Bæretøy og tøybleier

Å, jeg ønsker meg både elastisk, ringslynge og vevd. Men det er jo en større jungel enn vogner til og med :bag:
Hvordan i huleste skal jeg velge riktig? Hilsen ubesluttsom delux:facepalm:

Akkurat dette er litt vanskelig om man ikke har prøvd før! Jeg anbefaler deg å bli med på et "bæretreff" om det arrangeres i nærheten. Nå er det jo veldig stille i bæreverden pga corona.
Men det å ta på, prøve, kjenne, føle og se hvilket mønster, stoff osv man ønsker å kjøpe, er gull!

Kjenner du noen i nærheten som du vet bærer? Om ikke, så finner du lokale bæregrupper i den nasjonale bæregruppen "Norsk Bæregruppe" på Facebook :happy:
 
Akkurat dette er litt vanskelig om man ikke har prøvd før! Jeg anbefaler deg å bli med på et "bæretreff" om det arrangeres i nærheten. Nå er det jo veldig stille i bæreverden pga corona.
Men det å ta på, prøve, kjenne, føle og se hvilket mønster, stoff osv man ønsker å kjøpe, er gull!

Kjenner du noen i nærheten som du vet bærer? Om ikke, så finner du lokale bæregrupper i den nasjonale bæregruppen "Norsk Bæregruppe" på Facebook :happy:

Takk for svar, hadde vært smart med bæregrupper ja, men bor i Danmark. Her er det veldig stille i bæremiljøet og, arbejder på å finne de riktige gruppene.
Både jeg og mannen ønsker å bære fra fødsel så blir nødt til å finne noen gode løsninger :D
 
Nevnte bæring og tøybleier for mannen i dag.

Han var ikke særlig interessert i å «tulle seg inn i et sjal», som han sa, men sele var ikke uaktuelt.

Tøybleier var han litt halvkjølig til, i alle fall i begynnelsen.

Så da er i alle fall diskusjonen så smått igang. :)
 
Mener å huske det fantes en Facebook-gruppe spesielt for tøybleier. Eller, det finnes kanskje fler. Noen som vet hva de heter?
 
Back
Topp