Så bra, hva fikk han?Denne dagen snart over også.
Kengubarnet bøe særdeles fornøyd med gaven![]()
Gratulerer så mye med dagen til han forresten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, hva fikk han?Denne dagen snart over også.
Gratulerer så mye med KengubarnetDenne dagen snart over også.
TakkKoselig. Gratiss. Hva fikk han?![]()
Nanoleaf fra ossSå bra, hva fikk han?
Gratulerer så mye med dagen til han forresten![]()
God morgenGod morgen
Hurra, første levering på stor barn-avdeling (kaller det det selv om det er mix) med minsten og det gikk supert! Hjalp sikkert at storesøster ble levert samme sted![]()
Jepp, men det er for det meste vestkantungdom som liker å feste som er smittet.Oslo kategoriseres vel som rødt nå...
Urolig for nevøene mine, søstrene mine og mamma og pappa :/Jepp, men det er for det meste vestkantungdom som liker å feste som er smittet.
Jeg har ikke noe problem med det p dra på jobb og levere i barnehagen, men kjører egen bil
Hæææ?? Hvordan i helvete er det muligGjett hva, telefonen min ble feilsendt igjen.
De prøvde å rette opp, sendte den igjen og leverte i Sandefjord....
Nå har jeg fått nok, og har fått en fra leverandøren til å kjøre til Sandefjord, hente den og levere den til meg her i Oslo.
Godt spørsmål, men nå kommer den i dag, vi får bare se nårHæææ?? Hvordan i helvete er det mulig
Det skjønner jegUrolig for nevøene mine, søstrene mine og mamma og pappa :/
Sånn går det når folk må til syden,Sverige for harryhandling å voksne/ungdommer må festeOslo kategoriseres vel som rødt nå...
Gjett hva, telefonen min ble feilsendt igjen.
De prøvde å rette opp, sendte den igjen og leverte i Sandefjord....
Nå har jeg fått nok, og har fått en fra leverandøren til å kjøre til Sandefjord, hente den og levere den til meg her i Oslo.