Avsmak

Alice&Spiren

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Tenkte å høre om det er flere som har fått avsmak for ting de normalt er veldig glad i?

Selv begynner jeg å lure på om lille spire vil at jeg skal bli vegetarianer, da alt av kjøtt vokser i munnen og gjør meg fysisk uvel. Og jeg som er såååå glad i kjøtt[emoji20]
 
Første svangerskapet fikk jeg avsmak på sjokolade... Brakk meg bare ved tanken helt frem til uke 30, da kunne jeg ta en bit av enkelte typer. Egentlig var det meste som var søtt helt ut.
Vistes på vekta... [emoji12] 5kilo opp til termin.
 
Første svangerskapet fikk jeg avsmak på sjokolade... Brakk meg bare ved tanken helt frem til uke 30, da kunne jeg ta en bit av enkelte typer. Egentlig var det meste som var søtt helt ut.
Vistes på vekta... [emoji12] 5kilo opp til termin.

Oj, det er kanskje ikke det verste å få avsmak på. Selv om man vil kose seg en gang i blandt. Håper nesten at jeg får avsmak på potetgull[emoji23]
 
  • Liker
Reactions: Vbt
Har ikke merket noe til det enda, men i forrige synes jeg spesielt Jarlsberg ost luktet forferdelig. Gikk på jobben og sa at vi måtte vaske kjøleskapet, viste seg å være lunsjen til noen haha!
 
Oj, det er kanskje ikke det verste å få avsmak på. Selv om man vil kose seg en gang i blandt. Håper nesten at jeg får avsmak på potetgull[emoji23]

Det var litt slitsomt den perioden alt som var søtt var off-limits. Når man er sulten på vei mellom noe, og boller, mueslibar og annet fra kiosken ikke funker fordi det for søtt. Er ikke så glad i pølse fra Narvesen.
 
Har avsmak på kaffe, kjøtt og fisk. Har bare lyst på salat, frukt og brød med smør. Er i syden, så det blir veldig mye brødspising her. :bored: Og jeg er konstant sulten og kvalm:wideyed:
 
Sjokolade og kaffe frister veldig lite nå om dagen. Spesielt sjokolade, men det er jo like greit egentlig [emoji4]
 
Hadde karbonadekaker med rosenkål og søtpotetchips i dag. Rosenkål og søtpotetchips gikk ned på høykant, men brukte en halvtime på en halv karbonade før jeg måtte gi opp. Tenkte først at jeg ble fort mett, men var nok kjøttet som jeg reagerte på. Jeg elsker alt av kjøtt så dette passer meg litt dårlig[emoji23]
 
Det var litt slitsomt den perioden alt som var søtt var off-limits. Når man er sulten på vei mellom noe, og boller, mueslibar og annet fra kiosken ikke funker fordi det for søtt. Er ikke så glad i pølse fra Narvesen.

Det har jeg full forståelse for.. Håper det ikke blir slik denne gangen da
 
Har også litt avsmak på gubben[emoji85][emoji23]men det endrer seg når man ikke er så sliten å bekymra på hvordan ting er i magen [emoji16][emoji170]
 
Pepsi Max og sjokolade her[emoji30] som jeg tidligere drakk og spiste hver dag.. kanskje like greit[emoji23][emoji28]
 
Kaffe, sjokolade og alt som er laget av kjøttdeig [emoji13] Og jeg er egentlig veldig glad i alt det der! Ble skikkelig fortvila her en dag fordi det ikke smakte noe godt med taco..

Vil helst ha friske ting, eller ting som ikke smaker så mye av. Igår tvang jeg gjennom fiskeboller til middag, til sambo's store fortvilelse [emoji23]
 
Hær takler jeg ikke hvitløksdressing lengre, og heller ikke lukta [emoji43].
Så har jeg fått avsmak på tacokjøttdeig.
 
Back
Topp