Avstemning: navn til skjult forum

Hvilket navn til skjult gruppe liker du best?

  • Desember 2021

    Votes: 9 21,4%
  • Julekulene 2021

    Votes: 15 35,7%
  • Desemberbabyene 2021

    Votes: 4 9,5%
  • Juleglede 2021

    Votes: 9 21,4%
  • Julegledene 2021

    Votes: 0 0,0%
  • Desemberskattene 2021

    Votes: 7 16,7%
  • Julebaksten 2021

    Votes: 2 4,8%
  • Desemberbarna 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Julebarna 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Desemberlys 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Småstjernene 2021

    Votes: 1 2,4%
  • Smånissene 2021

    Votes: 6 14,3%
  • Stjernestøv 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Desemberdrøm 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Desemberbarna 2021

    Votes: 3 7,1%
  • Julenekene

    Votes: 5 11,9%
  • Frysepinnene

    Votes: 0 0,0%
  • Desemberglede 2021

    Votes: 5 11,9%
  • Desemberspirene 2021

    Votes: 3 7,1%

  • Antall som har svart
    42
  • Avstemningen er avsluttet .
Desember21 e jo tidenes kjedligaste navn :hilarious: kjenne den kreative delen av hjernen min vrir seg her :hilarious:

Ikkje sikkert alle feire jul, altså Jesus og alt det der, men i Norge finnes det ikkje ei sjel som ikkje forholde seg til jul likevell :) det er umulig, fordi det er ei fastsatt høytid heile Norge må forholde seg til, så tenker at dersom me velger eit navn med jul i så trør me absolutt ingen på tærne. Og eg skal heller la vær og foreslå Jesusbarna ;):hilarious:

2020 var julestjernene og 2019 var julegavene. Så me kan ver meir kreativ enn dei :)

Julegledene f.eks :)


Men til syvende og sist blir det demokrati altså ;)
Julegledene var fint ❤
 
Desember21 e jo tidenes kjedligaste navn :hilarious: kjenne den kreative delen av hjernen min vrir seg her :hilarious:

Ikkje sikkert alle feire jul, altså Jesus og alt det der, men i Norge finnes det ikkje ei sjel som ikkje forholde seg til jul likevell :) det er umulig, fordi det er ei fastsatt høytid heile Norge må forholde seg til, så tenker at dersom me velger eit navn med jul i så trør me absolutt ingen på tærne. Og eg skal heller la vær og foreslå Jesusbarna ;):hilarious:

2020 var julestjernene og 2019 var julegavene. Så me kan ver meir kreativ enn dei :)

Julegledene f.eks :)


Men til syvende og sist blir det demokrati altså ;)

Jeg feirer jul altså :) Bare blitt ekstremt påvirket av ei venninne som ikke ferier, ved og trå varsomt og hensyn :p Så kan være at det er bare meg som tenkte slikt.
 
Desember21 e jo tidenes kjedligaste navn :hilarious: kjenne den kreative delen av hjernen min vrir seg her :hilarious:

Ikkje sikkert alle feire jul, altså Jesus og alt det der, men i Norge finnes det ikkje ei sjel som ikkje forholde seg til jul likevell :) det er umulig, fordi det er ei fastsatt høytid heile Norge må forholde seg til, så tenker at dersom me velger eit navn med jul i så trør me absolutt ingen på tærne. Og eg skal heller la vær og foreslå Jesusbarna ;):hilarious:

2020 var julestjernene og 2019 var julegavene. Så me kan ver meir kreativ enn dei :)

Julegledene f.eks :)


Men til syvende og sist blir det demokrati altså ;)
Jeg tror bare alt i meg vrenges av sånn «småstjernene og gulleskattene» men det er jo min mening :p Er jo som du sier heldigvis demokrati, så folk må mer enn gjerne slenge ut mange oppfinnsomme navn :Heartred
 
