Avstemning på skjult gruppe navn.

Navn på skjult gruppe :)

  • Solstrålene2016

    Votes: 5 10,9%
  • Solskinnsbarna2016

    Votes: 12 26,1%
  • Julimammaer2016

    Votes: 21 45,7%
  • Julistrålene2016

    Votes: 2 4,3%
  • Julibaby2016

    Votes: 6 13,0%

  • Antall som har svart
    46
  • Avstemningen er avsluttet .
Julimammaer 2016 leder! :)

ikke mange dagene igjen til vi får skjult gruppe nå :)
syntes det er helt innafor at vi avventer til faktisk alle julimammaer får stemt.... :)
 
Personlig deler jeg ikke alt når det er åpent, kommer ikke til å skrive fødested f.eks, men det kan jeg gjøre på skjult :)

Er det sånn at man ikke finner det om man googler feks? For om man søker etter ditt og datt på nettet så kommer man jo ofte inn på forumer, men da vil man ikke finne det om det er skjult, eller? Har aldri skjønt poenget jeg heller egentlig. Men har aldri vært sånn veldig aktiv før nå heller.
 
Er det sånn at man ikke finner det om man googler feks? For om man søker etter ditt og datt på nettet så kommer man jo ofte inn på forumer, men da vil man ikke finne det om det er skjult, eller? Har aldri skjønt poenget jeg heller egentlig. Men har aldri vært sånn veldig aktiv før nå heller.
Nei, da er det skjult og ingen andre en de som er medlem i gruppa ser det :)
 
Er det sånn at man ikke finner det om man googler feks? For om man søker etter ditt og datt på nettet så kommer man jo ofte inn på forumer, men da vil man ikke finne det om det er skjult, eller? Har aldri skjønt poenget jeg heller egentlig. Men har aldri vært sånn veldig aktiv før nå heller.

Stemmer :)
 
Når kan man melde seg inn i den skjulte? Og hvor?

Først må den åpnes og lages hehe.. den blir det om noen dager :)
Men du må ha skrevet 50 innlegg for å få bli medlem :p
 
Haha... ja, da så :p
Tror jeg har rundet 50. Finnes det noen måte å se det? På profilen ser man vel bare antall innlegg samlet?

Tror du må høre med tilgangs ansvarlig som er Daim :)?
 
Haha... ja, da så :p
Tror jeg har rundet 50. Finnes det noen måte å se det? På profilen ser man vel bare antall innlegg samlet?
Du ser det om du går inn på profilen din og siste innlegg, så må du telle nedover :)
 
ikke mange dagene igjen nå til vi kan opprette gruppen? :)
spennende nå som det står mellom 2 navn på gruppen, ganske tett hihih :)
 
Back
Topp