Jeg brekker meg av tankenDen i halsen er ikke så ille (sier hun som har brekningsrefleks til tusen)
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brekker meg av tankenDen i halsen er ikke så ille (sier hun som har brekningsrefleks til tusen)
![]()
Bare min egen skyldOfff![]()
Håper det gikk greitOg da er det straks tid for den andre av mine barn skal testes. Yngste ble jo testet i mai eller når det var. Mellomste skal til pers i dag, hun har vondt i halsen og her i kommunen har de åpenbart god testkapasitet. Jeg ringte klokka ni, time klokka 11. I testteltet.
Testingen gikk fint, nå er det bare å vente på svaretHåper det gikk greit
Håper det går bra. Men ikke ta for store sjanser med den foten.Vært på lunsj med ei venninne
I morgen skal jeg prøve meg i jobb igjen, det er det kjipe med å være vikar, tør ikke si nei liksom..
Nei har ikke tenkt til det, men så lenge det er snakk om i morgen så tebkte jeg å prøve, lettere å si nei etterpå så hvertfallHåper det går bra. Men ikke ta for store sjanser med den foten.
Håper det går bra!!Vært på lunsj med ei venninne
I morgen skal jeg prøve meg i jobb igjen, det er det kjipe med å være vikar, tør ikke si nei liksom..
Godt er det var bedre enn fryktet i alle fallhan på nav tok heldigvis veldig feil å jeg er veldig lykkelig
Må bare klage på når de ble innvilget fra
Ja veldig mye bedre, å mye mer penger enn jeg trodde også så nå er jeg ekstremr lettet å trenger ikke være så redd for ikke å jobbe før jul. Det er godt med litt positive nyheter ogsåGodt er det var bedre enn fryktet i alle fall
Serr, hvordan da? Jeg velger nesten alltid Klarna, om ikke det er klikk & hent tilgjengelig. Og har mottatt vare før jeg må betale med KlarnaHmm ser på svindeljegerne, alltid trodd faktura hos klarna var sikkery, men ser jo at folk blir svindlet gjennom de også

Åååh, det skal etter hva yr sier regne hele dagen. Og pumpa i kjelleren på nyhuset har tatt kvelden (det er den som har slått ut jordfeilbryteren flere ganger nå).
Så da får jeg i oppdrag å få kjøpt en ny og installert den (få senket den i rett nivå ned o kummen/brønnen og få den i gang) snarest mulig *jeg skal gjøre ting jeg ikke har den fjerneste ide om hvordan utføre*![]()
Kan hende pappa kunne hjelpe *håper det*Oi, lykke til!