Avstemning på skjult gruppe navn.

Navn på skjult gruppe :)

  • Solstrålene2016

    Votes: 5 10,9%
  • Solskinnsbarna2016

    Votes: 12 26,1%
  • Julimammaer2016

    Votes: 21 45,7%
  • Julistrålene2016

    Votes: 2 4,3%
  • Julibaby2016

    Votes: 6 13,0%

  • Antall som har svart
    46
  • Avstemningen er avsluttet .
Så dumt at man ikke får sett den via app... Blir sikkert et bra navn uansett ;)
 
Så dumt at man ikke får sett den via app... Blir sikkert et bra navn uansett ;)
Om du trykker på de 3 prikkene i høyre hjørne kan du trykke på Web visning,så får du stemt :)
 
Hvor lenge skal vi ha avstemning? :)
 
Det blir vel ca 1 uke til eller noe ?:) om hjernen min kobler riktig hehe
 
Syntes nettleser er mye bedre enn appen
 
Sååå lenge? :p
Lenge å vente på skjultgruppe da! :p
*smøresegmedtålmodighet*

Tenkte bare så det er mest riktig demokratisk ( el hva det nå heter) og sånn jeg hihi.. Men akkurat det samme for meg altså :)
 
Tenkte bare så det er mest riktig demokratisk ( el hva det nå heter) og sånn jeg hihi.. Men akkurat det samme for meg altså :)
Sååå lenge? :p
Lenge å vente på skjultgruppe da! :p
*smøresegmedtålmodighet*
Synd det er en bra tanke da :) men Åh,en uke? :eek: :p
Det er vel greit sånn at de fleste får muligheten til å skravle seg til 50 innlegg også :)
 
Synd det er en bra tanke da :) men Åh,en uke? :eek: :p
Det er vel greit sånn at de fleste får muligheten til å skravle seg til 50 innlegg også :)

Enig i det også ;) så vi får smøre oss med tålmodighet ( noe vi er relativt gode på i disse tider hihi)
 
Tenkte bare så det er mest riktig demokratisk ( el hva det nå heter) og sånn jeg hihi.. Men akkurat det samme for meg altså :)
Synd det er en bra tanke da :) men Åh,en uke? :eek: :p
Det er vel greit sånn at de fleste får muligheten til å skravle seg til 50 innlegg også :)

Joda, det er vel det... meeeene!!! :p altså, er veldig kjekt med skjult forum ;) :p
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :D
 
Skulle kanskje fått festet denne tråden? Slik at flest mulig ser den??
 
Trodde man pleide opprette det straks man kunne, også kommer folk til etter hvert? :)

Det var det jeg også trodde :) sist var det laget skjultgruppe på mitt terminforum når jeg kom... Hadde termin i slutten av mnd da...
 
Nå har jeg ikke så mye erfaring fra sånne forum fra før og synest kanskje dette er et litt teit spørsmål, men jeg lurer på hva som er meningen og forskjellen med vanlig og skjult forum..? :confused:
 
Back
Topp