Dette hørtes ut som akkurat det samme som vi opplevde i dag!! Så forferdelig å oppleve det med 3 dager gammel baby! Jaggu godt det gikk bra for dere også!
Forstår godt at du ble satt ut og redd av det
Det er ikke alltid jeg får rap av S, og da gulper hun mer. Det som var litt rart nå var at dette var over to timer etter mating og etter en ganske lang søvn. Stort sett gulper hun seg ferdig ganske kort tid etter mating... Ikke godt å si hvorfor det kom sånn...
I natt tror jeg at hun skal sove helt inntil meg gitt, og ikke i bedside crib’en sin. Og spørs om min søvn blir særlig god..
Ikke alltid jeg får rap her heller. Men her kastet hun opp i går , 3 timer etter mat pga rap som jeg aldri fikk ut. S er veeeldig sensitiv for rap som ikke kommer opp. Ødelegger søvn og lager masse ubehag. Hvis det ligger mat «over» rapen, og den luftboblen skal opp så dytter det maten litt opp og irriterer henne og så brekker hun seg og så kommer det opp. Dette var veldig vanskelig når hun var liten, hun er jo sterkere nå sånn sett.
Huff, jeg forstår godt at du er engestelig nå, men S har mange ganger gulpet i søvne som veldig liten og de tar hodet til siden og får det ut altså <3 Men det sitter skikkelig i!