Avstemning: navn til skjult forum

Hvilket navn til skjult gruppe liker du best?

  • Desember 2021

    Votes: 9 21,4%
  • Julekulene 2021

    Votes: 15 35,7%
  • Desemberbabyene 2021

    Votes: 4 9,5%
  • Juleglede 2021

    Votes: 9 21,4%
  • Julegledene 2021

    Votes: 0 0,0%
  • Desemberskattene 2021

    Votes: 7 16,7%
  • Julebaksten 2021

    Votes: 2 4,8%
  • Desemberbarna 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Julebarna 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Desemberlys 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Småstjernene 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Smånissene 2021

    Votes: 6 14,3%
  • Stjernestøv 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Desemberdrøm 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Desemberbarna 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Julenekene

    Votes: 5 11,9%
  • Frysepinnene

    Votes: 0 0,0%
  • Desemberglede 2021

    Votes: 5 11,9%
  • Desemberspirene 2021

    Votes: 3 7,1%

  • Antall som har svart
    42
  • Avstemningen er avsluttet .
Lov å mene forskjellig, såklart. Derfor jeg skrev for meg er.. :)

Fint å bruke noe som passer alle, men flertallet får bestemme :gen014 blir nok bra uansett :hug003

Jepp :) men eg håpe og trur at viss det blir eit julenavn at ingen blir fornærma ❤ for heile desember er forbundet med jul, er sjeldent du finner noken som ikkje har julekalender, ser på julekalender, bake julebakst, har juleverksted, julepynter, går på julekonsert og fikser juletre etc før 24.desember. så håper folk tenker at det passer likevell :greet008
 
Vet flere bruker nek som et negativt ladd ord, men det er jo egentlig en kornbunt som henges opp som mat til fuglene på vinter - så sånn sett ikke noe negativt med det :)
Det er et mer morsomt og festlig ord enn skjellsord mener nå jeg. Jeg og mannen kan fint le litt av 1,5 åringen ig kalle han et lite nek når han gjør noe vi synes er morsomt :hilarious:. Men vi er jo forskjellige selvsagt. Gøy med et annet navn enn sånn skattekoseklumpaktig navn. Men jeg er sikkert rar:woot::D.
 
Jepp :) men eg håpe og trur at viss det blir eit julenavn at ingen blir fornærma ❤ for heile desember er forbundet med jul, er sjeldent du finner noken som ikkje har julekalender, ser på julekalender, bake julebakst, har juleverksted, julepynter, går på julekonsert og fikser juletre etc før 24.desember. så håper folk tenker at det passer likevell :greet008


Tenker det går fint :thumright

Ikke plassen for å diskutere jul på, men er mange som ikke feirer. Det er litt viktig å huske på. Men håper de som ikke feirer blir fornærma da. Det er jo bare fint ment :Heartbigred
 
Julenek er jo et julenek. Gøy med noe annet enn det «alle andre» velger og da:D

Seie hu som sa det på spøk :hilarious: eg tenke eg tok det med for å skape litt lått og løye, men må innrømme at det ikkje er eit positivt ord i mine auge, langt ifra. Men rekne med at sjølv om det går videre så vil det nok ikkje vinne når alle berre har 1 stemme å gi til finalestemminga ;)
 
:DHaha, Julekulene2021 er for bra:D
 
Seie hu som sa det på spøk :hilarious: eg tenke eg tok det med for å skape litt lått og løye, men må innrømme at det ikkje er eit positivt ord i mine auge, langt ifra. Men rekne med at sjølv om det går videre så vil det nok ikkje vinne når alle berre har 1 stemme å gi til finalestemminga ;)
Jaa., men det er jo litt gøy daa :hilarious:
 
Ja altså.. jeg kan sikkert telle til 500 alene :joyful: Men aktiviteten er super høy her inne, så blir ikke overrasket!
Vi lå på 2000 igår og har bikket 3000 idag. Så innen helgen er omme tror jeg er overkommelig:hilarious:
 
Ja eg har lagt det inn i beregninga ;) plutselig er topp 3 valgt!
 
Back
Topp