Da må de klare å levere den rett i alle fall!Godt spørsmål, men nå kommer den i dag, vi får bare se når
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må de klare å levere den rett i alle fall!Godt spørsmål, men nå kommer den i dag, vi får bare se når
Jeg har den nåDa må de klare å levere den rett i alle fall!
God kveldGod kveld alle sammen![]()
Sitte i treningstøy og ser på Masterchef, burde ha vært i dusjen, men så kom mannen med et lite glass rødvinGod kveldhva skjer i den enden?
Så deilig daSitte i treningstøy og ser på Masterchef, burde ha vært i dusjen, men så kom mannen med et lite glass rødvin![]()

God kveldGod kveld alle sammen![]()
Syns nesten det er lettere når jeg er alene jegSå deilig da
Her er det sengetid. Levering av ungene alene imorgen, og de må være i bhg før 9. Helt utrolig hvor lang tid det tar å få klar to unger alene (frokost, morgenstell, pakke ferdig sekkene med mat osv)![]()
Vondt vondt vondt!
Symptomer på urinveisinfeksjon, men urinprøven var negativ. Sendt til dyrkning. Mamma foreslo å levere ny prøve imorgen, da jeg ikke blir bedre og har vondt nede på høyre side av ryggen. Får jeg feber skal jeg ringe legevakten..
Ja, det går jo greit, men skal gjøre 10 ting på en gangSyns nesten det er lettere når jeg er alene jeg
Mannen leverer og henter i morgen.
Jeg skal starte dagen i morgen med å ta backup av den gamle telefonen og så sette opp den nye.
Har måtte restarte den gamle 5 ganger i dag

Jeg skjønner hva du mener.Ja, det går jo greit, men skal gjøre 10 ting på en gangmotivere eldste til å kle seg mens jeg hjelper minsten, så var det å rydde etter frokost. Oi, håret til frøkna må stelles litt. Ja, se der, minsten har dratt av seg sokkene. Motivere dem til å ta på skoene mens jeg pakker maten. Nei, der løp minsten avsted, og der hadde frøkna glemt at hun skulle ta på seg skoene.
Ja, du ser hva jeg mener?de er noen store vimsekopper på morgenen
![]()
Er som regel ganske varm i toppen når endelig begge unger er plassert i bilen og vi er på veiJeg skjønner hva du mener.
Er bare jeg som er "heldig" og har litt lenger avstand mellom våre

Når skolen har startet igjen:Er som regel ganske varm i toppen når endelig begge unger er plassert i bilen og vi er på vei
Jeg tenker bare, det blir enklere. Eller, hvertfall med noen ting, så blir det kanskje verre med andre tingeller hva vet jeg? Eldste her er bare 4, aldri vært mamma til en 7-8-9-10åring
![]()
Så hektisk uansett alder altså?Når skolen har startet igjen:
Stå opp, begynne å ordne frokost.
Opp til det to eldste "gaaahhhaaaa, 5 min til".
Inn til Lille U, "5 min til"
Fortsette litt til.
Rope opp til de eldste nå må dere opp.
Frøkna kommer opp, og da kommer Lille U opp.
"Linus, kjære (mannen), nå må dere komme opp" -1-3 ganger.
Lage x antall matpakker.
De eldste kler seg før frokost, og ordner seg på badet selv.
Få på Lille U klær.
Kjære er du våken, drikk kaffen din nå.
Pusse tennene på Lille U.
Fortelle mannen at NÅ må han bli ferdig og jeg går på badet for å sminke meg.
Ut av døren

Syns nesten det er lettere når jeg er alene jeg
Mannen leverer og henter i morgen.
Jeg skal starte dagen i morgen med å ta backup av den gamle telefonen og så sette opp den nye.
Har måtte restarte den gamle 5 ganger i dag
Så hektisk uansett alder altså?jaja, mine unger er foreløpig ikke vanskelig å få til å stå opp, de er som regel igang før jeg har fått dratt meg opp
Ganske greit når jeg må levere før jobb på morgenen, da er det å stå opp for å stelle meg, smøre ei skive jeg kan ha i bilen. Vekke frøkna, stelle henne og få henne klar. Derette vekke minsten og få ham klar, så ut døra. Så det er mange ganger enklere før jobb med frokost i nisteboks enn å skulle ha frokost hjemme og skulle være der før 09![]()
Rart det derI dag er det et år siden jeg fant ut at jeg hadde en liten snipp i magen. I morgen blir den lille snippen 9 måneder. Det er så rart hvor på mange måter det har gått fort, samtidig som de 3 månedene frem til november varte for evig! Selv de 9 månedene etter han kom har vært på en måte for alltid men likevell så kort. Merkelig tidsperpektiv på slike ting og hvordan man sammenligner dem.