Huff så skummelt!!! Minner meg om dag 3 etter fødsel, da jeg skulle ta lille S inn på badet på barselhotellet for å skifte bleie etter at hun hadde sovet. Ser at hun blir helt rød og rar i ansiktet, så blegynner hun å lage rare lyder og jeg legger hun over på siden og gnir på rygg uten at det hjelper. Så la jeg henne på magen i hånden min og dro oppover rygg mens jeg ba smboer ringe på klokken. Hun ble helt rød pg slapp og armer og bein bare hang. Samboer tok henne i armene og løp ut i gangen hvor mye møtte jordmor som kom løpende. Hun tok henne opp over skulder og klappet litt bestemt på rygg og masse seigt gulp kom ut
Jeg knakk helt sammen på badet og hylgråt, og det samme gjorde lille S... Herregud for en sykt ekkelt opplevelse. Jeg husker jeg sa at jeg aldri ville dra hjem alene... Var skikkelig redd etter dette og fikk ikke sove.
Vi hadde da altså fått beskjed at jeg ikke trengte rape henne før dette, men dette kom altså fra at jeg IKKE rapet henne siden melken nå begynte komme. Så etter den dagen har jeg hatt HELT angst for akkurat det der. Jeg lå som en hauk ved siden av henne når hun sov, og var skikkelig traumatisert av hele opplevelsen!!
Tatt meg tid å komme over det.
Forstår GODT at du syntes dette var skummelt! eneste rådet jeg har er at S blir veldig fort gulpete / kaster opp om hun ikke får rapt den dag i dag også