Bæresele

har meitai tfra forrige :-)
 


Tina_81 skrev:
Jeg tenkte jeg skulle sy meg en mei tai, de er så dyre å kjøpe, og ser enkle ut å sy :D Gleder meg til å finne en god oppskrift og sette igang :D Elsker å sy!



Skal sy en MeiTai jeg også tenker jeg. Og så har jeg lyst på en ergo baby eller manduca:) har en baby Bjørn men den klarer jeg ikke bruke lenge av gangen når barnet begynner å bli tyngre! Brukte ikke så mye til gutten min, han var jo førstemann... Hi hi Men tenker at nå er d nok en nødvendighet for å få frigjort armene;)
 


Frk.Nikki skrev:


Tina_81 skrev:
Jeg tenkte jeg skulle sy meg en mei tai, de er så dyre å kjøpe, og ser enkle ut å sy :D Gleder meg til å finne en god oppskrift og sette igang :D Elsker å sy!



Skal sy en MeiTai jeg også tenker jeg. Og så har jeg lyst på en ergo baby eller manduca:) har en baby Bjørn men den klarer jeg ikke bruke lenge av gangen når barnet begynner å bli tyngre! Brukte ikke så mye til gutten min, han var jo førstemann... Hi hi Men tenker at nå er d nok en nødvendighet for å få frigjort armene;)

Har du finni noen bra oppskrift på den enda? Mei tai'n?
 


Tina_81 skrev:


Frk.Nikki skrev:


Tina_81 skrev:
Jeg tenkte jeg skulle sy meg en mei tai, de er så dyre å kjøpe, og ser enkle ut å sy :D Gleder meg til å finne en god oppskrift og sette igang :D Elsker å sy!



Skal sy en MeiTai jeg også tenker jeg. Og så har jeg lyst på en ergo baby eller manduca:) har en baby Bjørn men den klarer jeg ikke bruke lenge av gangen når barnet begynner å bli tyngre! Brukte ikke så mye til gutten min, han var jo førstemann... Hi hi Men tenker at nå er d nok en nødvendighet for å få frigjort armene;)

Har du finni noen bra oppskrift på den enda? Mei tai'n?



Nope, men har ikke sett enda heller.. Er jo litt tid igjen. Pluss at jeg nok venter til babyen er kommet, vil jo ikke vite kjønn og vil ha farger utfra den lille:p hi hi Har jo babybjørnen allerede, fikk en av en venninne. Forresten hva er den store forskjellen på manduca og ergo baby?
 
Back
Topp