Avstemning på skjult gruppe navn.

Navn på skjult gruppe :)

  • Solstrålene2016

    Votes: 5 10,9%
  • Solskinnsbarna2016

    Votes: 12 26,1%
  • Julimammaer2016

    Votes: 21 45,7%
  • Julistrålene2016

    Votes: 2 4,3%
  • Julibaby2016

    Votes: 6 13,0%

  • Antall som har svart
    46
  • Avstemningen er avsluttet .
Haha... ja, da så :p
Tror jeg har rundet 50. Finnes det noen måte å se det? På profilen ser man vel bare antall innlegg samlet?
Hold musa over navnet ditt, trykk på "dine innlegg" så kommer det opp hvor mange innlegg du har nederst, som dette
Viser 1 til 20 av 55 (feks;)
 
Tenkte kanskje å foreslå at vi blir enige ila helgen,majoriteten av gruppen har jo allerede stemt? Jeg ser for meg at det er en del jobb å telle og finne ut hvem som skal ha tilgang og kunne tenkt meg å få startet :)
 
Tenkte kanskje å foreslå at vi blir enige ila helgen,majoriteten av gruppen har jo allerede stemt? Jeg ser for meg at det er en del jobb å telle og finne ut hvem som skal ha tilgang og kunne tenkt meg å få startet :)

Jeg tenker " kjør på" :)
 
Har akkuatt meldt meg inn herni forumet, må jeg altså ha 50 innlegg for å få bli med i denne hemmelige gruppa?
 
Har akkuatt meldt meg inn herni forumet, må jeg altså ha 50 innlegg for å få bli med i denne hemmelige gruppa?

Jepp, men tro meg, det går kjempe fort hehe..
 
Tenkte kanskje å foreslå at vi blir enige ila helgen,majoriteten av gruppen har jo allerede stemt? Jeg ser for meg at det er en del jobb å telle og finne ut hvem som skal ha tilgang og kunne tenkt meg å få startet :)

Må man ha 50 innlegg på denne delen av forumet, eller generelt på BV sitt forum?
 
Ja, men nå misforstår du meg.. Jeg har vært aktiv på BV sitt forum i mange mndr, og har derav godt over 50 innlegg.. Men teller ikke det? Må jeg opparbeide meg på ny etter jeg endelig kunne flytte ut av Prøver-forumet??

Jeg TROR det er 50 innlegg på denne gruppen, men jeg er ikke 100% sikker :p
 
Jeg TROR det er 50 innlegg på denne gruppen, men jeg er ikke 100% sikker :p

Jepp tror det er det :)
Daiiiim hihi - hva sier du ???:):) er vi på bærtur? Hehe
 
Kun på denne delen, ellers kunne jo alle med over 50 innlegg komt inn i alle skjulte forum rundtomkring ;-)
 
Kun på denne delen, ellers kunne jo alle med over 50 innlegg komt inn i alle skjulte forum rundtomkring ;-)
Jepp tror det er det :)
Daiiiim hihi - hva sier du ???:):) er vi på bærtur? Hehe
Jeg TROR det er 50 innlegg på denne gruppen, men jeg er ikke 100% sikker :p
Ja, men nå misforstår du meg.. Jeg har vært aktiv på BV sitt forum i mange mndr, og har derav godt over 50 innlegg.. Men teller ikke det? Må jeg opparbeide meg på ny etter jeg endelig kunne flytte ut av Prøver-forumet??
Må man ha 50 innlegg på denne delen av forumet, eller generelt på BV sitt forum?
Har akkuatt meldt meg inn herni forumet, må jeg altså ha 50 innlegg for å få bli med i denne hemmelige gruppa?
Det er 50 innlegg I denne gruppen ja :)
 
Tenker jeg avslutter avstemningen i kveld? Så kan vi få Tamara til å opprette den skjulte tråden til oss? Det kan jo også ta noen dager :)

Hørtes supert ut :)
 
Back
Topp