Bæresele/bæresjal.

Hva er fordelen med å krysse selene? Er det mer behagelig å bære? Og hvordan får du den på? [emoji848] Har sett på den selen selv [emoji846]
Du får den lenger inn på skuldrene. På Ergobaby 360 er det dessuten lettere å kneppe på skulderstroppene bakpå ryggen enn å få gjort noe med tvers-over-stroppen. Den er nærmest utilgjengelig for meg midt mellom skulderbladene.
 
Du får den lenger inn på skuldrene. På Ergobaby 360 er det dessuten lettere å kneppe på skulderstroppene bakpå ryggen enn å få gjort noe med tvers-over-stroppen. Den er nærmest utilgjengelig for meg midt mellom skulderbladene.

Jeg klipser av ene stroppen foran og trer resten over hodet. Tvers-over-stroppen ligger ellers i «blindsonen» på min rygg også.
 
På vei til å bytte ut caboo nå opplever at hun siger her også.... Kjøper en brukt manduca i dag (mamma henter :gen014) , prøvde angelpack i går og vurderer den litt før manduca... Også har jeg en gammel ergobaby original. Tipper mannen blir gal om jeg kjøper angelpack også... :oops:
 
Fornøyd med adapt, men litt rare seler ja.. Og litt mye innstillinger syns jeg.

Baby k’tan sjalet har vi nesten ikke brukt.
 
Har no kjøpt ein Ergobaby 360 brukt, håpar vi blir fornøgd. Og håpar virkelig det blir opplett å lenge at vi får komt oss ein liten tur på fjellet ein dag snart!
 
Vi har ikke kommet godt i gang med bæring. Har Caboo Close, og den er sikkert bra, men jeg klarer ikke slappe av og føler jeg må støtte med minst én arm hele tida.

Tenker å kjøpe en Ergobaby sele, men vet ikke om jeg skal kjøpe en jeg kan bruke nå, eller prøve mer med cabooen til han er 4 mnd, og da kjøpe en ergobaby uten å måtte velge en som passer til nyfødt.

Også lyst på bærejakke, men føler bæringa burde fungere bedre før jeg fortsetter å bruke penger på det.
 
Vi har ikke kommet godt i gang med bæring. Har Caboo Close, og den er sikkert bra, men jeg klarer ikke slappe av og føler jeg må støtte med minst én arm hele tida.

Tenker å kjøpe en Ergobaby sele, men vet ikke om jeg skal kjøpe en jeg kan bruke nå, eller prøve mer med cabooen til han er 4 mnd, og da kjøpe en ergobaby uten å måtte velge en som passer til nyfødt.

Også lyst på bærejakke, men føler bæringa burde fungere bedre før jeg fortsetter å bruke penger på det.

Jeg ville kjøpt nå. Jeg følte jeg måtte støtte babyen når jeg brukte sjal, så kjøpte jeg ergobaby adapt, da følte jeg ikke behov for å støtte han lenger. Skulle gjerne kjøpt den enda tidligere!
 
Har samme erfaring med Caboo Close. Funker til å bære og støtte, men får jo ikke gjort så mye med ei hånd.
 
Da må jeg bare finne ut hvilken ergobaby jeg bør gå for da. :)
Noen som vil kjøpe en caboo close? :p
 
Ser på disse Ergobabyselene nå. Ser ut som at med Adapt kan man bære innover på magen, på hofta og innover på ryggen. Dvs ikke utover på magen. Vil det være problematisk?
Med vond rygg ser jeg egentlig for meg at bæring lenge på mage ikke er en god idé uansett.
 
Ser på disse Ergobabyselene nå. Ser ut som at med Adapt kan man bære innover på magen, på hofta og innover på ryggen. Dvs ikke utover på magen. Vil det være problematisk?
Med vond rygg ser jeg egentlig for meg at bæring lenge på mage ikke er en god idé uansett.

Jeg byttet fra adapt til omni for å kunne ha muligheten til å bære framover.
 
Back
Topp