Avstemning: navn til skjult forum

Hvilket navn til skjult gruppe liker du best?

  • Desember 2021

    Votes: 9 21,4%
  • Julekulene 2021

    Votes: 15 35,7%
  • Desemberbabyene 2021

    Votes: 4 9,5%
  • Juleglede 2021

    Votes: 9 21,4%
  • Julegledene 2021

    Votes: 0 0,0%
  • Desemberskattene 2021

    Votes: 7 16,7%
  • Julebaksten 2021

    Votes: 2 4,8%
  • Desemberbarna 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Julebarna 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Desemberlys 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Småstjernene 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Smånissene 2021

    Votes: 6 14,3%
  • Stjernestøv 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Desemberdrøm 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Desemberbarna 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Julenekene

    Votes: 5 11,9%
  • Frysepinnene

    Votes: 0 0,0%
  • Desemberglede 2021

    Votes: 5 11,9%
  • Desemberspirene 2021

    Votes: 3 7,1%

  • Antall som har svart
    42
  • Avstemningen er avsluttet .

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Med mange reserpostere så har me nok skjult forum innen 2 veker :D
Så tenkte me kan lage ein tråd om forslag til navn, så skal eg samle alle i ein poll etterkvart som me kan stemme på :)

Foreslår så mange du vil (men kun ett i kvar kommentar) og trykk gjerne liker på dei du syns er gode forslag :)

Navnet på gruppa er det som kommer under avataren/nicket ditt :)

Me må også bestemme oss for farge ;)
 
Desember2021 eller samme som Kristin90. Godt med et vanlig navn slik andre grunner har.
 
Julegavene2021
 
Ugleskogen: Negativ rating (f-eks liker ikke) gir negative poeng til forumet, betyr ikke som på facebook at du ganske enkelt er uenig :p
 
Ugleskogen: Negativ rating (f-eks liker ikke) gir negative poeng til forumet, betyr ikke som på facebook at du ganske enkelt er uenig :p
Sorry gikk fort. Var IKKE meninga med negativ rating. Skulle like egentlig like kommentaren din. Unnskyld:lurking:
 
Husk ikke alle som ferier jul :) Likte også enkelt( Desember2021 ) :D har sendt en tommelopp ! Hehe, godt det ikke er jeg som skal komme med noe navn.. hadde bare blitt fjas :wtf:
 
Desemberlys2021, evt Lys i Desember
 
Desember21 e jo tidenes kjedligaste navn :hilarious: kjenne den kreative delen av hjernen min vrir seg her :hilarious:

Ikkje sikkert alle feire jul, altså Jesus og alt det der, men i Norge finnes det ikkje ei sjel som ikkje forholde seg til jul likevell :) det er umulig, fordi det er ei fastsatt høytid heile Norge må forholde seg til, så tenker at dersom me velger eit navn med jul i så trør me absolutt ingen på tærne. Og eg skal heller la vær og foreslå Jesusbarna ;):hilarious:

2020 var julestjernene og 2019 var julegavene. Så me kan ver meir kreativ enn dei :)

Julegledene f.eks :)


Men til syvende og sist blir det demokrati altså ;)
 
Ugleskogen: Negativ rating (f-eks liker ikke) gir negative poeng til forumet, betyr ikke som på facebook at du ganske enkelt er uenig :p

Oftes berre feiltrykk, du kan berre slette dei sjølv også. Ingen trenger finne seg i negative responser heldigvis :happy:
 
Back
Topp