Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter i senga nå og kjenner småen holder på med noe .... ser ann litt til men tenker å ta en sjekk anyay i morgen
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Er jo på sykehuset to ganger i uka og var der dagen etter det hadde vært fryktelig varmt her. Vi snakket om dette med lite liv og jm fortalte at de dagene det var veldig varmt var det stor pågang på føden av gravide som kjente lite liv. Ikke noe i veien med babyene men hun mente de ble litt mere stille i varmen Men det var viktig å kjenne liv hver dag!Da var en ny dag, og stranda står for tur, ei strand så og si i ingenmannsland, oppe hos svigers langt fra byen og jeg kjenner jeg får angst bare av tanken, kjempe varmt her! Og småen har foreløpig ikke vært super aktiv, men har lagt 2 ganger på rygg og da har jeg kjent liv (den ene gangen etter frokost og den andre gangen ettet is og saft)
Sniker fra juliVåkna tidlig, la meg på rygg men var fint lite respons, så stod opp og drakk ett glass saft, la meg ned igjen men synes bare jeg fikk litt respons fra småen... nå kjennes det ut som småen hikker... lurer på å vente litt spise noe og se og hvid ikke det tar seg opp ringer jeg føden... eller ville dere ringt med en gang?
Spiste noe mat men følte ikke det tok seg opp så , har ringt, skal over dit nå