Det var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()
Ånei. Så utrolig trist
Stor klem til deg.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()
Stor klem til deg.Så leit å høre ❤❤Det var dessverre en kjemisk her.. Testene har blitt svakere og helt negative igjen i går, i dag kom tanta..![]()
Åh neiDa kom tanta herforbredt på det ikke gikk men dritt følelse uansett
4 i frysa ,så det er jo bra å slippe uttak på en stundÅh neiså trist. Har du egg på frys eller?
![]()
Åh så bra! Det er jo en trøst oppi det hele4 i frysa ,så det er jo bra å slippe uttak på en stundmen er vel sånn at en må hoppe over syklus
Det var trist å høreDa kom tanta herforbredt på det ikke gikk men dritt følelse uansett

Har du snakket med de?Hehe, har vurdert det samme selv.. For en prosess dette her. Alltid noe å være bekymret for![]()

Nei.. Telefontid fra 13-14.. Tenkte jeg skulle sende mld i Crypho, om jeg tør.. Er så redd for dårlige nyheterHar du snakket med de?![]()
Har du?Har sendt melding nå.. Hjelp!!Nei.. Telefontid fra 13-14.. Tenkte jeg skulle sende mld i Crypho, om jeg tør.. Er så redd for dårlige nyheterHar du?
Pleier de å bruke lang tid?Har sendt melding nå.. Hjelp!!
Jeg sendte de Mail. 6 egg er med og har delt seg fint 
det er ett mer enn de sa på lørdag det 
Så gode nyheter, da blir det mest sannsynlig innsett i morgen da? Jeg fikk ikke noe info jeg, bare at de ringer onsdag morgen om det ikke blir noe av.. Litt skuffet over det svaret kan du siPleier de å bruke lang tid?Jeg sendte de Mail. 6 egg er med og har delt seg fint
det er ett mer enn de sa på lørdag det
![]()

Ja veldig gode nyheter! Nå håper jeg de klamrer seg fast videreSå gode nyheter, da blir det mest sannsynlig innsett i morgen da? Jeg fikk ikke noe info jeg, bare at de ringer onsdag morgen om det ikke blir noe av.. Litt skuffet over det svaret kan du si![]()

ja det blir innsett imorgen. Så må jeg høre om de andre legges på frys da eller på onsdag. Hvis de holder med videre da 
Veldig spennende altsåJa veldig gode nyheter! Nå håper jeg de klamrer seg fast videreja det blir innsett imorgen. Så må jeg høre om de andre legges på frys da eller på onsdag. Hvis de holder med videre da
Ååhr for et teit svar
![]()
Er innsett helt smertefritt? Noe spesielt man bør tenke på/ta hensyn til?Ja jeg kjente ingenting sist hvert fallVeldig spennende altsåFår satse på at de holder
Er innsett helt smertefritt? Noe spesielt man bør tenke på/ta hensyn til?
halvfull blære er lurt. Og tlf med inn. Egget viser de på skjermen . Gøy å ha bilde av det Takk for bra tips, da skal jeg gjøre detJa jeg kjente ingenting sist hvert fallhalvfull blære er lurt. Og tlf med inn. Egget viser de på skjermen . Gøy å ha bilde av det
![]()

Uff, liker ikke disse nyhetene. Klart det er dritt følelse. Ikke lenge siden jeg kjente på den selv.Da kom tanta herforbredt på det ikke gikk men dritt følelse uansett

Det positive er jo at de ikke har ringt deg enda! Så eggene dine utvikler seg nok helt fintTakk for bra tips, da skal jeg gjøre detOm jeg kommer så langt.. Har troa på at det går bra, men vet jo at det fort kan snu
![]()
Eggene våre er nå like gamle 
Hahaha, det er festligDet positive er jo at de ikke har ringt deg enda! Så eggene dine utvikler seg nok helt fintmottok akkurat innkallelsen til imorgen. Så regner med det også er positivt
ååh Guri så spent jeg er! Kjedelig at du må vente en hel dag lengre enn meg.
Eggene våre er nå like gamle
![]()
Dritt med all venting, men den som venter på noe godt osv
Blir så spennende å høre fra deg i morgen, om det ble noen på frys osv. Når er timen?