~August2021~

Da har pingla tatt den første vaksina. Mange måneder etter kollegaene:p
 
Da har pingla tatt den første vaksina. Mange måneder etter kollegaene:p
I morgen skal jeg ta dose 2 jeg. (fremskyndet grunnet doser de mangler armer å sette i, så kommunen ringer rundt og kaller inn folk til fremskyndet dose 2 for å få brukt dem)
 
Men det er greit det!

JA, det er veldig greit, jeg får andre dose 5 uker og 1 dag etter første dose, så de er uventet raskt, men de får i alle fall brukt dosene.

Det ER en ventet utfordring i mange kommuenr, vi som bor i kommuenr som "lånte ut" kommuner til østladet tidligere i vår/sommer og skulle få dem igjen i slutten av juli og starten på august. Ja, for altså, få dem igjen i fellesferien. "Jada, kommunne har folk klare til å sette dem", Joda, de har det, men det er FERIE. folk er ikke hjemme. Nemlig. Så... ja. Da komemr de ukene da vi får all time high leveringer. Flere enn noen gang før. NÅ.
 
JA, det er veldig greit, jeg får andre dose 5 uker og 1 dag etter første dose, så de er uventet raskt, men de får i alle fall brukt dosene.

Det ER en ventet utfordring i mange kommuenr, vi som bor i kommuenr som "lånte ut" kommuner til østladet tidligere i vår/sommer og skulle få dem igjen i slutten av juli og starten på august. Ja, for altså, få dem igjen i fellesferien. "Jada, kommunne har folk klare til å sette dem", Joda, de har det, men det er FERIE. folk er ikke hjemme. Nemlig. Så... ja. Da komemr de ukene da vi får all time high leveringer. Flere enn noen gang før. NÅ.
Folk er jo ikke hjemme liksom. Men de forventer vel at folk dropper ferie for vaksine.
 
Folk er jo ikke hjemme liksom. Men de forventer vel at folk dropper ferie for vaksine.
Nettopp

Og det GJØR nok ikke alle nei

Men jeg er hjemme, min ferie er over, så jeg og mannen får dose to i morgen, og da er jo det gjort. Så får de som er på ferie få senere , når de er hjemme
 
Fullvaksinert.

Og i ganske bra form.
Du får se hvordan formen blir utover kvelden og i morgen.
Det tar litt tid før bivirkningene kommer
 
Du får se hvordan formen blir utover kvelden og i morgen.
Det tar litt tid før bivirkningene kommer
Ja, jeg vet der kan endre seg.

Mannen er hakket dårligere enn meg og har allerde tatt paracet. Men ikke dårligere enn at han gikk for å ta en siste runde i diskgolfbana her sammen med en annen, for i morgen blir noen av målene fjernet og noen endret og noen litt senere. Ny skolevei. Altså gangvei til den nye skolen som åpner om et år.
 
Tar valgomat og like enig med alle omtrent alle partier.... Like vanskelig kvart valg.
 
Tar valgomat og like enig med alle omtrent alle partier.... Like vanskelig kvart valg.
Jeg er delvis også mye enig med mange. Og ikke får jeg samme parti på topp hver gang heller.

Men jeg vet at jeg vil ha regjerinsbytte og vet egentlig hva jeg vil stemme også, så der går nok bra.
 
Back
Topp