Ok, så da sa de kun det om kollektivt der. Bra. Sliter med å puste uten munnbind vettu...Nei jeg tar ikke kollektivt hverken i Oslo eller indre Østfold
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, så da sa de kun det om kollektivt der. Bra. Sliter med å puste uten munnbind vettu...Nei jeg tar ikke kollektivt hverken i Oslo eller indre Østfold
Jeg har symaskin så tenker at jeg for synd skyld bør prøveSy ghør jeg ikke, måtte ha kjøpt men tviler vel på det blir påbud over alt uansett.
Sist jeg var utenlands var faktisk i november. Før der så snakker vi vel bryllupsreisen i 2007. Privat. I jobb var jeg en tur sånn i 2013 eller noe sånn.Vi har valgt å utsette alle reiser utad av Norge frem til vaksine foreligger. Og vi har ikke reist på over 8 år, ut av landet. Så.. ja.
Mine sykler. Neste år blir det buss på eldste.Ikke vi heller, men har en pakke hjemme i tilfelle. Ungene tar buss til og fra skolen.
Det er også bare en anbefaling, ikke påbud.Ok, så da sa de kun det om kollektivt der. Bra. Sliter med å puste uten munnbind vettu...
Vi har ikke alltid norgesferie, men årets litt mer luksuriøse tur må jeg innrømme vår surt å ikke kunne dra på, men sånn er livetDet skjønner ikke jeg heller.
Men så har vi alltid norgesferie vi da. Hadde planer om Danmark i år egentlig men det bare utsatte vi. Null stress.
Mange linjer påvirkes veldig av skolestart på mandag.Det er også bare en anbefaling, ikke påbud.
En kollega av meg tar kollektivt hver dag og sier at det foreløpig er lett å holde avstand.
Så lenge det er slik kan man gå uten, men bør ha med i tilfelle det kommer mange på på et stopp etter du går på.
Det er kun anbefalt dersom man er eldre enn barnetrinnet og ikke kan holde avstand.
Er 3,9 km til skolen.Mine sykler. Neste år blir det buss på eldste.
Jeg håper vi kan dra utenlands neste år, men frykter vi ikke kan detVi har valgt å utsette alle reiser utad av Norge frem til vaksine foreligger. Og vi har ikke reist på over 8 år, ut av landet. Så.. ja.
Er der det er mest smitte nåOk, så da sa de kun det om kollektivt der. Bra. Sliter med å puste uten munnbind vettu...
Sånn er livet ja. Kjipt. Men jeg synes flere burde gjort som deg.Vi har ikke alltid norgesferie, men årets litt mer luksuriøse tur må jeg innrømme vår surt å ikke kunne dra på, men sånn er livet
Har hørt det ikke er så vanskeligJeg har symaskin så tenker at jeg for synd skyld bør prøvemen jeg må ha tak i stoff og strikk og sånn greie over nesen.
Vet det.Mange linjer påvirkes veldig av skolestart på mandag.
Her er det bare en km omtrent. Men neste år er det U skole på eldste og da er det 6-7 kmEr 3,9 km til skolen.
100 høyde meter, eller mer mellom skole og hjem
Min har busskort men blir kjørt til og vil sykle hjemMine sykler. Neste år blir det buss på eldste.
Det gjør deMange linjer påvirkes veldig av skolestart på mandag.
Jepp.Vet det.
Derfor jeg sa at man bør ha med selv om man ikke trenger det når man går på
Jeg synes det er ikke med de som må valfarter over grensa før midnatt.. Litt som de som skyndte seg å ombooke fly for å komme hjem rett før det ble krav om karanteneSånn er livet ja. Kjipt. Men jeg synes flere burde gjort som deg.