Bæresele/bæresjal.

Har svart på denne tråden før baby ble født, men kan jo komme med en oppdatering. Har et elastisk sjal, en mei tai, en manduca og en Beco gemini bæresele og foretrekker helt klart mei taien. Manducaen og becoen kommer sikkert pappaen til å bruke mer etterhvert (han synes det er styrete med knytningen på meitaien).
 
Liker adapten godt. Brukes hver dag, spesielt på kvelden når det er gråt. Bæresjalet brukes sjeldent. Har en bærefleecejakke over når vi er ute :)
 
Jeg er veldig fornøyd med ergobaby 360. Men skulle jeg kjøpt ny sele ville jeg gått for en som man ikke trenger innlegg til nyfødt.
 
Jeg er superfornøyd med ergobaby omni (vi har den mesh-utgaven) nå som Rolf er stor nok til å passe inn i den. Har aldri hatt behov for å bære noen av de andre utover på magen, så sånn sett kunne jeg nok hatt en annen (og billigere) ergobaby-sele. Men kjekt å slippe nyfødtinnlegg.
 
Ser Ergobaby har vind-/regntrekk og vintertrekk. Så var det om man skulle gå for dét eller bærejakke(r)? Liker egentlig jakkealternativet best, da kan vi dele på varmen. Men vil antageligvis trenge to jakker da; en skalljakke til høst/vår og en vinterjakke. Ikke så glad i å bestille uten å få prøvd heller.
 
Ser Ergobaby har vind-/regntrekk og vintertrekk. Så var det om man skulle gå for dét eller bærejakke(r)? Liker egentlig jakkealternativet best, da kan vi dele på varmen. Men vil antageligvis trenge to jakker da; en skalljakke til høst/vår og en vinterjakke. Ikke så glad i å bestille uten å få prøvd heller.
Går jeg for jakke må jo egentlig samboer kjøpe jakke også forresten.
 
Jeg har regntrekket men har bestilt meg jakke også. Er likevell greit å ha trekket tenker jeg for det får plass i lommen hvor hetten er. Og er veldig grei om det plutselig skulle komme en bye selv om det i utgangspunktet var fint :)
Hvillen jakke har du bestilt?
 
Nå har jeg fått en brukt Omni 360 i posten. :) Må prøve å finne en bruksanvisning på nett, men har dere i tillegg noen gode tips til meg? Synes jeg husker noe prat om en lukkemekanisme som var vanskelig å nå, og en måte å gjøre det lettere på.
 
Nå har jeg fått en brukt Omni 360 i posten. :) Må prøve å finne en bruksanvisning på nett, men har dere i tillegg noen gode tips til meg? Synes jeg husker noe prat om en lukkemekanisme som var vanskelig å nå, og en måte å gjøre det lettere på.
Må skrive her hva du synes om den :)
 
Nå har jeg fått en brukt Omni 360 i posten. :) Må prøve å finne en bruksanvisning på nett, men har dere i tillegg noen gode tips til meg? Synes jeg husker noe prat om en lukkemekanisme som var vanskelig å nå, og en måte å gjøre det lettere på.

Lukkemekanismen bak på ryggen er vanskelig å nå etter at du har tatt den på, trikset mitt har vært å alltid ha den lukket. Løsner reimene over skuldrene helt ut, for da får jeg løftet klipsen over hodet istedet.
 
Lukkemekanismen bak på ryggen er vanskelig å nå etter at du har tatt den på, trikset mitt har vært å alltid ha den lukket. Løsner reimene over skuldrene helt ut, for da får jeg løftet klipsen over hodet istedet.
Skal teste dét, takk. :)

Var det også noe om å krysse reimene?
 
Liker adapten godt. Brukes hver dag, spesielt på kvelden når det er gråt. Bæresjalet brukes sjeldent. Har en bærefleecejakke over når vi er ute :)

Har sett på denne [emoji846] Bruker du mye den hetten som er på? Er den veldig nødvendig? Har sett på Finn 10 min unna meg,en som selger en veldig billig fordi hun har klippet av hetten.. og litt utvasket farge.. Litt fristende å betale 350 i stedenfor 1300 for ny [emoji38]
 
Har sett på denne [emoji846] Bruker du mye den hetten som er på? Er den veldig nødvendig? Har sett på Finn 10 min unna meg,en som selger en veldig billig fordi hun har klippet av hetten.. og litt utvasket farge.. Litt fristende å betale 350 i stedenfor 1300 for ny [emoji38]

Aldri brukt hetten - faktisk vurdert klippe den av da den bare er i veien og klumper seg bak :p
 
Back
Topp