag, og stranda står for tur, ei strand så og si i ingenmannsland, oppe hos svigers langt fra byen og jeg kjenner jeg får angst bare av tanken, kjempe varmt her! Og småen har foreløpig ikke vært super aktiv, men har lagt 2 ganger på rygg og da har jeg kjent liv (den ene gangen etter frokost og den andre gangen ettet is og saft)

Er jo på sykehuset to ganger i uka og var der dagen etter det hadde vært fryktelig varmt her. Vi snakket om dette med lite liv og jm fortalte at de dagene det var veldig varmt var det stor pågang på føden av gravide som kjente lite liv. Ikke noe i veien med babyene men hun mente de ble litt mere stille i varmen:) Men det var viktig å kjenne liv hver dag!

Venter nr 3 4. August:)

Kanskje bare sånn det er i varmen da, kjente jo bevegelse når jeg la meg ned... når jeg var hjemme

Var mange på føden da jeg var der sist å,

Har funnet meg en plass i skyggen her, har med vann og prøver å drikke regelmessig, sikkerpå det er nesten 28 grader her nå, mens jeg ser på mann og jr som bader

Kan konstatere att jeg har nå kjent bevegelser idag og, men ikke like mye som i går kveld dog, men innbiller meg att varmen kan spille inn, man blir jo ganske redusert selv ogsp

Våkna tidlig, la meg på rygg men var fint lite respons, så stod opp og drakk ett glass saft, la meg ned igjen men synes bare jeg fikk litt respons fra småen... nå kjennes det ut som småen hikker... lurer på å vente litt spise noe og se og hvid ikke det tar seg opp ringer jeg føden... eller ville dere ringt med en gang?

Våkna tidlig, la meg på rygg men var fint lite respons, så stod opp og drakk ett glass saft, la meg ned igjen men synes bare jeg fikk litt respons fra småen... nå kjennes det ut som småen hikker... lurer på å vente litt spise noe og se og hvid ikke det tar seg opp ringer jeg føden... eller ville dere ringt med en gang?

Sniker fra juli:)
Bare å ta en tlf hvis du er usikker:) her syns jeg også det var litt lite liv et par dager for en god stund siden. Ble sendt på kontroll på sykehuset og har fått veldig god oppfølging derifra etter det:) føles veldig greit at de passer på litt;)

Venter en liten gutt 27. Juli 2013 <3
Sendt fra app'n:)

Spiste noe mat men følte ikke det tok seg opp så , har ringt, skal over dit nå

Det var lurt at du ringte :) Lykke til på kontroll!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp