Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Grønne epler hadde moren min cravings på da ho gikk med meg.Aversjon: omtrent alt av grønnsaker
Cravings: grønne epler.
Grønne epler fungerer kjempebra her også!Aversjon: omtrent alt av grønnsaker
Cravings: grønne epler.

Sniker littDet er vel ikke akkurat en craving, men har så lyst på salami! Eneste pålegget dattera spiser på skolematen er salami, og får jo så lyst på selv også! Men klarer å la være å røre det da...
Salte lakris bananer, French Fries potetgull og appelsiner har vært mine største cravings. Prøver å bare spise lakris en sjelden gang da.Å, takk for forslag! Kanskje jeg må på butikken i dag og lete etter salami!Sniker littså noen som averterte med Grillstad Salami inne på forumet. Den skal visst være kokt og trygg for gravide
Lurer på om det var inne på september-gruppa vår, men er ikk ehelt sikker
![]()
Bare pass på å ta riktig (se bilde)Å, takk for forslag! Kanskje jeg må på butikken i dag og lete etter salami!

ellers har jeg fått helt avsmak på kaffe, og jeg er virkelig kaffeslave til vanlig..Som mange andre spiser jeg også masse epler. Utover det ingen spesielle cravings bortsett fra at jeg vil ha masse trygg og «kjedelig» mat. Vanligvis er jeg glad i spennende smaker og konsistenser, mye krydder etc, mens nå vil jeg helst ha ting som smaker lite som brødskive med norvegia, pølser osv. Ikke særlig fysen på sunne ting som grønnsaker, fisk etc, så håper kanskje det bedrer seg i ukene som kommerellers har jeg fått helt avsmak på kaffe, og jeg er virkelig kaffeslave til vanlig..