Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

bella_lianda skrev:Jeg elsker dette sjalet! Brukte det mer enn vognen de første månedene og Julia kunne sove timesvis. Den var så myk og god å ha på og jeg fikk gjort masse mens hun snorket;-) Eneste er at det blir varmt i sommermånedene men det blir det jo uansett med sjal eller sele. Det viktigste er den nære kontakten du får med barnet.. lengter etter å få bruke dette igjen!! Har også denne Ergo Baby selen som ligner veldig på Manduca. Brukte denne
da hun ble for tung for sjalet (6 mnd.) Brukte den masse på tur i fjor sommer da hun var rundt 1 år. Det fine med denne er at den kan brukes på tre forskjellige måter! (på magen, hoften og rygg) og så er den lett å ta på og av.
men sånn sjal, eller nærmest heldrakt (ja jeg synes det ser litt mye ut) tror jeg nok jeg hadde følt meg veldig rar i..knertnr2påvei skrev:![]()
jeg ser jo når andre har det på, og tenker vel egentlig ikke at "haha se så teite de ser ut", men jeg tror virkelig ikke det er noe for meg å snurre meg inn i hehe. men det ser jo såå behagelig ut for barnet, og så kos å ha babyen så nært![]()
**AM** skrev:
bella_lianda skrev:Jeg elsker dette sjalet! Brukte det mer enn vognen de første månedene og Julia kunne sove timesvis. Den var så myk og god å ha på og jeg fikk gjort masse mens hun snorket;-) Eneste er at det blir varmt i sommermånedene men det blir det jo uansett med sjal eller sele. Det viktigste er den nære kontakten du får med barnet.. lengter etter å få bruke dette igjen!! Har også denne Ergo Baby selen som ligner veldig på Manduca. Brukte denne
da hun ble for tung for sjalet (6 mnd.) Brukte den masse på tur i fjor sommer da hun var rundt 1 år. Det fine med denne er at den kan brukes på tre forskjellige måter! (på magen, hoften og rygg) og så er den lett å ta på og av.
Hva heter det sjalet?
bella_lianda skrev:
**AM** skrev:
Hva heter det sjalet?
Det heter sleepy wrap, kjøpte mitt her http://www.sprelle.no/Catalog/ShowCategory/1