Jeg tror bare alt i meg vrenges av sånn «småstjernene og gulleskattene» men det er jo min mening :p Er jo som du sier heldigvis demokrati, så folk må mer enn gjerne slenge ut mange oppfinnsomme navn :Heartred

Ja de e godt me e forskjellige ;) me lande nok på ein mellomting kan eg tenka meg :) for meg bør iallefall navnet tydelig fortelle når termin er. F.eks vårspirene ville blitt feil for meg når våren er fleire mnd. Men mayday e jo kjempe morosomt!! :D og det er ikkje mange mnd som har ein heilt bestemt høytid, slik som desember har ❤
 
Jeg feirer jul altså :) Bare blitt ekstremt påvirket av ei venninne som ikke ferier, ved og trå varsomt og hensyn :p Så kan være at det er bare meg som tenkte slikt.

Av nysgjerrighet, er det slik at hu er skikkelig imot jul da? At ein faktisk blir krenka av ordet jul?

Eg veit om mange som ikkje feire Jesus sin bursdag og der den høytida blir feil for dei (pga annan religion såklart) Men dei har egne tradisjoner rundt jul likevell, med alle fridagene, julekosen og slikt. Jul er ikkje feil, men å feire Jesus, høre på evangeliet og synge lovprisninger til Jesus blir jo heilt feil såklart.
 
Ja de e godt me e forskjellige ;) me lande nok på ein mellomting kan eg tenka meg :) for meg bør iallefall navnet tydelig fortelle når termin er. F.eks vårspirene ville blitt feil for meg når våren er fleire mnd. Men mayday e jo kjempe morosomt!! :D og det er ikkje mange mnd som har ein heilt bestemt høytid, slik som desember har ❤
Ja tipper det, og jeg elsker jul! Så kan godt være noe med jul altså, jeg bare rulla ballen igang :joyful:

For min del må den gjerne hete Jesusbarna:hilarious:
 
Ja tipper det, og jeg elsker jul! Så kan godt være noe med jul altså, jeg bare rulla ballen igang :joyful:

For min del må den gjerne hete Jesusbarna:hilarious:

Og ballen fortsette å trilla :D kanskje komme det inn eit skikkelig vinnarforslag!:greet008
 
Med mange reserpostere så har me nok skjult forum innen 2 veker :D
Så tenkte me kan lage ein tråd om forslag til navn, så skal eg samle alle i ein poll etterkvart som me kan stemme på :)

Foreslår så mange du vil (men kun ett i kvar kommentar) og trykk gjerne liker på dei du syns er gode forslag :)

Navnet på gruppa er det som kommer under avataren/nicket ditt :)

Me må også bestemme oss for farge ;)
Så flink du er som tar ansvar:happy:
 
Julekulene2021 er jo litt koselig mtp på at vi skal få noen skikkelig runde mager til desember;)

Peppernøttene høres ikke så hyggelig ut akkurat.

For eit godt forslag! Den likte eg skikkelig :)
 
Dette er forslagene så langt;

Desember 2021
Desemberbabyene 2021
Desemberskattene 2021
Desemberbarna 2021
Desemberlys 2021
Juleglede 2021
Julegledene 2021
Julebarna 2021
Julekulene 2021




Julenekene 2021 :hilarious:

Min plan (som absolutt er formbar) er at eg notere ned alle navna og lager ein poll med alle om eit par dager. Og så tar eg topp 3 og lager ny poll etter nokre dager igjen med dei. På den måten får iallefall dei som kjem inn her iløpet av dei neste vekene før skjult er oppe, muligheten å stemme (selv om dei går glipp av å komme med forslag) :) så den som har mest stemmer når me når 5000 innlegg den vinner...? :happy:
 
Julekulene2021

Snøkrystallene2021

Smånissene2021

Edit: Så at Julekulene2021 allerede var foreslått! Burde ha lest alle innleggene før jeg postet :angelic:
 
Back
Topp