Oppdrag Nemo
Gift med forumet
ORIGINAL: Ibenholt
Jeg synes det er dårlig gjort av hundeeiere å ikke overholde båndtvangen. Hjelper ikke om hunden er aldri så snill når man er redd hunder!!!!!!!!
Jeg møter sjeldent noen som ikke tar på båndet når de møter folk [8|] Hunden min ligger alltid 40-50 meter bak meg, så jeg ser jo folk lenge før han, og tar på båndet før han har enset at de er der.
Har også en Jack Russel i hus. Aldri i verden at jeg tør la han gå løs. Han er jo klart for jakt bare han ser et blad fly forbi.
Mens jeg og hunden min møtte et rådyr i skogen i høst, som løp over stien rett foran oss. Både jeg og bikkja sto og glana sjokkert på dyret, og bikkja rørte seg ikke en gang.
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
hva gjør hunden din når den ser en katt da?
Det kan like gjerne skje hjemme i hagen. Min hund har da aldri oppdaget en katt i skogen. Men når han gjør det her hjemme begynner han å løpe, men stopper så fort jeg roper.
Ikke alle hunder "klikker" i hodet når de ser et fremmed dyr. Og man forstyrrer ikke dyrelivet når man går på en skogsvei som er full av folk hele tiden. Jeg har aldri snublet over noe fuglerede i grøftekanten hvertfall.