Avsmak

Middag [emoji18][emoji18][emoji18]
 
Helt avsmak på alt av kjøtt, dressing, og fet mat generelt! Forrige svangerskap levde jeg så og si på sjokolade, noe jeg dette svangerskapet ikke klarer tanken på! Like greit da jeg hadde gått opp 26 kg til termin
Går for det meste i vannmelon om dagen da det er det eneste som virkelig frister!
 
Opplever ingen cravings. Bare masse avsmak!
Sjokolade går bra om det er sjokolademelk, ellers klarer jeg ikke. Mista helt lysten på fisk, kjøtt, kylling chop suie som jeg ellers elsker! Favoritt sausen til middag er ingen favoritt lengre. I ny og ne får jeg lyst på husmannskost så lenge jeg har brun saus, poteter, tyttebær og kokte grønnsaker Masse lyst på frukt og bær, mer enn noen gang før.
 
Kaffi, lukten av øl, pepsi max og grillet lam har jeg fått avsmak av.
 
Kjøtt generelt klarer jeg ikke[emoji52] og jeg er til vanlig veldig glad i kjøtt
 
Veldig glad i cheesedoodles, men på lørdag måtte jeg pent pakke sammen posen. Det smakte ikke det samme som før :p
 
Glemte å nevne lukten av alkohol og snus. Brekker meg når kjæresten tar seg en snus [emoji40]
 
Coca Cola (kjøpte kun pga kvalmen) og ritzkjeks. Elska ritz før, men nå smaker de bare brent :s
 
Pepsi Max og sjokolade her[emoji30] som jeg tidligere drakk og spiste hver dag.. kanskje like greit[emoji23][emoji28]

haha, samme her :p takler ikke smak eller lukt av pepsi max eller sjokolade lenger, og dette var noe jeg levde på før jeg ble gravid. Tror jeg bærer på et sunnhetsbarn, for nå er de eple og vann de går i :laughing002
 
Jeg klarer ikke lenger å spise søte ting. Sjokolade, boller, vaffler, godteri.. har gått fra å elske det, til å nærmest hate det! Også tzatziki dressing.. uff - bare tanken gjør meg kvalm! [emoji21]
 
Agurk[emoji87]
Føler det smaker muggel....

Merk. Jeg bruker agurk på alt- hvordan skal det gå[emoji23]
 
Mannen tok et glass med rødvin i går.... det måtte han sitte på terrassen å drikke for å si det sånn... fy for ei lukt og jeg som elsker rødvin egentlig
 
Har plagsomt nok fått "avlukt" for diverse ting. Som mannens ånde (han har ikke dårlig ånde, bare plutselig plager den meg veldig), og vaskemiddelet vi bruker for klær (parfymefritt, grunnet allergi). I tillegg er det plutselig ekkelt å bli kysset på.
 
Back
Topp