Bæresele

Snart 7 kg her også, men går ennå bra å bære i sjalet. Han siger bare ned hvis jeg ikke knyter stramt nok, men jeg pleier å knyte ganske høyt og stramt :)
Så bra. Akkurat solgt mitt videre, og var akkurat begynt å sige.. Men siden vi har vevd også, så solgte vi det. Kan nok ha litt med at mitt var brukt og kanskje mistet litt av det elastiske..
 
Pappaen bærer i Ergobaby med pute fra nyfødtinnlegget, mammaen bærer i elastisk sjal.
Ergobabyen er best for oppdagelsesferd, sjalet er best for kos og søvn.
 
Har en Bebinær Mei-Tai som er favoritten nå. Har ellers hatt mye glede av Ergobany sele :)
 
Er din tung? Min er snart 7 kg og måtte gå over til vevd sjal da han begynte å sige litt i mobywrap'en :(
Sånn ut av det blå - jeg gikk over til vevd sjal da småen var 5,5 kg. Han seg ikke så veldig, men følte at han ikke satt så trygt på magen når jeg gjorde husarbeid.
 
Sånn ut av det blå - jeg gikk over til vevd sjal da småen var 5,5 kg. Han seg ikke så veldig, men følte at han ikke satt så trygt på magen når jeg gjorde husarbeid.
Følte meg også tryggere når vi tok i bruk vevd :) - får mitt tredje vevde i dag :)
 
Følte meg også tryggere når vi tok i bruk vevd :) - får mitt tredje vevde i dag :)
Ringslynge på vei i posten fra Ungarn og to sjal kjøpt nå i juni. Feriepengene satt veldig løst i år:p
 
Back
Topp