Avocado's voksende spire

Hipp hurra! Gøy med jente!! Det var vel det du mistenkte pga hyperemesis?:angelic:

Gratulerer så mye med en liten jente i magen Avocado [emoji173]

Takk Poppi min ❤️
Alltid like hyggelig å se deg her inne, men overrasket over hver dag som du holder han inne :p Venter spent på news :rolleyes:

Jeg er fortsatt sint på forumet for at det ikke gir meg de oppdateringene jeg vil ha!! Tenk om jeg hadde gått glipp av at du venter en liten jente!! Flaks for meg at jeg aner ugler i mosen og tar en titt og ser denne gledelige nyheten :D

Gratulerer så mye, snuppa!! Dette er så stas:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Jeg er fortsatt sint på forumet for at det ikke gir meg de oppdateringene jeg vil ha!! Tenk om jeg hadde gått glipp av at du venter en liten jente!! Flaks for meg at jeg aner ugler i mosen og tar en titt og ser denne gledelige nyheten :D

Gratulerer så mye, snuppa!! Dette er så stas:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Hehe, sliter med det samme selv innimellom ;)
Går det for lang tid uten nyheter en plass blir det gjerne snoking ja :p

Tuuusen takk ❤️❤️ Dette er veldig stor stas altså! :D

Hehe, sliter med det samme selv innimellom ;)
Går det for lang tid uten nyheter en plass blir det gjerne snoking ja :p

Tuuusen takk ❤️❤️ Dette er veldig stor stas altså! :D

Ja, jeg har snoket en del nå. Har ikke vært så mye her inne den siste uka heller, så har en del å oppdatere meg på ;)

Men moro at det er så mange jenter blant ivf-babyene nå! Det er tydelig at det er jenteboom :D ❤️

Ja, jeg har snoket en del nå. Har ikke vært så mye her inne den siste uka heller, så har en del å oppdatere meg på ;)

Men moro at det er så mange jenter blant ivf-babyene nå! Det er tydelig at det er jenteboom :D ❤️

Det blir spennende å se om det blir jente eller gutt som kommer hos dere da :D
Har du noe instinktiv følelse?

Ntåååå så herlig å få en jente!!! Gratulerer! Dette er jo stas [emoji7][emoji173]️[emoji7]

Ntåååå så herlig å få en jente!!! Gratulerer! Dette er jo stas [emoji7][emoji173]️[emoji7]

Takk vennen ❤️
Kos å være i jenteklubben med deg :happy:

Ok, takk for svar!
Jeg trodde faktisk man måtte henvises på en aller annen måte..! Men er det ikke noe som kan gjøres på Rikshospitalet også? Eller blander jeg her[emoji87]
Tror ikke de har fått kommet igang med bruken av NIPT i Norge enda. Sikkert noen som kan svare på det på forumet. NIPT vil uansett bare være et tilbud til de som har tilbud om fosterdiagnostikk allerede idag.

Snart kan man henvises til NIPT i Norge. Den skal etterhvert erstatte fostervannsprøven. Men den er nettopp godkjent av helsedirektoratet, så tar nok noe tid før det er oppe å går.
Det vil nok ikke være enkelt å få den i Norge da heller, da systemet for hvem som testes er ganske rigid med strenge regler. Det kan ane meg at man først må få avvik på duotesten før man får NIPT i Norge i fremtiden.
Mener ha lest at de tenker NIPT kun skal være til de som har fått avvik/høy risiko på DUO-test med UL og sånn sett til en viss grad skal erstatte morkake og/eller fostervannsprøve. Men leste også noe om at man kan måtte ta det også dersom det dukker opp noe på NIPT.
NIPT vil/kan gi feilaktig positivt svar dersom mor har kromosomavvik.

Redigert: og der så jeg at marihøna hadde svart på det.

Gratulerer med ei frisk jente på vei

Back
Topp