Går det ikke fint så fins det ikke rettferdighet i rettssystemet.Smittevern tenker jeg skal gå fint.
Og rettsaken SKAL gå fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det ikke fint så fins det ikke rettferdighet i rettssystemet.Smittevern tenker jeg skal gå fint.
Og rettsaken SKAL gå fint!
Jo selvfølgelig, men dette er til jul.Og alle som har vært på utenlandsferie, åpenbart.
Da kan dere vel anke..Går det ikke fint så fins det ikke rettferdighet i rettssystemet.
Jo selvfølgelig, men dette er til jul.
Fasiten er vel egentlig å se an hvordan dette utvikler seg utover.
Håper folk har tatt lærdom etter det som har skjedd nå som etterdønninger av sommerferien og det samme ikke skjer igjen etter høst- og vinterferien![]()
Ja, men det tar opptil 3 nye år... gjør det om det kommer til det, men det blir mer slit.Da kan dere vel anke..
Ja, men det tar opptil 3 nye år... gjør det om det kommer til det, men det blir mer slit.
Jeg er så utrolig sliten av alt allerede, så håper det. Vet fortsatt ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom rettssaken til å begynne med.Det håper jeg inderlig du slipper!
Da har posten for tredje gang feilet i å levere mobilen min![]()
Det burde ikke gå an. Er de full eller?!Da har posten for tredje gang feilet i å levere mobilen min![]()
Er det mulig?????
Det er fult mulig.Det burde ikke gå an. Er de full eller?!
Det er fult mulig.
De har fått streng beskjed om å ringe når de kommer siden man trenger nøkkelkort til bygget.
To ganger har de kommet, og dratt igjen siden de ikke fant noen å levere til uten å ha ringt.
En gang hadde de klart å feilsortere den og lagt den på feil bil.
Burde ikke vært mulig..Da har posten for tredje gang feilet i å levere mobilen min![]()
Så spennendeFår ny takst på huset på torsdag , spent!!
Nei vi er bare sykt nyskjerrigSå spennende
Skal dere selge?
Koselig. Gratiss. Hva fikk han?Denne dagen snart over også.
Kengubarnet bøe særdeles fornøyd med gaven![]()