Aversjoner/cravings

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
Har dere fått aversjoner mot noe, eller er det noe dere craver veldig og bare måå ha? :)
 
Njææææ, jeg liker ikke smeltet ost og "alt med sukker" like godt. Jeg prøvde jo å kunne ned på alt sånt før innsett, så kan jo egentlig bare være derfor.
Ingen cravings, annet enn tidvise "NÅ må jeg ha meg noe mat!" :p

Hadde ikke cravings de to forrige svangerskapene heller da.
 
Jeg var gravid i fjor høst, mistet dessverre i MA i uke 13 i slutten av oktober. Klarte da ikke kaffe og sjokolande, noe som gikk ned på høykant før jeg ble gravid. Veldig merkelig. Nå er det 4 mnd siden jeg mistet og et akkurat blitt gravid igjen, og klarer fortsatt ikke tanken på disse to tingene:happy090
Eneste av søtt jeg spiste da var lovehearts og det er det eneste søte jeg har klart å spise etterpå.
 
Nei, ikke noe spesielle cravings. Men heller at jeg får lyst på Deet og lyst på deet. Men tåler kaffe enda da.. lurer på når jeg skal få mindre lyst på det. (Har ikke drukket det de siste to dagene)
 
Jeg klarer ikke hverken sukker eller koffein, akkurat slik det var i forrige graviditet. Og jeg har kjempelyst på epler, noe jeg ellers sjelden spiser :)
 
Forrige svangerskap klarte jeg ikke lukten av grillmat :p håper ikke det er tilfelle denne gang :p men ellers hadde jeg cravings for lakris :)

Har ikke noe cravings enda, men jeg kjenner jeg må spise oftere for å ikke begynne å bli litt smålig uvel...
 
Orker ikke tanken på sjokolade eller noe med sjokolade i, og frister ikke med kaffe. I dag syntes jeg taco også smakte rart... Nudler derimot smaker helt nydelig, da mener jeg sånne billige med krydder fra rema 1000 :woot:

I mitt første svangerskap taklet jeg ikke laks. Bare tanken fikk meg til å brekke meg. Jeg spiste en hel pakke med semulegryn (som grøt).
 
Ikke riktig lyst på noe ennå:rolleyes: Kjenner derimot det er en del som ikke frister:hilarious:
 
Haha, samme. "Uff, nei.."
Jeg er dog blitt litt EKSTRA glad i cherrytomat i det siste...

Akkurat sånn er det her også:hilarious: Har dog ikke noe jeg har lyst på ennå.. ingenting som frister storto_O
 
Foreløpig så er sylteagurk godt på ALT! Men har ikke fått kvalmen ennå, så kan hende det endrer seg :D
 
Har også mistet litt matlyst denne uka, men passer på at jeg spiser sånn at jeg ikke risikerer å bli uvel :p
 
Nye favoritten er coleslaw med kapers:hilarious:

Åh, det er jo så godt! Har ingen cravings enda, men med de andre graviditetene hadde jeg lyst på sånne rare, uspiselige ting. Håper jeg slipper unna det denne gangen. Var vanskelig å lese en avis uten å få lyst til å spise den opp :hilarious:
 
Har søtsug, hatt det med jentene:rolleyes: Med guttene ville jeg ha salt:hilarious: Spent på hvem som gjemmer seg inni magen:rolleyes:
 
Har spist thaimat hele uken. Tok test i dag, og nå skjønner jeg hvorfor :hilarious:
 
Back
Topp