Augustskravla

Det kan godt hende, det var jeg jo ingenting om men det er ganske håpløst at man må gå mange mnd uten lønn. De som søkte i mars og april skulle jo fått innen juni ble det sagt.

Hos meg har de i tillegg gjort en feil, som gjør at jeg ikke får etterbetalt før fra i dag av, det er over to uker med tapte penger, så da må jeg klage å håpe de godtar klagen, men først må dagpenger innvilges
Ja det er sant, men det var naivt av staten å skulle legge alt slikt på nav. De var ikke beredt på en slik situasjon i det hele tatt. Så det er i det minste delt skyld. De ansatte har jobba ræva av seg.

Det kan godt hende, det var jeg jo ingenting om men det er ganske håpløst at man må gå mange mnd uten lønn. De som søkte i mars og april skulle jo fått innen juni ble det sagt.

Hos meg har de i tillegg gjort en feil, som gjør at jeg ikke får etterbetalt før fra i dag av, det er over to uker med tapte penger, så da må jeg klage å håpe de godtar klagen, men først må dagpenger innvilges
Håper de godtar klagen!

Ja det er sant, men det var naivt av staten å skulle legge alt slikt på nav. De var ikke beredt på en slik situasjon i det hele tatt. Så det er i det minste delt skyld. De ansatte har jobba ræva av seg.
De har fått mange fkere ansatte også for å få hjelp har det blitt sagt

Bake kake
Bake pizzaboller. Det skulle jeg gjøre i helga og fryse, men det glemte jeg visst
Geleen venter jeg på at første lag skal blir så stivt at andre lag kan slås over. Skulle gjøres i går der første laget ideelt sett. Eller i morges. Jaja.

Rydde stua og dekke langbord.

Det aner meg at det blir en så sen kveld at geleen blir stiv nok likevel.

Selvsagt måtte seter være dagen jeg skulle dele ut instrumenter til de nye aspirantene, vel ikke alene helsigvis men jeg endte jo fort med å være der en time likevel.

Og mannen på møte i barnehagen, han er i styret. Er han styreleder tro? Tja. I alle fall, det er han. Så jeg må styre ungene i seng og bake samtidig og alene

Kan noen skyte inn et ekstra døgn mellom nå og i morgen?

For 12 år siden hadde vi nettopp satt på en film for å kose oss, men "pause, jeg må bare på do" ble sånn ca på denne tiden til "den filmen får vi ikke sett vennen, babyen kommer!"

01.05 var han født. 5 timer etter første rie. Var jeg blitt mot for første gang. Tiden har flydd, 12 år allerede.

Bake kake
Bake pizzaboller. Det skulle jeg gjøre i helga og fryse, men det glemte jeg visst
Geleen venter jeg på at første lag skal blir så stivt at andre lag kan slås over. Skulle gjøres i går der første laget ideelt sett. Eller i morges. Jaja.

Rydde stua og dekke langbord.

Det aner meg at det blir en så sen kveld at geleen blir stiv nok likevel.

Selvsagt måtte seter være dagen jeg skulle dele ut instrumenter til de nye aspirantene, vel ikke alene helsigvis men jeg endte jo fort med å være der en time likevel.

Og mannen på møte i barnehagen, han er i styret. Er han styreleder tro? Tja. I alle fall, det er han. Så jeg må styre ungene i seng og bake samtidig og alene

Kan noen skyte inn et ekstra døgn mellom nå og i morgen?

For 12 år siden hadde vi nettopp satt på en film for å kose oss, men "pause, jeg må bare på do" ble sånn ca på denne tiden til "den filmen får vi ikke sett vennen, babyen kommer!"

01.05 var han født. 5 timer etter første rie. Var jeg blitt mot for første gang. Tiden har flydd, 12 år allerede.
Wow. :)

Halsvonden forsvant i løpet av dagen :)
Tok sjansen på en løpetur nå i kveld, men den tiden jeg kom inn på er jeg ihvertfall ikke syk, beste tiden jeg noen gang har kommet inn på :)

God morgen
Vært hos legen allerede, skal tilbake senere for blodprøver.. Mannen måtte hjem til tlfmøte så da kunne jeg ikke vente.
Overskyet i dag men tenker det blir svømmeøkr i bassenget etterpå likevel

Da skal denne "herlige" oransje tapeten til pers!

Vedlegg

• IMG_20200819_095253.jpg
    IMG_20200819_095253.jpg
    25,4 KB · Visninger: 7
Bussen kom for en gangs skyld tidsnok. Så er det trøbbel med de helvetes dørene. Så da står jeg på stasjonen da og venter. Fysio starter om en halvtime liksom. Flott! *høylydt banning*
Kjedelig

Definitivt :hilarious: men fjerner ikke noe og legger nytt før tak og vegger er ferdige :p
Var forresten er "lekker" knallrød farge under tapetet :p
Har ei venninne som kjøpte sin første leilighet for mange år siden.
Tapeten i stuen skulle fjernes, hun kjøpte en slik damp tapetfjerne.
Vi fant ikke mindre enn 9 lag med tapet i alle mulig gyselige farger :P

Første leiligheten vi kjøpte hadde en forferdelig fersken/rosa farge på soverommet, og vannskade på gulvet.
Vannskaden skulle dekkes at forsikringen til borettslaget (jippi, vi fikk tarkett istedenfor den gyselige laminaten gratis), de ble litt forsinket med gulvet slik at vi fikk tid til å male om først. Veldig deilig å kunne male uten å måtte tenke på å ikke søle på gulvet :)

Back
Topp