Jenta vår er 4 uker. De første 3 ukene hadde hun 4-6 bæsjebleier i døgnet,men siste uka har det vært 1 (kanskje 2). Hun har veldig fulle tissebleier da.. Jeg fullammer. Blir litt bekymret jeg. Hvor ofte har deres små bæsjebleier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man ammer så er det like vanlig med 1 hver 3 dag som 5 om dagen så lenge baby ikke viser noe ubehag/magevondtJenta vår er 4 uker. De første 3 ukene hadde hun 4-6 bæsjebleier i døgnet,men siste uka har det vært 1 (kanskje 2). Hun har veldig fulle tissebleier da.. Jeg fullammer. Blir litt bekymret jeg. Hvor ofte har deres små bæsjebleier?
Okei.. Hun har litt luftsmerter innimellom da, men virker stort sett ikke veldig plaget.. Synes bare det er rart at det har endret segNår man ammer så er det like vanlig med 1 hver 3 dag som 5 om dagen så lenge baby ikke viser noe ubehag/magevondt![]()
Var på helsestasjonen i dag og nevnte at hu av mi ikke alltid har avføring hver dag. Men det går ikke mer enn 2 dager Max. Jeg gir mme. Og hun sa da at det var helt vanlig for de som fikk mme kunne gå opptil 5 dager uten :O jeg syntes det hørtes mye ut.. Men som hun sa at så lenge de ikke er veldig plaget med mye mage vondt og luft i magen så skulle jeg ikke være så bekymretJenta vår er 4 uker. De første 3 ukene hadde hun 4-6 bæsjebleier i døgnet,men siste uka har det vært 1 (kanskje 2). Hun har veldig fulle tissebleier da.. Jeg fullammer. Blir litt bekymret jeg. Hvor ofte har deres små bæsjebleier?
Oi, to uker?? Ammer du?Her er det snart 2 uker siden forrige bæsjebleie.. Fikk beskjed med storebror at d var helt normalt å kunne gå flere uker uten