Svømming er tingenDet er jo supert, spesielt med den foten din![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svømming er tingenDet er jo supert, spesielt med den foten din![]()
Gratulerer så mye![]()
mange brukere er kommet hjem fra korttids og trenger flere tilsyn ila vakta, noen har kommet fra rullerende opphold, det er nye brukere osv. Tror jeg hadde ca 20 tilsyn ila kvelden (da er det hjelp med toalett, mat, stell osv) og det er gøy når alle helst vil ha tilsyn på samme tid Var det legevakten ? Så bra. GratissTusen takkHar til desember på og ha jobb, etter det får eg ikkje aap lenger. Så håpe det varer lenge. Det hjelper og at eg skal teste folk for corona og
![]()
OfffSøvnløs.. Nesten To t med svømming ble tydeligvis litt mye, så i natt ble det visst vanskelig å sove. Jaja sånn kan det gå
Kjenner til det...Usj, presset på jobben er betydelig høyere enn før ferienmange brukere er kommet hjem fra korttids og trenger flere tilsyn ila vakta, noen har kommet fra rullerende opphold, det er nye brukere osv. Tror jeg hadde ca 20 tilsyn ila kvelden (da er det hjelp med toalett, mat, stell osv) og det er gøy når alle helst vil ha tilsyn på samme tid
![]()
Heftig når det står på, hadde ordentlig vondt i beina da jeg kom hjemKjenner til det...
Det forstår jeg godtHeftig når det står på, hadde ordentlig vondt i beina da jeg kom hjem![]()
Usj slitsomtUsj, presset på jobben er betydelig høyere enn før ferienmange brukere er kommet hjem fra korttids og trenger flere tilsyn ila vakta, noen har kommet fra rullerende opphold, det er nye brukere osv. Tror jeg hadde ca 20 tilsyn ila kvelden (da er det hjelp med toalett, mat, stell osv) og det er gøy når alle helst vil ha tilsyn på samme tid
![]()
Ja, har noen ecco-sandaler og noen joggesko i tillegg som jeg bytter mellom hvis jeg merker at jeg har mer vondt en dagDet forstår jeg godtHar du gode sko?
Var det legevakten ? Så bra. Gratiss![]()
Da er skoene i orden ja!Ja, har noen ecco-sandaler og noen joggesko i tillegg som jeg bytter mellom hvis jeg merker at jeg har mer vondt en dag
Det er bare at vi snaut har rukket å hive i oss litt mat når vi kommer inn til pause før vi må rykke ut igjen, vært slik begge vakter jeg har hatt siden jeg kom tilbake fra feriede sa igår at det var på nippet til å måtte leie inn ekstra folk, to stk måtte gå en halvtime overtid igår kveld for å bli ferdig. Så da blir det slik en periode og så roer det seg igjen
![]()
ForstårDet er eine plassen ja, eg har to vikariat for og få full stilling![]()
Wow. Lykke til!Og da er det straks tid for den andre av mine barn skal testes. Yngste ble jo testet i mai eller når det var. Mellomste skal til pers i dag, hun har vondt i halsen og her i kommunen har de åpenbart god testkapasitet. Jeg ringte klokka ni, time klokka 11. I testteltet.
Vel hjemme. Bare halstest, ikke i nesen, så det var ikke så ille.Wow. Lykke til!
Vel jeg takler ingen av de!Vel hjemme. Bare halstest, ikke i nesen, så det var ikke så ille.
Vel hjemme er jente i fin form
Den i halsen er ikke så ille (sier hun som har brekningsrefleks til tusenVel jeg takler ingen av de!
) Ikke langt bak i halsen engang, hun sa dert var bare oppi ganen egentlig, litt ekkel smak i munnen etterpå, men jeg hadde utstyrt henne med en pakke tyggis til å døyve det medVel jeg takler ingen av de!