~August2021~

Arg, gidder ikke mer! Vi bestilte jo kjøkken gjennom ikea. Ved første levering manglet et skap. Tok kontakt med dem og de leverte et. Da vi kikket nærmere på pakka, så vi at det var et høyskap og ikke et vanlig slik vi skulle ha. Kontaktet dem igjen og de leverte et slikt vi skulle ha og tok med seg høyskapet. Nå har samboer drevet og montert det integrerte kjøleskapet og skulle begynne på frysen. Da oppdager han at vi har fått to kjøleskap :arghh:

Ingenting i veien med servicen til ikea, de ordner fint opp for seg. Men det tar 60-90 min i tlfkø for å komme gjennom :arghh:
Ææææsj.
 
God kveld.
Vært på leke date med Lille U, nå kjenner han ihvertfall to stykker som begynner i samme klasse som han selv :)
 
God kveld. Da er minstemor i seng.
. Første dag på Sfo har gått strålende, og hun gleder seg til å dra tilbake i morgen.
 
Satt vekking på 5.15 for å se hekk.

Lovet å sove videre etterpå til jeg vekkes av familien ca 6.30.

Men med tanke på det. Så er det snart kveld kjenner jeg
 
Men, først bør jeg undersøke om jeg fakrisk finner ut hvor det sendes og om jeg kan se kanalen...
 
God kveld
Vi koser oss på ferie , i dag har vi vært på steinsenter , spist is, ruslet rundt og så har vi vært på stedet der båten hår ligger å kastet blåklokker på vannet, det var noe vi begynte med på denne datoen etter pappa døde og på akkurat det vannet hvor pappa elsket å fiske
 
God morgen.

Sto opp tidlig, så 400 meter hekk, la meg igjen, sov ikke mer da, men men , på plass på jobb nå etter å ha levert minstemor på sfo igjen, hun trives og gledet seg.
 
Godt med seinvakt iblant, eg har jobba mykje i det siste. Eg skal tilbake til andre jobben i morgen. Men testlinjen skriker etter folk:inpain: Det er enormt mykje folk med utenlandsk fly..
Her er det per nå rolig, håper det fortsetter :)
 
God dag
Vi er i bilen på vei til hjemstedet mitt, skal rydde naustet før det skal selges. Pga smittesituasjonen der så blir det ikke helt som planlagt med treff av venner osv men men sånn er livet
 
Back
Topp